SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
een KIEEEEEPass?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Keepass installeren en gaan met die banaan
Nee die ben ik best wel zat hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien af en toe voor de nostalgie oma tussendoor eens posten
Nee echt lekkerquote:
Weet ik, maar het heeft die vibesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:34 schreef Crack_ het volgende:
nee joh, zo oud toch niet en zo oud ben ik niet even normie
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de windquote:
oh, misschien is het binnen wel frisser dan buiten danquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee echt lekkerOkee niet echt kortebroekenbadjeijswaterwarm maar wel soort warm ish
oh dat scheelt de wereld, wat heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb wel een dik vest aan, maar zit uit de wind
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:37 schreef Crack_ het volgende:
oh huh, als je op imgur op 'delete post' klikt dan blijft het zichtbaar? Wat is dat nou voor flauwekul
Als je bent zoals ik met m'n Microsoft account, dan ga je hem elk half jaar resetten omdat je niet meer weet wat het was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wachtwoord gewijzigd.
Nu afwachten hoevaak ik het nog fout ga intypen.
Je bent zelf relatiefquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Ellende is uitermate relatief, nog veel meer dan tijd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:45 schreef mschol het volgende:
spierpijn in mn rechterschouder opeens, wtf
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
haal je dan niet alleen de post weg en blijft het plaatje bestaan? (dus delete image + post knopje ergens?)
oh ik dachtquote:
Ja ik moet ook nog wat doen. Maar ja kan over een uurtje ook wel, of tweequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, misschien is het binnen wel frisser dan buiten dan
ik wil zo nog naar buiten maar wil ook nog wat doen aan werk en ben afgeleid want is hier gezellie
Keepass onthoud je wachtwoorden voor je.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er ook nog is. Dan heb ik een wachtwoord dat niet te onthouden is, maar daarnaast ook nog twee stap verificatie.
Ha ben je er weer? Waar was je nou voor geband?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:44 schreef UitStraling het volgende:
Ellende is uitermate relatief, nog veel meer dan tijd.
:s echt niet, ik dacht uitermatequote:
jawel, maar dan is mn vrije dag ineens weer zo poef voorbij alsof het niks wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog wat doen. Maar ja kan over een uurtje ook wel, of twee
misschien nog in je cache? ctrl+F5?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staan![]()
[..]
oh ik dacht
ok nvm
ook al gedaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien nog in je cache? ctrl+F5?
Bans bespreken is banbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha ben je er weer? Waar was je nou voor geband?
Jokkerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
:s echt niet, ik dacht uitermate
hoezo denk je zo over mij
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat er ook nog is. Dan heb ik een wachtwoord dat niet te onthouden is, maar daarnaast ook nog twee stap verificatie.
geen raketjes en dubbellikkers meer?quote:Producent van dubbellikkerijsjes Dedert IJs failliet
Ook maakt het bedrijf andere waterijsjes, zoals raketjes en Fruitini's
Tijd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb op delete post + image gedrukt, foto blijft staan![]()
[..]
oh ik dacht
ok nvm
*snakt naar ademquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
geen raketjes en dubbellikkers meer?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef rival het volgende:
Pakketje is zojuist geleverd thuis, zie ik bij de notities. Staat achter de biobak.
Maar het pakket is ruim anderhalve meter lang, dus die steekt boven de biobak uit
heb je oma nu al bij het grofvuil gezet? schandaligquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha die nieuwe scheurkalender wordt genietenWe gaan weer een mooi jaar tegemoet
Om je te bescheuren whaaahaaaaaatjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hahaha die nieuwe scheurkalender wordt genietenWe gaan weer een mooi jaar tegemoet
WATquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Hmm, klinkt heftigquote:
nu al iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nogquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zal vast niemand opvallen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nog
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*snakt naar adem
wat
nee
nee
nÉÉÉÉ''eéééÉÉÉee
het is een vraag he?quote:
Ik trap er niet in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je noemt mij gemeen en een leugenaar, hallo gaat ie lekker
Beter dan besnijden wheheheheheeeeeetjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Om je te bescheuren whaaahaaaaaatjes
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Calimero!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb me ook ooit verkleed bij een kasteel@:dr_flash in gent
ze deden in die tijd overduidelijk niet aan kindersoldaatjes
![]()
ahquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, deze fabriek maakt de namaakraketjes van sommige supermarkt ketens. de eckte raket bestaat nog
Bepaal lekker zelf duhquote:
wie is Mo?quote:
ik weet niet of de AH daar ook bij hoordequote:
Ik ben nu al getriggerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een jaartje gratis inspiratie lieve fans![]()
[ afbeelding ]
Wanneer heb jij voor het laatst een doos dubbellikkers gekocht dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*snakt naar adem
wat
nee
nee
nÉÉÉÉ''eéééÉÉÉee
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daagquote:
ik gebruik vaak de tacktiek dat ik andere om een antwoord vraag en dan zegt mijn lichaam meestal van 'ieuw nee' of 'hmm ja oke' en dan weet ik wat ik wilquote:
daar komen we vervolgens wellicht misschien achterquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie is Mo?
[..]
ik weet niet of de AH daar ook bij hoorde
afgelopen zomer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een doos dubbellikkers gekocht dan?
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:49 schreef rival het volgende:
Pakketje is zojuist geleverd thuis, zie ik bij de notities. Staat achter de biobak.
Maar het pakket is ruim anderhalve meter lang, dus die steekt boven de biobak uit
iedereen over dat pakket struikelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.
Ik mis de optie 'Wie????'quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zie calimero al oorlog voeren'is echt heeel oneerlijk
'
Dit is gewoon elke dag een US-levenswijsheid, toch?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daag
ja, dat weet ik nietquote:
misschien werkt dat super goed om oorlogen te stoppen?quote:
Ohhhh. Moet wel zeggen dat ik echt supersuper fan ben van waterijs en dit jaar heb ik daar flink van genotenquote:
Kunnen er wel eentje (proberen te) maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik ga er niet NOG eentje kopen voor sneeuwvlokjes zoals jij hoor daag
Ahja dat ken ik. Dat kun je ook met een muntje opgooien doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik gebruik vaak de tacktiek dat ik andere om een antwoord vraag en dan zegt mijn lichaam meestal van 'ieuw nee' of 'hmm ja oke' en dan weet ik wat ik wil
[..]
daar komen we vervolgens wellicht misschien achter
...lege velletjes?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen er wel eentje (proberen te) maken.
365 leuke blaadjes waar echt NIEMAND aanstoot aan kan nemen.
Okee laat ook maar
preciesquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bepaal lekker zelf duh
[..]
Ahja dat ken ik. Dat kun je ook met een muntje opgooien doen
Als je dan teleurgesteld bent met de uitkomst dan weet jr dat je het andere moet doen
Haha, dan sturen we calimero als eerste naar voren en stopt de andere partij omdat het te zielig is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien werkt dat super goed om oorlogen te stoppen?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dan sturen we calimero als eerste naar voren en stopt de andere partij omdat het te zielig is.
Witte velletjes zekerquote:
We gaan het meemaken straks!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje pakketbezorger legt het gewoon neer op de lange kant, dus steekt 'ie er niet boven uit.
Ja, dan zijn het ook echt eikels en is het terecht dat we ze helemaal aan flarden schieten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik zie het voor me
of niet en ze knallen calimero gewoon af, maar dan hebben we het geprobeerd?
neequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan zijn het ook echt eikels en is het terecht dat we ze helemaal aan flarden schieten.
Mo?quote:
Oké, dan geven we ons over en moeten we het Luxemburgse volkslied leren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee
stop recce stop
dit denken zij ook en dat is geen argument om oorlog te voeren
er zijn geen argumenten voor oorlog
dit loopt uit de hand
Oh, wel weer 1 blaadje voor de zaterdag EN de zondagquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een jaartje gratis inspiratie lieve fans![]()
[ afbeelding ]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.quote:
Hm, die ken ik niet zo veel. Maar je weet dat er meer volkoren op de aarde rondlopen dan westerse blonde ariërsquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mo?Welke keurige westerse blonde Ariër heet er nou "Mo"?
Spannend profiel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.
[..]
Hm, die ken ik niet zo veel. Maar je weet dat er meer volkoren op de aarde rondlopen dan westerse blonde ariërs
en als ik ergens niet op val dan is het blond
Modiequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mo?Welke keurige westerse blonde Ariër heet er nou "Mo"?
Te spannend? Is-ie gangster of zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mo heeft mij al een paar keer geliked maar ik vond zijn profiel te spannend maar ergens denk ik 'meid, dat kun jij best' of niet en dan is het ook goed.
Wat een variatie!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
Omg ik zat vanmorgen nog te denken dat ik de laatste weken alleen maar eksters, koolmeesjes en pimpelmeesjes in de tuin zie. Maar nu binnen 2 minuten zowel een musje als een roodborstje gezien
Maar is het volkoren tarwe of spelt?quote:
Die zijn hierheen gekomen uit het Noorden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:09 schreef essnhills het volgende:
Omg ik zat vanmorgen nog te denken dat ik de laatste weken alleen maar eksters, koolmeesjes en pimpelmeesjes in de tuin zie. Maar nu binnen 2 minuten zowel een musje als een roodborstje gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |