Het zeikt flink jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:44 schreef Paul het volgende:
regen regen regen bij mijn en @:misshobje
Knmi.nl?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
Ik word helemaal gek van uitgebreide commerciële sites als buienradar en buienalarm met veel functies wat mij, als ik even snel wil kijken of het gaat regenen ja of te nee, niet interesseert.![]()
Het liefst wil ik een open source app/website hebben die mij gewoon direct zonder poespas kan laten zien of het gaat regenen in mijn woonplaats.
Tips?
Niet bekend mee.quote:
Buienalarmquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:45 schreef Rnie het volgende:
Ik word helemaal gek van uitgebreide commerciële sites als buienradar en buienalarm met veel functies wat mij, als ik even snel wil kijken of het gaat regenen ja of te nee, niet interesseert.![]()
Het liefst wil ik een open source app/website hebben die mij gewoon direct zonder poespas kan laten zien of het gaat regenen in mijn woonplaats.
Tips?
Staat al een paar dagen regen ingetekend hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou godverdomme droog blijven dit weekend..
Voor jouw woonplaats misschien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 12:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Staat al een paar dagen regen ingetekend hoor.
Geen idee waar je woont, maar voor oost (tot aan midden) Nederland is van zuid naar noord regen voorspeld al dagen terug.quote:
Je moet niet denken dat jouw situatie voor iedereen opgaat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar voor oost (tot aan midden) Nederland is van zuid naar noord regen voorspeld al dagen terug.
Oke Hans. Weet ik veel waar je woont, er werd alleen regen voor een flink deel van het land verwacht. Dus zo vreemd is het niet dat er druppels vallen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat jouw situatie voor iedereen opgaat.
Ik weet toch echt wel beter welk weer er voor mijn woonplaats in de berichten stond dan jij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oke Hans. Weet ik veel waar je woont, er werd alleen regen voor een flink deel van het land verwacht. Dus zo vreemd is het niet dat er druppels vallen.
Mer het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel beter welk weer er voor mijn woonplaats in de berichten stond dan jij.
Ja is goed met je. Dan geef eens je regio waar je woont,anders is het idd slap lullen in de leegte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik weet toch echt wel beter welk weer er voor mijn woonplaats in de berichten stond dan jij.
Gaat je geen reet aan, jij moet niet zo eigenwijs doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja is goed met je. Dan geef eens je regio waar je woont,anders is het idd slap lullen in de leegte.
Oke, je gaat lekker vandaag zeggen ouwe zeurpietquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan, jij moet niet zo eigenwijs doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef dick_laurent het volgende:
Sfeertje hier hoor.
[ afbeelding ]Prima weertje vandaag ja. Regelmatig zon, droog en 18 graden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |