Hier gelukkig hele ochtend al zon. Bijna 20 graden. Meer van zulke dagen graagquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Het wordt hier steeds donkerder door de nevel/mist.
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 13:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima vandaag zo. Soms wat zon
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Maar opzich best prima, weekje 15-20 graden vanaf morgen
quote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook wel weer overdreven. Is gewoon prima toch buiten?
Iets zegt mij dat je het weer de laatste tijd wel prima vindt?quote:
Dat is het dan ook, 15 tot max 20 graden, droog, vrij veel zon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iets zegt mij dat je het weer de laatste tijd wel prima vindt?
Ik zit op het randje van de bewolking en zonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Hardnekkig grijs over het midden van het land..kun je ook mooi zien op de temperatuurkaart.
Daarom wonen we ook in Nederland en niet in Spanje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Jammer dat het in Nederland nooit paar weken dit weer kan blijven in het herfst halfjaar
Geen zorgen maat. Ik heb de 1000 miljard nota van Juffrouw Jetten uitvoerig bestudeerd. Dit wordt een standaard oktobermaand, 18-22 graden en zonnetje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Jammer dat het in Nederland nooit paar weken dit weer kan blijven in het herfst halfjaar
Misschien dit jaar? Komende tijd ziet er best goed uit toch, op een paar buitjes maandag en dinsdag na. Verder zonnig en rond 15, niks mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:44 schreef INViCTuS het volgende:
Komende week ziet er nog wel puik uit, ja. Qua temperatuur 14-16 graden is wel mooi. Hopelijk weinig bewolkingquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien dit jaar? Komende tijd ziet er best goed uit toch, op een paar buitjes maandag en dinsdag na. Verder zonnig en rond 15, niks mis mee.
Je moet er ook niet in gaan zitten hequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 15:44 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het maar matig allemaal. Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken want in dat stomme moeras word je zo van alle kanten zeiknat
heb je gefaptquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:37 schreef BlackLining het volgende:
Mja ik dacht even een boekje te gaan lezen in het park hier maar dat werkt dus nietplakt ook allemaal aan elkander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |