SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik heb nog wat nummers in m'n hoofd zitten waar ik misschien wat mee kan. De volgende keer maak ik het allemaal wat korter en hopelijk ook wat makkelijker.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:38 schreef Fogel het volgende:
Ik kan concluderen dat mijn muziekkennis tekort schiet voor deze links![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar weer een abo nemen binnenkort, wat een bende.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:17 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm is dit nou handig als reclame?
[ afbeelding ]Die man is een beetje verknipt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch maar weer een abo nemen binnenkort, wat een bende.
Goede avond en welkom, livelink.quote:
The Beautiful South (je weet wel.... waar ik woonquote:
Oh ja...... hoop dat het leuk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is onderweg naar het theater
Ja, inderdaad.... overeenkomst hoor je goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Hetzelfde getingel als bij Children zit hier in
Dat beloofd nog wat.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben op dreef en dat voor de nineties
Mijn oom heeft wel een busje, maar die was het vast nietquote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
Trouwens Ddm.... ik zag vandaag familie van je rijden in een busje.
Dat denk ik ook niet. Was een jonge gast die erin reed.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn oom heeft wel een busje, maar die was het vast niet
Stonden in 1991 met dit nummer in de top 40.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
All my loving - nineties remastered
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Heart - All I want to do is make love to you
Ik vind het zo'n raar nummer in het hele heart-oeuvre. Maar best leuk.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders hebben beiden Corona. En ik ben zondag en dinsdagavond bij hen geweest en mijn man woensdag. Omdat ze dus al niet echt lekker waren. Maar ik ben verder nog niet verkouden of zo. Hoop ook dat het aan mijn deur weer voorbijgaat.
Oh oh. Zijn ze erg ziek?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders hebben beiden Corona. En ik ben zondag en dinsdagavond bij hen geweest en mijn man woensdag. Omdat ze dus al niet echt lekker waren. Maar ik ben verder nog niet verkouden of zo. Hoop ook dat het aan mijn deur weer voorbijgaat.
Mijn moeder was zondag wel zwaar verkouden, maar was dinsdag alweer wat opgeknapt. Mijn vader was dinsdagavond echt een dood vogeltje. Hij hing in zijn stoel en ik heb de verzorging gevraagd of ze hem wat eerder naar bed konden helpen. Maar volgens mijn man was hij woensdagochtend alweer een stuk beter.quote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder was zondag wel zwaar verkouden, maar was dinsdag alweer wat opgeknapt. Mijn vader was dinsdagavond echt een dood vogeltje. Hij hing in zijn stoel en ik heb de verzorging gevraagd of ze hem wat eerder naar bed konden helpen. Maar volgens mijn man was hij woensdagochtend alweer een stuk beter.
quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
Raymond van het Groenewoud - Liefde voor muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |