Dat jij altijd in je eentje uitgaat wil niet zeggen dat hij geen vrienden mag hebben. Zomaar even een beschuldiging van verkrachting droppen en de racsistische stereotypes over jonge omhooggevallen voetballers doen de rest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:42 schreef tong80 het volgende:
Zulke mensen hebben altijd een "entourage" om zich heen. Oftewel hielenlikkers en lakeien. Als ze eerder afhaken als profvoetballer, of geen profvoetballer worden hebben ze verkeerde vrienden.
Toe maar. Zomaar iemand beschuldigen van racisme. Heb ik het nog niet over in m'n eentje uitgaan en een beschuldiging van verkrachting droppen. Tief een eind op koekwous. Of zoek hulp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat jij altijd in je eentje uitgaat wil niet zeggen dat hij geen vrienden mag hebben. Zomaar even een beschuldiging van verkrachting droppen en de racsistische stereotypes over jonge omhooggevallen voetballers doen de rest.
Ik voel dat er zonder te melden posts worden verwijderd. Ik ben snel weg hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:46 schreef herverwijderd het volgende:
Ik voel een hoop woede in dit topic.
https://sport.quotidiano.(...)sso-islanda-xue844soquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Vreemd dat dit soort fake berichten zelden gebeuren met blanke Arische en/of Germaanse spelers. Ik neig naar een complet. Of een agenda zo u wilt.
²
Nee, dat gevoel klopt niet. Alle posts die er om een uur of 10 stonden staan er nog steeds.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel dat er zonder te melden posts worden verwijderd. Ik ben snel weg hier.
Klopt, ik haalde topics door elkaar. Net Corona prik gekregen. Misschien ff wandelingetje maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:52 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel klopt niet. Alle posts die er om een uur of 10 stonden staan er nog steeds.
Het is er (hier) althans lekker weer voor, ik hoop bij jou ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, ik haalde topics door elkaar. Net Corona prik gekregen. Misschien ff wandelingetje maken.
Zeker, lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:55 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Het is er (hier) althans lekker weer voor, ik hoop bij jou ook.
Is ook niet zo gek als de hele wereld je kent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:42 schreef tong80 het volgende:
Zulke mensen hebben altijd een "entourage" om zich heen. Oftewel hielenlikkers en lakeien. Als ze eerder afhaken als profvoetballer, of geen profvoetballer worden hebben ze verkeerde vrienden.
En wederom roep je onzin, tegen Christiano Ronaldo heeft een onderzoek gelopen voor verkrachting, en in 2005 is er aangifte van verkrachting gedaan tegen Robin v Persie. Er zijn er nog wel meer, maar dit waren de eerste twee die me te binnen schoten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Vreemd dat dit soort fake berichten zelden gebeuren met blanke Arische en/of Germaanse spelers. Ik neig naar een complet. Of een agenda zo u wilt.
²
Misschien, heel misschien is 2 gevallen wel ongeveer de definitie van 'zelden' lieve Hathor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
En wederom roep je onzin, tegen Christiano Ronaldo heeft een onderzoek gelopen voor verkrachting, en in 2005 is er aangifte van verkrachting gedaan tegen Robin v Persie. Er zijn er nog wel meer, maar dit waren de eerste twee die me te binnen schoten.
Zoals ik al zei, er zijn er nog wel meer, ik heb alleen even geen zin om ze allemaal te gaan zitten googlen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien is 2 gevallen wel ongeveer de definitie van 'zelden' lieve Hathor.
Ribery?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
En wederom roep je onzin, tegen Christiano Ronaldo heeft een onderzoek gelopen voor verkrachting, en in 2005 is er aangifte van verkrachting gedaan tegen Robin v Persie. Er zijn er nog wel meer, maar dit waren de eerste twee die me te binnen schoten.
Dat zijn buitenlanders man. Van Persie kan voor Marokkaan door. En zelfs dan zouden het uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die keeper van ADO... die wérd verkracht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn er nog wel meer,
Goed verhaal welquote:
Je had het over Arische of Germaanse spelers en dat die zelden beschuldigd worden. Je noemt het zelfs een complot of een agenda. Ik geef je enkele voorbeelden van waarom je ongelijk hebt, en dan heb je niks anders te melden dat het buitenlanders zijn? Mbappe is ook een buitenlander, dus wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlanders man. Van Persie kan voor Marokkaan door. En zelfs dan zouden het uitzonderingen zijn.
²
Daar kan je al aangeklaagd worden voor aanranding door bij wijze van spreken bij iemand een hand op zijn of haar schouder te leggen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:54 schreef PirE het volgende:
In Zweden ligt de lat voor verkrachting toch heel erg laag? Eerst maar eens afwachten.
Goed bezig, die Zweden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kan je al aangeklaagd worden voor aanranding door bij wijze van spreken bij iemand een hand op zijn of haar schouder te leggen.
Arische en/of Germaanse spelers zullen wel intelligenter zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Vreemd dat dit soort fake berichten zelden gebeuren met blanke Arische en/of Germaanse spelers.
Aangeklaagd worden en daadwerkelijk schuldig bevonden worden zijn ook nog 2 verschillende dingen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kan je al aangeklaagd worden voor aanranding door bij wijze van spreken bij iemand een hand op zijn of haar schouder te leggen.
Erger, in Sharia heb je geloof ik 2 getuigen nodig om iemand aan te klagen, in Zweden moet je zo een beetje alles zwart op wit hebben om te voorkomen dat je van verkrachting wordt beschuldigt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
Niet handig van Kylian om dit in een land te doen waar ze de sharia wetgeving hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |