Je mag nu wel stoppen met die stromanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stukje PriskeBall.
MAAR WE ZIEN GEEN PLAN@!
Ik laat de stroman hier dan maar liggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, die cijfers van Ueda zijn niet verkeerd zeg.
8 basisplaatsen, 5 doelpunten en 2 assists.
Wie nu nog tegen Ueda is, doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo, die cijfers van Ueda zijn niet verkeerd zeg.
8 basisplaatsen, 5 doelpunten en 2 assists.
Alleen de echte zagen het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie nu nog tegen Ueda is, doet niet meer mee.
Benfica maakt toch niet uit. Laat zerrouki maar gewoon de rest van het seizoen uitvallen. Dan de laatste 3 potjes werelds spelen en snel verkopen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Zechiël er tegen Benfica alweer bij kan zijn, misschien heb je Zerrouki wel gewoon nodig op de bank daar
Toch liever Zerrouki dan Nadje
Het is wel vrij zorgelijk hoeveel totaal onnodige aanslagen hij vanuit het niets pleegt, ja...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:20 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens wachten wij volgens mij nog op de eerste wedstrijd van Hwang zonder gele kaart met een rood randje.
Fixed it for youquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag nu wel stoppen met die stroman ademen
In mijn ogen is het gewoon een teken dat er geen beter alternatief is als zo’n speler vaak invalt. Dan heb ik liever niet dat ie geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Benfica maakt toch niet uit. Laat zerrouki maar gewoon de rest van het seizoen uitvallen. Dan de laatste 3 potjes werelds spelen en snel verkopen.
Het was 'maar' GAE.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Benieuwd hoe de media Priske na vandaag gaan framen.
Dit is wel voornamelijk dankzij mij. Ik zei vanochtend dat hij goed moest voetballen, en hij doet het ook.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie nu nog tegen Ueda is, doet niet meer mee.
De altijd opportunistische media gaat na dit weekend zeggen dat wij de favoriet zijn voor plek 2.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
#Bringbackthehuddlequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |