Dacht op het EK even dat hij de weg naar boven had gevonden, maar neequote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Simons speelt ook ELKE keer kut in NL.
Kan ook echt geen lichtpunt opnoemenquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb zelden zó'n slecht Oranje gezien. Dat Duitsland niet met 5-0 voor staat is een wonder.
Koetje heeft geen zin om te zoeken naar een complementair elftalquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
Simons speelt ook ELKE keer kut in NL.
Hato prima ja maar in principe heb je daar natuurlijk Aké en Van de Ven.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook echt geen lichtpunt opnoemen
Ja Wieffer goed, Hato op dat momentje na ook wel. Maar dat is wel heel dun.
Die mag voortaan in de basis ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:36 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Malen nooit in de basis start. #koemanout
Dat is de beste aanvaller van Oranje, beter dan Ryan Gakpo
Van de Ven zijn sterkste kracht is dat ie waanzinnig hard kan rennen, daar heb je niet veel aan als je de complete wedstrijd naar achteren wordt gedruktquote:Op maandag 14 oktober 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hato prima ja maar in principe heb je daar natuurlijk Aké en Van de Ven.
Die viel mij heel erg tegen.
Lijkt een beetje op Van der Sar.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:36 schreef Sabata het volgende:
Baumann!! Der Kraken (octopus) werd hij in Freiburg genoemd
Ja echt zonde die fout van Wieffer anders had dit 0-0 kunnen zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:38 schreef GGMM het volgende:
Op Wieffer na geen goals weggegeven, dat is een klein lichtpuntje
Winnen van Hongarije thuis dus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:37 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie nu pas dat de top 2 doorgaan. Dus dit gaat nergens over.
Zaterdag weer eredivisie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer van het geklungel van Wieffer maar wel een terechte overwinning.
Wat een drama was dit.
Daar hadden wel meer spelers last van. Iedere keer dat balletje terugquote:
Ik kan haast niet wachten maar ik hou mijn geduld toch tot alle afleveringen uit zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik raad mensen The Penguin (HBO) aan.
Genre?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik raad mensen The Penguin (HBO) aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |