Omdat de tegenstander een terechte rode kaart krijgt? Begint steeds gekker te worden hierquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:58 schreef thedeedster het volgende:
Peter Bos mag vandaag niet klagen…
PSV mist een type Johan Neeskensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een blessuregevoelige selectie hebben we toch, ongelofelijk.
Ik begrijp Bosz/PSV wel, die staat in de etalage.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Bosz die Bakayoko maar op blijft stellenGeen idee hoeveel krediet die heeft, maar het begint een beetje teveel te worden.
Ja, maar ik denk niet dat iemand langs deze etalage loopt en denkt, goh die moet ik hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:45 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Ik begrijp Bosz/PSV wel, die staat in de etalage.
Mis alleen het prijskaartje om z'n arm.
EarnieGOD. Mag ook weer 5 jaar teren op 1 goede zomer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
Schouten hamstringblessure dus. Veerman er nog tot eind november uit. Gaat lekker. Ook weer geen fatsoenlijke vervanger voor Schouten in huis. Zowel Mauro als Boscagli op die plek kan niet.
Hahaha, wat een onzin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.psv.nl/media/(...)supporters-in-gelijk
Wat is dit voor raar verhaal?
Ik snap er niks van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:02 schreef trein2000 het volgende:
https://www.psv.nl/media/(...)supporters-in-gelijk
Wat is dit voor raar verhaal?
Logisch verhaal toch? Jullie mogen het stadion in maar niet in Parijs komen. Prima te verklaren, dan moet Parijs voor al hun inwoners een avondklok ofzo instellen. Voor een voetbalwedstrijd is dat natuurlijk van de zotte.quote:
Joh die weet ook dat die in de kont van de trainer moet kruipen om zijn plek te behouden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed interview van Guus. Man heeft 100% gelijk over de media.
Als je nou eens niet zo zit te zuigen en gewoon die pot van gisteren had bekeken, dan had je zelf ook kunnen zien dat Til op basis van z’n spel gewoon een basisplaats had afgedwongen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Joh die weet ook dat die in de kont van de trainer moet kruipen om zijn plek te behouden.
Ook wel het frustrerende aan de voetballer Til. Iedereen ziet zijn waarde wel, in drukzetten en diep gaan altijd het lievelingetje van de trainer maar als supporter erger je je net zo vaak kapot aan zijn voetballende onvermogen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je nou eens niet zo zit te zuigen en gewoon die pot van gisteren had bekeken, dan had je zelf ook kunnen zien dat Til op basis van z’n spel gewoon een basisplaats had afgedwongen.
Technisch een 3, qua inzet, loop- en sloopwerkzaamheden een 9. Tegen AZ vooral nuttig maar ik word inderdaad nooit blij als ik z’n naam zie in de basiself.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel het frustrerende aan de voetballer Til. Iedereen ziet zijn waarde wel, in drukzetten en diep gaan altijd het lievelingetje van de trainer maar als supporter erger je je net zo vaak kapot aan zijn voetballende onvermogen.
Ik zie geen enkele reden dat we daar iets van punten gaan wegslepen. Sla 'm denk ik ook over.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef tja77 het volgende:
Schouten mist PSG, mooi kut weer.
Als Bosz met Obispo gaat starten dan sla ik deze pot over.
PSG wel minder dan Juventus maar zonder Schouten wordt dat wel lastig jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef tja77 het volgende:
Schouten mist PSG, mooi kut weer.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:47 schreef tja77 het volgende:
Joden lopen altijd wegquote:
agreed, die clickbaits daar word ik ook moe vanquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Goed interview van Guus. Man heeft 100% gelijk over de media.
PSV ging dit seizoen toch voor de CL?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach. Gelukkig bij een pot waar het niet moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |