ga je lekker naar belgiequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik wil niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Hmm. Nee, dat geloof ik toch niet. Al komt het wel vaak voor ja. Zelf zou ik denk ik liever juist geen contact meer hebben, als ik wel wat voel, maar de ander niet.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die beweren dat er altijd 1 partij meer wil of hoopt, of dat er altijd sex in de lucht hangt van minimaal één partij
Boeiend onderwerp
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet vriendschap na een date.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm. Nee, dat geloof ik toch niet. Al komt het wel vaak voor ja. Zelf zou ik denk ik liever juist geen contact meer hebben, als ik wel wat voel, maar de ander niet.
Oh ja, ik heb wel wat platonische vrienden, wat prima werkt, maar die hebben vrijwel allemaal al wel een relatie.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik bedoel niet vriendschap na een date.
Vriendschap die platonisch ontstaat als je samenwerkt, samen hebt gestudeerd. Dat soort.
Vriendschap na een breuk heb je ook. Ook een ander onderwerp. Want dan heb je elkaar al lekker gevonden. En dan vinden mensen soms ook dat het niet ‘kan’.
Die situatie die jij omschrijft heb je ook. Heerlijk onderwerp. Zoveel variaties.![]()
Dat is idd een goeie vraag.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ik heb ook lesbische vriendinnen, hoe werkt het daar dan mee?
En kun je als man dan ook geen homo vrienden hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |