SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
we zijn aan het wachten tot je het eten op tafel zetquote:
niet genoeg voor julliequote:Op maandag 14 oktober 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zijn aan het wachten tot je het eten op tafel zet
gadverpielekes... moet ik toch nog zelf bedenken wat ik ga etenquote:
altijd een backup plan hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gadverpielekes... moet ik toch nog zelf bedenken wat ik ga eten
vinger van @Amaquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Haha heb nu ook Halloween versiering.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heb nog bami in blik, soep in blik, soep in pak, diepvriestroepjes, noodlesquote:
lekker!quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op mijn slaapkamer is het koud.
Ja redelijk. Middelvinger is nog steeds bezig met herstel en gaat traag maar het zit mij niet in de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vinger van @:ama
hoe is het met de vingers van ama?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Haha heb nu ook Halloween versiering.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn insta nog steeds niet terug, gaat ook niet lukken gok ik
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn insta nog steeds niet terug, gaat ook niet lukken gok ik
ik hoor het zo vaak dat mensen "gehackt" worden dat ik er wat vraagtekens bijzet..quote:
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het zo vaak dat mensen "gehackt" worden dat ik er wat vraagtekens bijzet..
maar als ik zo tussen de posts doorlees heb je niet aan account security 101 gedaan: wachtwoorden veranderen, 2FA instellen etc
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ik
ik weet niet zo goed wat je probeert te doen?quote:
kan alleen als iemand toegang heeft tot je account, met 2FA had dit uberhaupt niet gekundquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ik
no shit sherlockquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
kan alleen als iemand toegang heeft tot je account, met 2FA had dit uberhaupt niet gekund
maar nogmaals: oprecht kut en succes met terughalen
oke (staat er ook niet maar is goed joh)quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als iemand je wachtwoord weet is dat niet perse hacken
Heb je het nou over die zwarte reactie?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
En zullen we het aub niet omdraaien, mensen horen niet te hacken
Wtf is een zwarte reactie nou weer?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het nou over die zwarte reactie?
hacken om systemen te testen is niks mis meequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Mensen horen ook niet in te breken. Maar ja, ik laat m'n voordeur ook niet open in de hoop dat de hele wereld mijn visie deelt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Even wat luchtigheid erin hè.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat je probeert te doen?maar is goed, ga zo door (?)
eens, maar de inbreker is echt de schuldige en niet jij omdat je je voordeur open laatquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen horen ook niet in te breken. Maar ja, ik laat m'n voordeur ook niet open in de hoop dat de hele wereld mijn visie deelt.
Wel kut verder, gaat zoveel tijd en energie weer in zitten.
denk niet dat het om de zwarte post ging... maar om de posts van mscholquote:
Owquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat het om de zwarte post ging... maar om de posts van mschol
nattekat en duidelijkheid?quote:
nicequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
@:mschol Intertoys heeft nu de hele tijd korting op LEGO en ik heb ook nog een code voor 20% korting vanaf ¤100. Interessant. 🤔
Die code is nog tot 17 november geldig dus hoeft niet meteen.
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.quote:
Komquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Het is nu helder. Kom op met die komeet!
Oh ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Het is nu helder. Kom op met die komeet!
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.
Die arreslee is ook leukquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.
Staan nog wat bomen voor ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk het uit raam. Overal wolkvrij, behalve in het westen.
haal weg die bomenquote:
Ik heb de gordijnen dichtquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk het uit raam. Overal wolkvrij, behalve in het westen.
met KIEP en roomsaus?quote:
Wat voor pasta?quote:
Champignonroomsaus met spinazie, geroosterde cashewnoten en gerookte zalmquote:
poahquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Champignonroomsaus met spinazie, geroosterde cashewnoten en gerookte zalm
Het is heul lekkerquote:
Volkoren fusilli met op bolognese lijkende saus maar met meer groenten en veel kaasquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volkoren fusilli met op bolognese lijkende saus maar met meer groenten en veel kaas
wokblokjes?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
morgen gebakken zalm, gebakken spruitjes en wokblokjes
Klinkt ook goed maar wat zijn wokblokjes?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
morgen gebakken zalm, gebakken spruitjes en wokblokjes
aardappeldobbelsteentjesquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klinkt ook goed maar wat zijn wokblokjes?
quote:
Dit klinkt een beetje zoals dat mijn moeder sweet chilisaus altijd woksaus noemtquote:
das met groenten er bij zegt wikipediaquote:
quote:Een macedoine is een salade van groenten en/of fruit dat in gelijke delen is gesneden, meestal blokjes van één of een halve centimeter groot. Vaak worden er paprika, aardappel en wortels met doperwt gebruikt, of appels, peer en grapefruit.
Ik heb zaterdag gevulde eitjes gehadquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even wat toastjes met Johma gevuld eitje salade
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
das met groenten er bij zegt wikipedia
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes anderequote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
das met groenten er bij zegt wikipedia
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Macedonia_(food)quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes andere
quote:Macedonia or macédoine is a French culinary[1] term referring to a salad composed of small pieces of fruit or vegetables. Fruit Macedonia is a fresh fruit salad and is a common dessert in Greece, Romania, Spain,[2] France, Italy and South America. Vegetable Macedonia or Macédoine de légumes nowadays is usually a cold salad or hors d'oeuvre of diced vegetables, in France often including red beans. Macédoine de légumes is also a hot vegetable dish consisting of the same vegetables served with butter.[3] Prepared macédoine, a mixture of diced vegetables and often peas, is often sold canned or frozen.[4] It is sometimes mixed with mayonnaise combined with aspic stock, making it similar to Russian salad.
Hoe noem je "in stukken hakken net zoals dat het uitkomt?"quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes andere
[ afbeelding ]
A la Turbojouxère.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe noem je "in stukken hakken net zoals dat het uitkomt?"
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe noem je "in stukken hakken net zoals dat het uitkomt?"
en beide te etequote:Op maandag 14 oktober 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
Ik vermoed dat er 2 dingen Macédoine hete
Nee dat is weer wat andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/dieren/(...)-voor-het-vlees.html
Wie eet er vanavond bbq?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
18,1 hier nu. Het was 16,1 bij thuiskomst.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
18,6 in m'n slaapkamer
Dit gaat echt met een sneltreinvaart naar beneden. Kutkou.
Maar ik zal november halen
ja als je dood gaat van een beetje frisse lucht ben je wel een mietjequote:Op maandag 14 oktober 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
18,6 in m'n slaapkamer
15 hierquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
18,6 in m'n slaapkamer
21.5 hier, vannacht lekker het raam een beetje open zetten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
18,6 in m'n slaapkamer
Heerlijk slaaptemperatuurtje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:43 schreef Nattekat het volgende:
18,6 in m'n slaapkamer
Ik vind één keer strontverkouden worden in een maand wel genoeg. Ben nog steeds niet helemaal 100%, dusquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je dood gaat van een beetje frisse lucht ben je wel een mietje
zelfs met een verkoudheidje haal je januari wel hoorquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind één keer strontverkouden worden in een maand wel genoeg. Ben nog steeds niet helemaal 100%, dus
Maar we zijn nog lang niet bij de laatste dag van oktoberquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Vorig jaar was het op de laatste dag van oktober 16,5 ofzo. Zo dicht bij de finish ging ik niet stoken ook
Woensdag alle warmte binnen halen en ik kan wel weer een paar dagen vooruitquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar we zijn nog lang niet bij de laatste dag van oktober
jammer genoeg niet.... waren we weer 17 dagen dichter bij kerstquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar we zijn nog lang niet bij de laatste dag van oktober
Meer dan driekwart van dit jaar zit er al weer opquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer genoeg niet.... waren we weer 17 dagen dichter bij kerst
lekker hoorquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
*leest mee met verwarming, snugglehoodie en dekentje
en welk deel van je hersenen leek het slim om te wachten tot na achten hiermee?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ik moet zo nog douchen en bed opmaken
Bed opmaken had je beter vanmiddag al kunnen doenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
Ik moet zo nog douchen en bed opmaken
Dat deel dat lekker lag te dutten op de bankquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
en welk deel van je hersenen leek het slim om te wachten tot na achten hiermee?
Ja, maar ik was al bezet vanmiddag:quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed opmaken had je beter vanmiddag al kunnen doen
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deel dat lekker lag te dutten op de bank
dat was het rechter deel dusquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deel dat lekker lag te dutten op de bank
De linker dutte ook wel mee hoorquote:
Boks. Ga toch niet in de kou zitten in m'n eigen huis als het niet nodig isquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
*leest mee met verwarming, snugglehoodie en dekentje
Nee iddquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boks. Ga toch niet in de kou zitten in m'n eigen huis als het niet nodig is
Weet je hoe duur gas isquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boks. Ga toch niet in de kou zitten in m'n eigen huis als het niet nodig is
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bed opmaken had je beter vanmiddag al kunnen doen
Ja achteraf, is het mooi wonenquote:
Dat oog kan beter op zijn rug zitten danquote:
Ja, maar zolang er nog luxe vakanties vanaf kunnen lijkt me dat verder geen probleem om te betalenquote:
O jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat oog kan beter op zijn rug zitten dan
zoek een toetsenbord met een draad van 10 meterquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Ow, moet er een toetsenbord in steken. Dat wordt een uitdaging.
Ik zou de kabel eerst door de muur trekken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoek een toetsenbord met een draad van 10 meter
he!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar zolang er nog luxe vakanties vanaf kunnen lijkt me dat verder geen probleem om te betalen
Dat luxe valt best meequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar zolang er nog luxe vakanties vanaf kunnen lijkt me dat verder geen probleem om te betalen
Waar moet je dat toetsenbord in steken danquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
waar de zon niet schijntquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar moet je dat toetsenbord in steken dan
Nee waarom zou ik me zelf aan zulks zelfkastijding bezigenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, zaten jij en nattekat in een tentje in Drenthe te verregenen?
Pak zo'n ergonomische, en een flinke pot vaseline.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
MI.... nieuw staartje voor de katquote:
En je bed op te makenquote:
volgorde net andersom, dan kan ze na het douchen zo platquote:
Wil eigenlijk niet echt weten waar katgeval dat ding steektquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je terug bent kun je lezen hoe het met het toetsenbord afgelopen is
Lig je met nat haar op de kussens, kun je beter gewoon opmaken, douchen en dan nog een beetje hier rondklooienquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgorde net andersom, dan kan ze na het douchen zo plat
Doen oostblokkistaanse gastarbeiders wel vaker, vissen soms ook hele sloten leeg voor hun avondmaalquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke nieuwe 'trend'.. stiekem dieren van boeren slachten
heb ik liever dat ze vissen vreten dan jonge kalfjes doden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen oostblokkistaanse gastarbeiders wel vaker, vissen soms ook hele sloten leeg voor hun avondmaal
daar heb je handdoeken voor... die je als een bonnet zo om je haar kan doen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lig je met nat haar op de kussens, kun je beter gewoon opmaken, douchen en dan nog een beetje hier rondklooien
Brabant de gekstequote:Op maandag 14 oktober 2024 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit nu weer voor achterlijke nieuwe 'trend'.. stiekem dieren van boeren slachten
goed voor de teentjesquote:
dat verklaart de nagelsquote:
klok klok kolk zo hoppa achteroverquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:48 schreef Crack_ het volgende:
had een wijntje gepakt uit stress maar heb er helemaal geen zin in, maar weggooien vind ik ook weer zoiets
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe ik weet dat jij het misschien bent?
ja
komt omdat fles al op bed is gegaanquote:
preciesquote:
wie postte dat filmpje nou? @Ama ?quote:Uit verschillende bronnen blijkt dat de humanoïde robots in ieder geval deels door mensen bestuurd werden. Tesla heeft dat tot dusver niet publiekelijk bevestigd.
Ik weet van niks.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wie postte dat filmpje nou? @:ama ?
https://tweakers.net/nieu(...)teerd-door-mens.html
Is dit een soort gedicht?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
Bed weer schoon
Ik weer schoon
Tijd voor een kopje thee
En een stukje worteltaart
was ballie geloof ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wie postte dat filmpje nou? @:ama ?
https://tweakers.net/nieu(...)teerd-door-mens.html
Ga doorquote:
Jaquote:
Meer voor mijquote:
quote:
ik zit al sinds ik hier zit op een variabel contract..quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
Moet mijn energiecontract nog vernieuwen, dat 'verlengaanbod' dat ik van coolblue kreeg was ook niet echt denderend
Mja ik verbruik best wat gas, iets van 8/900 m3 per jaar. Maar zit even te kijken, voor coolblue is stroom 0,26 per kWh en 1,33 per m3. Via pricewise bij vattenfall is het 0,24 per kWh en 1,23 per m3quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit al sinds ik hier zit op een variabel contract..
de prijzen zijn dusdanig dat ik niet echt hoef te veranderen
voor mij is stroom een belangrijke, die moet lekker laag zijn (vooral dal, want daar verbruik ik het meeste in), gas is kookgas, dus 1 vast verbruik (65m2 ofzo ?)
misschien dat een aanbieder het tussen in heeft met vast contract.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik verbruik best wat gas, iets van 8/900 m3 per jaar. Maar zit even te kijken, voor coolblue is stroom 0,26 per kWh en 1,33 per m3. Via pricewise bij vattenfall is het 0,24 per kWh en 1,23 per m3
Dit is gewoon voor een jaarcontract, geen zin in variabelquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
misschien dat een aanbieder het tussen in heeft met vast contract.
nee snap ik, maar ik snap dat je 3-5 jaar te lang vind durenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is gewoon voor een jaarcontract, geen zin in variabel
Jaquote:
quote:
Dat heb ik ook al lang niet meer gehad maar heb ik best wel zin in.quote:
ik zit eens te kijken en de prijzen bij vattenval 1 jaar vast zijn fors hoger dan variabel voor mijquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik verbruik best wat gas, iets van 8/900 m3 per jaar. Maar zit even te kijken, voor coolblue is stroom 0,26 per kWh en 1,33 per m3. Via pricewise bij vattenfall is het 0,24 per kWh en 1,23 per m3
Ja direct bij Vattenfall is het gelijk tyfusduurquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit eens te kijken en de prijzen bij vattenval 1 jaar vast zijn fors hoger dan variabel voor mij(zonder pricewise trouwens)
variabel: 0.278 en 0.269/kwh en 1,28 gas
vast: 0.288 /kwh en 1.33 gas![]()
ik wil ook wel 0.24/kwh
Een donut met kwark... Is dat lekker?quote:Op maandag 16 september 2024 22:29 schreef Nattekat het volgende:
@:4EverBlackEyed ik heb een donut bij m'n kwark
Hmmmquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een excuus om morgen een nieuwe te bakken
Ik zie niet eens een Tesla.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Lekker FOK!ken achter het stuur@:4EverBlackEyed
Echt hequote:
Zusjequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een donut met kwark... Is dat lekker?
Zou geen i3 aanschaffenquote:Op donderdag 19 september 2024 09:25 schreef Wereldgozer het volgende:
biemer i3 gespot @:4everblackeyed
ook deze had geen richtingaanwijzer
quote:
Huilenquote:Op donderdag 19 september 2024 18:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Ongekend feest vandaag weer @:4EverBlackEyed
Nee, maar kwark is sowieso niet lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een donut met kwark... Is dat lekker?
Lol nee, uiteindelijk zat ik ergens in Amsterdam (off all places, maar het was best leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Is @:4everblackeyed nog naar de luchtlandingen gegaan? Ik zie de mooiste foto's langskomen van de rijen op het station.
Je bent net te laat voor de worteltaartquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Broer
24.539 stapjes vandaag, maar niet de hapjes![]()
Zijn eigenlijk wel een beetje weekendaantallen, maar goed.
@LTVDKquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar kwark is sowieso niet lekker
Verdoriequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent net te laat voor de worteltaart
@LTVDK heeft het voor morgen op mijn agenda gezetquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VerdorieWanneer ga je weer nieuwe maken?
Kom ik een stukje halen
Heb je nog vakantie ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Broer
24.539 stapjes vandaag, maar niet de hapjes![]()
Zijn eigenlijk wel een beetje weekendaantallen, maar goed.
Nee, ik heb hem afgeleidquote:
quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed is terug. Ben je ontsnapt?
Beetje een raar geval, maar wel roomkaasglazuur lekker vinden wat praktisch hetzelfde isquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, moest even succesvol afstuderen![]()
Flex flex flex
@:Nattekat
Oke, start ik de schoen alvastquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
@:ltvdk heeft het voor morgen op mijn agenda gezet
Was het maar zo'n feest.quote:
Heul nietquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje een raar geval, maar wel roomkaasglazuur lekker vinden wat praktisch hetzelfde is
Vanavond maar 325 kcal verbrand, maar moest zo'n slee duwenquote:Op maandag 23 september 2024 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Chocomel, muffin (@:4EverBlackEyed), bakje kwark, stroopwafel. Even geteld, ik ben 1000 kcalorieën verder.
Was een goede training eerder deze avond, ik blijf vreten
Alweer nieuwe studie op het oog?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, moest even succesvol afstuderen![]()
Flex flex flex
@:Nattekat
quote:Op donderdag 26 september 2024 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Immer op tijd.
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.
@:4everblackeyed
Qua grootte wel goede paardkeuzequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanavond maar 325 kcal verbrand, maar moest zo'n slee duwen
Voelde me net zo'n shetlandpony on speed.!
Ik heb een maandje geleden mijn nieuwe leidinggevende alvast even mijn wensen doorgegevenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alweer nieuwe studie op het oog?
Falabella is mijn go toquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Qua grootte wel goede paardkeuze
Ja was het vakantiegevoel snel weer kwijt helaasquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was het maar zo'n feest.Hoe was opstarten bij jou ?
Ik ben al blij als mijn werk er over een jaar nog is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden mijn nieuwe leidinggevende alvast even mijn wensen doorgegeven
Even kijken wat de reactie is.
Ga jij nog een studie oppakken via werk?
waarom zou je meer willen doen, heel raarquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een maandje geleden mijn nieuwe leidinggevende alvast even mijn wensen doorgegeven
Even kijken wat de reactie is.
Ga jij nog een studie oppakken via werk?
Flex flex flexquote:Op maandag 30 september 2024 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zodra je voorbij 4k streaming snelheden bent, maakt het amper meer uit. Maar ik kan nu wel flexen
@:4EverBlackEyed
Ik ging toen ik was afgestudeerd meteen een nieuwe opleiding doen via mijn nieuwe werk. Vond ik wel chillquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom zou je meer willen doen, heel raar
Genietenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was het vakantiegevoel snel weer kwijt helaas
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als mijn werk er over een jaar nog is.
Ga je alle @4EverBlackEyed's can afgelopen weken af?quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al blij als mijn werk er over een jaar nog is.
Ik ben raarquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom zou je meer willen doen, heel raar
Ja, is toch niet leuk als ik ze negeer?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je alle @:4everblackeyed's can afgelopen weken af?
Niks mis met jezelf blijven ontwikkelenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben raar
@:LTVDK kan dat bevestigen
(de rest hier ook)
Ja gewoon.. vind het leuk wat ik doe en als ik daar nog beter in kan worden is dat mooi meegenomen en al helemaal als de werkgever betaald.
Zo raar vind ik het niet
Nee, ben vanochtend overleden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Hdp ochtendspits
@:4EverBlackEyed (leef je nog?)
Neequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is toch niet leuk als ik ze negeer?
Nou ja, datquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf blijven ontwikkelen
maaquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:4EverBlackEyed is weer terecht
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, @:essnhills @:4EverBlackEyed, ik heb deze nog meegenomen van vakantie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Ohja, @:essnhills @:4EverBlackEyed, ik heb deze nog meegenomen van vakantie![]()
[ afbeelding ]
Moequote:
Mie miee mieeequote:
Mijquote:
Ja ja.. "per ongeluk"quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
Ik zou wss per ongeluk na 3 mentions op alles sluiten drukken oid
Wat zeg jij ?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:49 schreef essnhills het volgende:
Is het wel met eckte chocola of met kotssmaak?
Zo ziet het er wel uit ja, heb hem nog niet geproefdquote:
Je hebt wel eens gezien hoeveel typefouten ik maak?quote:
Ik heb er maar 1quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Is dat lekker en ga je uitdelen aan ons?
Van die Amerikaanse nepzooi butyric acidquote:
Nee, nog nooit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt wel eens gezien hoeveel typefouten ik maak?
Ja, wordt er niet gezelliger op. Hopelijk voor het eind van het jaar wat meer duidelijkheid.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oke, ja dan even iets minder willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |