SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Iedere klus klaar is er een klaar moet je maar denken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:01 schreef mschol het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook wel heel frustrerend ja..
ik heb net een klusje wat ik al 2 maanden had liggen ook eens opgepakt
nieuwe spots in badkamer gehangen, die waren kleiner dan de gaten waardoor er wat beschadigingen tevoorschijn kwamen , dus een soort correctiering op aliexpress besteld
nu even de moeite genomen het spotje eruit te halen en te testen welke van de maten die ik had gekocht past..
en 1 van de 2 werkt gewoon(ik dacht dat ik net een rare maat had
)
het wil bij mij nog neit vlotten, het opstarten, ik moet nog douchenquote:
zekerquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere klus klaar is er een klaar moet je maar denken.
Nee helaas, mijn zoon en dochter laten altijd alles doenquote:Op zaterdag 21 september 2024 08:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen handige vrienden of familieleden die je kunnen helpen?
oj jullie zitten nu allebei in de lappenmandquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, mijn zoon en dochter laten altijd alles doen
En de rest van de kennissen kring die nog wat kunnen doen hebben twee linker handen
Ik heb wel een latrelatie die nog wat dingen kan, maar na zijn darmkanker en hartinfarct en dan ook nog longen die nog maar 50% werken en de ziekte van dupuytren is het altijd afwachten op een dag dat hij zich redelijk voelt en gaat het dan wel doen. Hij is toevallig trouwens net naar boven zich om kleden om het muurtje te behangen.
Ondanks alles blijft ook hij proberen dingen te blijven doen.
Kost meer tijd en energie en dan of wat meer pijn, maar hij doet het wel
Voor twee weken terug nog een nieuwe koppelingsplaat, nieuwe druk groep en cilinders in zijn auto gezet, heeft een paar dagen geduurd en hij was kapot, maar zo zegt hij ik heb het toch maar gedaan.
Je heupel en kreupel zijn wijquote:Op zaterdag 21 september 2024 09:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
oj jullie zitten nu allebei in de lappenmand
Geniet je ervan?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Is @:4everblackeyed nog naar de luchtlandingen gegaan? Ik zie de mooiste foto's langskomen van de rijen op het station.
Te kort geknipt?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:43 schreef Ama het volgende:
Mijn teen doet pijn nadat ik gisteren nagels had geknipt.
Mijn teen doet ook pijn, en ik heb gisteren niet m'n nagels geknipt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:43 schreef Ama het volgende:
Mijn teen doet pijn nadat ik gisteren nagels had geknipt.
Zijn jullie teen soulmates?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn teen doet ook pijn, en ik heb gisteren niet m'n nagels geknipt.
Gisteravond potje Commander van 4! uur gespeeld. Het was echt een lange pot.quote:
Dat zijn vaak wel de leukste potten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteravond potje Commander van 4! uur gespeeld. Het was echt een lange pot.
klinkt als een telegraaf of msn nieuws titelquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:02 schreef Koen66 het volgende:
'Thailand stort zijn paradijselijke stranden vol met beton: ‘Een rampzalige oplossing’
Heeft @:bitterbal hiermee te maken?
Volkskrant achter de betaalmuurquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt als een telegraaf of msn nieuws titel
parool en andere berichten er ook over..quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:04 schreef Ama het volgende:
Vandaag nog niet mijn ontbrekende LEGO steentjes.
Niet dat ik vandaag echt tijd heb om het af te maken maar het was maandag wel leuk geweest om te doen.quote:
Echt heel veel boardwipes waren er niet eigenlijk als ik er zo aan terug denk. Maar wel veel exile. Dat was echt niet normaal. Als er iets weggehaald werd, was het bijna iedere keer met exile.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn vaak wel de leukste potten.
Gebeurt bij m'n teysa deck nog wel eens. Meerdere boardwipes die daar in zitten. Elke keer de boardstate resetten
Wat een epische game! Het klinkt alsof je echt een meesterzet hebt uitgevoerd met je Vampires deck. Die combinatie van deathtouch en lifelink met Vito en de emblems van Sorin moet een geweldige wending hebben gegeven aan het spel. Het is altijd spannend om te zien hoe verschillende decks en strategieën tegen elkaar opbotsen, vooral met zulke krachtige Commanders in het spel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt heel veel boardwipes waren er niet eigenlijk als ik er zo aan terug denk. Maar wel veel exile. Dat was echt niet normaal. Als er iets weggehaald werd, was het bijna iedere keer met exile.
Speler A speelde met Omo, speler B met Human Knight die al zijn Legendaries Menace gaf en hij alles met Flash spelen (ik weet even de naam van de Commander niet), speler C speelde met Ur-Dragon en ik speelde Vampires (Edgar, Charmed Groom).
Uiteindelijk stond speler A op 19, B op 7, C op 2 en ik nog op 32. Ik had kaart gespeeld om alle non-Vampires -3/-3 te geven, waardoor speler A geen verdediging meer had. Vervolgens gaf ik mijn drie Vampires deathtouch en lifelink en viel A met alles aan. Ik had Vito, mijn Commander en Mavren Fein. Verder twee emblems van Sorin die mijn creatures +1/+0 gaven.
En op die manier kon ze allemaal uitschakelen.
Je slaapt nu niet lekkerquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week de nachttemperaturen weer onder de 10 graden. Ultiem lekker slapen dan
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:02 schreef Koen66 het volgende:
'Thailand stort zijn paradijselijke stranden vol met beton: ‘Een rampzalige oplossing’
Heeft @:bitterbal hiermee te maken?
Hoi klaagkat.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je slaapt nu niet lekker
En alsof je gelukkig moet worden van die ellende van volgende week
wordt het volgende week koud bij jullie?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoi klaagkat.
Volgend weekend schijnt gewoon het zonnetje weer.
Groetjes
CE
Vast wel, achter de regenwolken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoi klaagkat.
Volgend weekend schijnt gewoon het zonnetje weer.
Groetjes
CE
Nee, nog gewoon 15 graden.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt het volgende week koud bij jullie?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt het volgende week koud bij jullie?
hmm das het beginquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, nog gewoon 15 graden.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlijk al die seizoenen.
google maps kennen ze daar niet?quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ben weer terug van de markt. Geen beestjes gezien.
Mijn taxi chauffeur wist de weg niet dus eindeloos in die taxi gezeten en niet genoeg gegeten
Ben op de grootste weekend markt ter wereld geweest. Heb een tasje gekocht, 2 telefoon hoesjes en een tag voor mijn nieuwe kofferquote:Op zaterdag 21 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb je vandaag allemaal gegeten ballie?
Daar hebben we Nattekat al voor. 2 dagen in het jaar dat hij niet klaagt over het weer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je nu elke dag klagen over het weer in NL?
quote:Op zaterdag 21 september 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heerlijk al die seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |