SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
we zijn aan het wachten tot je het eten op tafel zetquote:
niet genoeg voor julliequote:Op maandag 14 oktober 2024 17:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zijn aan het wachten tot je het eten op tafel zet
gadverpielekes... moet ik toch nog zelf bedenken wat ik ga etenquote:
altijd een backup plan hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gadverpielekes... moet ik toch nog zelf bedenken wat ik ga eten
vinger van @Amaquote:Op maandag 14 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Haha heb nu ook Halloween versiering.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
heb nog bami in blik, soep in blik, soep in pak, diepvriestroepjes, noodlesquote:
lekker!quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op mijn slaapkamer is het koud.
Ja redelijk. Middelvinger is nog steeds bezig met herstel en gaat traag maar het zit mij niet in de weg.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:05 schreef mschol het volgende:
[..]
vinger van @:ama
hoe is het met de vingers van ama?
quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Haha heb nu ook Halloween versiering.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn insta nog steeds niet terug, gaat ook niet lukken gok ik
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn insta nog steeds niet terug, gaat ook niet lukken gok ik
ik hoor het zo vaak dat mensen "gehackt" worden dat ik er wat vraagtekens bijzet..quote:
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ikquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor het zo vaak dat mensen "gehackt" worden dat ik er wat vraagtekens bijzet..
maar als ik zo tussen de posts doorlees heb je niet aan account security 101 gedaan: wachtwoorden veranderen, 2FA instellen etc
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ik
ik weet niet zo goed wat je probeert te doen?quote:
kan alleen als iemand toegang heeft tot je account, met 2FA had dit uberhaupt niet gekundquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, mn emailadres is uit zichzelf ineens veranderd denk ik
no shit sherlockquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
kan alleen als iemand toegang heeft tot je account, met 2FA had dit uberhaupt niet gekund
maar nogmaals: oprecht kut en succes met terughalen
oke (staat er ook niet maar is goed joh)quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
als iemand je wachtwoord weet is dat niet perse hacken
Heb je het nou over die zwarte reactie?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
En zullen we het aub niet omdraaien, mensen horen niet te hacken
Wtf is een zwarte reactie nou weer?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het nou over die zwarte reactie?
hacken om systemen te testen is niks mis meequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Mensen horen ook niet in te breken. Maar ja, ik laat m'n voordeur ook niet open in de hoop dat de hele wereld mijn visie deelt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Even wat luchtigheid erin hè.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat je probeert te doen?maar is goed, ga zo door (?)
eens, maar de inbreker is echt de schuldige en niet jij omdat je je voordeur open laatquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen horen ook niet in te breken. Maar ja, ik laat m'n voordeur ook niet open in de hoop dat de hele wereld mijn visie deelt.
Wel kut verder, gaat zoveel tijd en energie weer in zitten.
denk niet dat het om de zwarte post ging... maar om de posts van mscholquote:
Owquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk niet dat het om de zwarte post ging... maar om de posts van mschol
nattekat en duidelijkheid?quote:
nicequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
@:mschol Intertoys heeft nu de hele tijd korting op LEGO en ik heb ook nog een code voor 20% korting vanaf ¤100. Interessant. 🤔
Die code is nog tot 17 november geldig dus hoeft niet meteen.
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.quote:
Komquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Het is nu helder. Kom op met die komeet!
Oh ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ik weer. Het is nu helder. Kom op met die komeet!
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.
Die arreslee is ook leukquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach heb ik nog even de tijd om goed na te denken. Heb toch nu geen ruimte voor hele impulsieve aankopen.
Staan nog wat bomen voor ook.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk het uit raam. Overal wolkvrij, behalve in het westen.
haal weg die bomenquote:
Ik heb de gordijnen dichtquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk het uit raam. Overal wolkvrij, behalve in het westen.
met KIEP en roomsaus?quote:
Wat voor pasta?quote:
Champignonroomsaus met spinazie, geroosterde cashewnoten en gerookte zalmquote:
poahquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Champignonroomsaus met spinazie, geroosterde cashewnoten en gerookte zalm
Het is heul lekkerquote:
Volkoren fusilli met op bolognese lijkende saus maar met meer groenten en veel kaasquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Xilia het volgende:
[..]
Volkoren fusilli met op bolognese lijkende saus maar met meer groenten en veel kaas
wokblokjes?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
morgen gebakken zalm, gebakken spruitjes en wokblokjes
Klinkt ook goed maar wat zijn wokblokjes?quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
morgen gebakken zalm, gebakken spruitjes en wokblokjes
aardappeldobbelsteentjesquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:22 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klinkt ook goed maar wat zijn wokblokjes?
quote:
Dit klinkt een beetje zoals dat mijn moeder sweet chilisaus altijd woksaus noemtquote:
das met groenten er bij zegt wikipediaquote:
quote:Een macedoine is een salade van groenten en/of fruit dat in gelijke delen is gesneden, meestal blokjes van één of een halve centimeter groot. Vaak worden er paprika, aardappel en wortels met doperwt gebruikt, of appels, peer en grapefruit.
Ik heb zaterdag gevulde eitjes gehadquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nog even wat toastjes met Johma gevuld eitje salade
quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
das met groenten er bij zegt wikipedia
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes anderequote:Op maandag 14 oktober 2024 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
das met groenten er bij zegt wikipedia
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Macedonia_(food)quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes andere
quote:Macedonia or macédoine is a French culinary[1] term referring to a salad composed of small pieces of fruit or vegetables. Fruit Macedonia is a fresh fruit salad and is a common dessert in Greece, Romania, Spain,[2] France, Italy and South America. Vegetable Macedonia or Macédoine de légumes nowadays is usually a cold salad or hors d'oeuvre of diced vegetables, in France often including red beans. Macédoine de légumes is also a hot vegetable dish consisting of the same vegetables served with butter.[3] Prepared macédoine, a mixture of diced vegetables and often peas, is often sold canned or frozen.[4] It is sometimes mixed with mayonnaise combined with aspic stock, making it similar to Russian salad.
Hoe noem je "in stukken hakken net zoals dat het uitkomt?"quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Macédoine als snijvorm. Blokjes van 1 x 1 x 1 cm. Je hebt ook Julienne (3 x 3 x 50 mm, die friet chips van vroegah) en nog een stuk of zes andere
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |