SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2024 14:56:20 ]![]()
Je weet het niet he, zij kan daar ook geweest zijn. Of via de camquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
winterswijk is de laatste tijd het verst dat hij van huis was
dus dat valt wel meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
als het wel zo is zie ik het ook wel weerquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het niet he, zij kan daar ook geweest zijn. Of via de camThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo is het, zeg altijd als ze het beter kunnen krijgen moeten ze gaan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het wel zo is zie ik het ook wel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan issie wel wat kwijt maar mag hij gaanquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het, zeg altijd als ze het beter kunnen krijgen moeten ze gaan.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ahw. En dan is er niemand die zegt dat je wel lekker bent?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hou op! Ik voel me al niet lekker en dan gaan jullie ook nog zo doen.![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ja dat is dan iemands eigenkeusquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan issie wel wat kwijt maar mag hij gaan![]()
Bij het ene laat je wat, bij het andere vind je wat maar je krijgt nooit terug wat je had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even in de airfryer doen en proevenquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw. En dan is er niemand die zegt dat je wel lekker bent?![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja. Nu krijg je die TT niet meer![]()
![]()
Maar meestal willen ze het juist allebei?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan issie wel wat kwijt maar mag hij gaan
Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Diegene die dat zegt is gek
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
wat?quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar meestal willen ze het juist allebei?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw. En dan is er niemand die zegt dat je wel lekker bent?![]()
![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Even in de airfryer doen en proeven![]()
Ah dat is niet fijn.. hopelijk is dat snel overquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging goed, maar de laatste twee dagen veel buikpijn, duizelig, misselijk, voelt zich naar
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Vis is dan ook lekkerquote:Op maandag 14 oktober 2024 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat eet ook het liefste catfish. Raar beest![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: