Vreemdgaan faciliteren is not dun m8quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
BAAS
[..]
lol. Wist dat er iemand zo ging reageren
Maar wat boeit? Er gaat niemand dood of zo.
Nee dat zou voor die chick pas karma zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:09 schreef Fok-it het volgende:
Naja ultieme karma dan natuurlijk wanneer jij een keer serieuze relatie zou krijgen ze vreemd gaat uiteraard.
Je zegt letterlijk dat je probeert haar vreemd te laten gaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat zou voor die chick pas karma zijn.
Ik doe effectief niks fout want ik heb geen relatie.
Good karma zou zijn dat die vriend waarop wordt gecheat weer kan vreemdgaan met een absolute hot beauty.
Klopt, maar niet vanuit het niets. Zij zoekt vaak contact met mij terwijl ze een relatie heeft.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dat je probeert haar vreemd te laten gaan.
Als het niet mag, waarom sta je het dan toe?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar niet vanuit het niets. Zij zoekt vaak contact met mij terwijl ze een relatie heeft.
MAG NIET
Ja daar hoor ik idd niet bij..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:23 schreef Questular het volgende:
[..]
gelukkig brengen Kaneel en Solo wat balans
Ja, en jij kan er ook voor kiezen het te negerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar niet vanuit het niets. Zij zoekt vaak contact met mij terwijl ze een relatie heeft.
MAG NIET
100 broerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en jij kan er ook voor kiezen het te negeren
Ik snap het ergens wel. Als je echt maar dan ook echt wanhopig bent dan grijp je elke kans aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar wel dat het karma zou zijn als Chevy straks in de situatie komt van het vriendje waarop vreemdgegaan wordtquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. Als je echt maar dan ook echt wanhopig bent dan grijp je elke kans aan.
Kijk ik weet bijna zeker dat het niet mag van die vriend.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als het niet mag, waarom sta je het dan toe?
Van mij mag zoiets, maar ik ben dan ook niet bezig met moraliteit.
Karma op zijn best.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het niet snap, maar wel dat het karma zou zijn als Chevy straks in de situatie komt van het vriendje waarop vreemdgegaan wordt
Kan inderdaad. Maar heb ik weinig reden toe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GOATEDquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. Als je echt maar dan ook echt wanhopig bent dan grijp je elke kans aan.
Heb je alle reden toe. Iemands relatie respecteren bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Maar heb ik weinig reden toe.
Pakken wat ik pakken kan!
[..]
GOATED
doet zij ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je alle reden toe. Iemands relatie respecteren bijvoorbeeld
Ja klopt haar probleem. Niet het mijne.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:29 schreef Fok-it het volgende:
inb4 doet zij ook niet
Maar dat is haar probleem
Ja beidequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:35 schreef Fok-it het volgende:
En heb je dat gevoel dan omdat je seks hebt gehad of omdat je iemand hebt vreemd laten gaan voor jou
Ja dat vermoeden had ik alquote:
A look inside the mind of a chad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Dat is toch wel echt bijzonder treurig Chevy, sorry not sorry
En daarom mag je je ook wel on top of the world voelen als je seks hebt gehad, maar niet wanneer je iemand anders vreemd hebt laten gaan want dat gaat weinig meer over een gebrek aan intimiteitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
A look inside the mind of a chad.
Ja bro, 28 en nauwelijks fysiek contact met het tegenovergestelde geslacht in mijn leven. Give me a break!
De tandjes, dat er nog mensen zijn die in karma geloven. Dan ben je echt een kneus eerste klas. Sowieso iedereen die met het vingertje naar @ChevyCaprice wijst. Die jongen is begin twintig, tering jantje hey, laat zon gast. Hoort gewoon bij die leeftijd, maar al die boomers hier maar projecteren.quote:
Maar wat als de vrouw echt een enorme trol is? Neuk je haar dan ook, met je ogen dicht? Of sla je dan over. Waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als een kans zich voordoet moet je hem grijpen. Ethiek en moraliteit kun je je mee bezighouden wanneer je 60+ bent. Binnenkort misschien nucleaire oorlog.
Jij bent goated. Laat de rest hier maar koekjes met thee drinken en op kantoor zitten. Ik neuk de vrouwen waar ik schilderwerkzaamheden verricht.
Ja was wel lachen. Goed geluid, goede show, aardige gozer, goede muziek. Sfeer was goed. Bier was duur. 8/10.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
@:treinhoer Hoe was het bij onze groene Finse vriend? Joost kwam ook langs zag ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |