Ja dat vermoeden had ik alquote:
A look inside the mind of a chad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat vermoeden had ik al
Dat is toch wel echt bijzonder treurig Chevy, sorry not sorry
En daarom mag je je ook wel on top of the world voelen als je seks hebt gehad, maar niet wanneer je iemand anders vreemd hebt laten gaan want dat gaat weinig meer over een gebrek aan intimiteitquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
A look inside the mind of a chad.
Ja bro, 28 en nauwelijks fysiek contact met het tegenovergestelde geslacht in mijn leven. Give me a break!
De tandjes, dat er nog mensen zijn die in karma geloven. Dan ben je echt een kneus eerste klas. Sowieso iedereen die met het vingertje naar @ChevyCaprice wijst. Die jongen is begin twintig, tering jantje hey, laat zon gast. Hoort gewoon bij die leeftijd, maar al die boomers hier maar projecteren.quote:
Maar wat als de vrouw echt een enorme trol is? Neuk je haar dan ook, met je ogen dicht? Of sla je dan over. Waar ligt de grens?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:21 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als een kans zich voordoet moet je hem grijpen. Ethiek en moraliteit kun je je mee bezighouden wanneer je 60+ bent. Binnenkort misschien nucleaire oorlog.
Jij bent goated. Laat de rest hier maar koekjes met thee drinken en op kantoor zitten. Ik neuk de vrouwen waar ik schilderwerkzaamheden verricht.
Ja was wel lachen. Goed geluid, goede show, aardige gozer, goede muziek. Sfeer was goed. Bier was duur. 8/10.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:18 schreef Ama het volgende:
@:treinhoer Hoe was het bij onze groene Finse vriend? Joost kwam ook langs zag ik?
Bier/drinken is altijd duur bij concerten toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:22 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja was wel lachen. Goed geluid, goede show, aardige gozer, goede muziek. Sfeer was goed. Bier was duur. 8/10.
Ja dat is zo. 7 euro voor een halve liter festival pils, eigenlijk wel aso, maar goed ze moeten er iets aan verdienen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Bier/drinken is altijd duur bij concerten toch.
Ben benieuwd hoeveel ik volgende week kwijt ben voor een paar cola in de Brabanthallen. Ziggo Dome was ook echt zes euro ofzo voor een beker cola?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 12:08 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja dat is zo. 7 euro voor een halve liter festival pils, eigenlijk wel aso, maar goed ze moeten er iets aan verdienen.
Bij kleinere concerten minderquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Bier/drinken is altijd duur bij concerten toch.
Is op zich wel hot stuff. Ik had hem daar zelf ook niet verwacht, je zou achter hem een stadsjongen zoeken na al die jaren Rotterdam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:17 schreef Alexandrian het volgende:
Chev, wat vind je ervan dat Gio naar mijn geboortedorp is verhuisd? Was kapot verbaasd 🤣
klb sc meet in St. Willebrord?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is op zich wel hot stuff. Ik had hem daar zelf ook niet verwacht, je zou achter hem een stadsjongen zoeken na al die jaren Rotterdam.
Die osso is op zich wel aardig lauw.
Moet ik wel lang in de trein zitten bro 🤣quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:58 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
klb sc meet in St. Willebrord?
doe voor vertrek de bandencheckquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik wel lang in de trein zitten bro 🤣
Maar de omgeving is wel nicevan wat ik zie op GIO vlogs!
Goed dat je even de banden aanhaaltquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
doe voor vertrek de bandencheck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |