Wat ordinairquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zin in de fungus van Pedro Pascal
Past er wel goed tussen toch. Of komt dit uit Home Alone?quote:
Jeroenquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik morgenochtend geen like en/of reactie geef op het weerbericht van Niels, bij voorbaat mijn excuses. Ik ga morgen niet je van het zijn.
Ik ook niet, konden we morgen maar even skippen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik morgenochtend geen like en/of reactie geef op het weerbericht van Niels, bij voorbaat mijn excuses. Ik ga morgen niet je van het zijn.
Skip dan aub de donderdag. Morgen zit ik wel uit in de hoedanigheid van dan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:02 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ook niet, konden we morgen maar even skippen.
Vooral hypocriet. Je ziet hem alleen wanneer het hem uitkomt.quote:
pans labyrinthquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Past er wel goed tussen toch. Of komt dit uit Home Alone?
Ahja die film heb ik weleens gezienquote:
Een win breaker?quote:
Is wel nice als dat luktquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben aan het proberen zo’n chick met mij vreemd te laten gaan lol
Als dat nou eens toch zou lukken hè. Mega goating life goal achieved.
Tering dan moet dat vriendje van haar wel echt een enorm kneusje zijn als ze liever met jou gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben aan het proberen zo’n chick met mij vreemd te laten gaan lol
Als dat nou eens toch zou lukken hè. Mega goating life goal achieved.
Nee is een complete hunk eigenlijkquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Tering dan moet dat vriendje van haar wel echt een enorm kneusje zijn als ze liever met jou gaat.
lolquote:Op maandag 14 oktober 2024 23:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Tering dan moet dat vriendje van haar wel echt een enorm kneusje zijn als ze liever met jou gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |