@Mikeytt kan helemaal niet koken toch? Die haalt alleen eten af. Maar de magnetron heeft gekookt hier vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:mikeytt is echt wel een goede kok, alleen jammer dat hij Giel Beelen altijd uitnodigt.
Fucked upquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apk. Moest wat gerepareerd worden.
Hoe vaak denk jij aan het Romeinse rijk?quote:
5 dagen voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist niet dat Kaneel zoveel verdiende. Is voor mij toch wel anderhalve week of zo. (netto)
40-45x per week zo ongeveer.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij aan het Romeinse rijk?
zit er nu een uur naar te luisteren, echt goeie podcast thnx manquote:
Jeetjequote:
Waaraan ging het Romeinse Rijk ten onder?quote:
Zit pas op 2uur en 23 minuten, ik laat je het nog weten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waaraan ging het Romeinse Rijk ten onder?
Alleen als het aansluit bij wat ik nu denkquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:14 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit pas op 2uur en 23 minuten, ik laat je het nog weten.
oeiquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Akkoord
teringjantje kogel door de kop jagen
Die fungus in the Last of Us wordt nu wel beetje overdrevenquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waaraan ging het Romeinse Rijk ten onder?
Zin in de fungus van Pedro Pascalquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fungus in the Last of Us wordt nu wel beetje overdreven
oh is dat weer gaandequote:Op maandag 14 oktober 2024 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fungus in the Last of Us wordt nu wel beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |