Erfbelasting is diefstal. Inso is het hiermee eens.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.
Houden rond de 220/230 pp over hoop ik
Nou geen pandje in Nederland in ieder geval want dan heb ik al die moeite moeten doen voor een dikke hypotheek.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Pandje kopen en in Griekenland gaan wonen neem ik aan?
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfbelasting is diefstal. Inso is het hiermee eens.
Wat deed je oa voor werk, dat hij zo'n kast kon betalen?
100 🤣🤣quote:
LEKKER PIK!!!!!quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Bod op huis gaat geaccepteerd worden boys.
Ja, dat zal wel prima verdienen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.
Als hij nou eens was gaan investeren was ik nu miljonair geweest rip
Herken hierin verdacht veel gelijknis met ene @Niels0Kurovskiquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur
quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je weleens een moment dat je niet moody bent voor music?
Nou ik heb dat nu
Dit is Niels hoorquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft altijd bij Shell gewerkt. Zich opgewerkt van op zee varen naar ingenieur en was op gegeven moment verantwoordelijk voor grote groep mensen die zich met Groningen bezig hielde.
Als hij nou eens was gaan investeren was ik nu miljonair geweest rip
Dat zou wel fokkies chronische depressie verklaren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Fokkie zijn ouwe heer is niels?![]()
Plot twist
Goeie genade.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat zou wel fokkies chronische depressie verklaren.
En Niels’ alcoholprobleem
Wat nu dan bradabro? Meestal veranderd mijn muziek wel op basis van de mood die ik heb of zo.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb je weleens een moment dat je niet moody bent voor music?
Nou ik heb dat nu
Niks aan de hand maat. Gewoon geen zin in.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat nu dan bradabro? Meestal veranderd mijn muziek wel op basis van de mood die ik heb of zo.
Nu beetje depri dus
Gewoon kapot moe man, mentaal veel stroggles gehad.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niks aan de hand maat. Gewoon geen zin in.
Wat is het bij jou?
Aber is heel erg boos de laatste dagen laten we aardig doenquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Aber heeft vast een diascoop gekocht want de projectie is ongekend
Spannend bro. Maar komt goed, no stress no worrying.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gewoon kapot moe man, mentaal veel stroggles gehad.
Eerste baan was gewoon niet goed binnenkort begin ik bij nieuwe.
Spanning en zo weet je, wat als het daar ok zo is?
Huhquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
https://www.tor-sports.co(...)425-goalkeeper-shirtquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Pisgodenquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.tor-sports.co(...)425-goalkeeper-shirt
Check dit voetbalshirt.
Die moet ik hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.tor-sports.co(...)425-goalkeeper-shirt
Check dit voetbalshirt.
Kutzooi die van mij staat nu ook bij de garage.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
900 euro rekening voor de auto.
OEF!
Dankjewel chevy bro, no spang ja, het gaat goed komen. Nog steeds niet in de mood voor muziek?quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spannend bro. Maar komt goed, no stress no worrying.
Vrijdag was het laatst.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:44 schreef Questular het volgende:
Wacht eens even drinkt Niels alcohol?
Goldenshowergenotquote:
Ja doe maar vind hem ook vetquote:
ben je high heequote:Op maandag 14 oktober 2024 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Straks nog even die komeet checken als het donker is.
Wat voor 10de divisie clubje is dat lolquote:
2de divisie is Wales. Valt mee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor 10de divisie clubje is dat lol
Was hij kapotquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
OEF!
Balen bro. Gaat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
OEF!
Nouja die 900 euro komen niet terug maatje.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Balen bro. Gaat helemaal goedkomen.
Weekje werken voor hem manquote:Op maandag 14 oktober 2024 19:48 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nouja die 900 euro komen niet terug maatje.
2 dagenquote:
Wist niet dat Kaneel zoveel verdiende. Is voor mij toch wel anderhalve week of zo. (netto)quote:
@Mikeytt is echt wel een goede kok, alleen jammer dat hij Giel Beelen altijd uitnodigt.quote:Op maandag 14 oktober 2024 19:56 schreef Näsenbar het volgende:
Chef Mike heeft weer heerlijk gekookt, siuuuu maatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |