Huisarts weet ervan. Denkt ook wel mee zodat het wat sneller over gaat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blaftyfus kan echt heel lang door etteren. Ben er nog voor zekerheid naar huisarts voor geweest. Dat houdt gewoon rustig maanden aan terwijl er verder niks met je aan de hand is
Heb ik al maar bijna op. Maar het was 1.5 week geleden wel erger.quote:
Daar ga je toch geen codeïne voor slikken lol. Ja tenzij je je ribben kneust zo hard hoest jequote:
Ik heb het wel liggen hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen codeïne voor slikken lol. Ja tenzij je je ribben kneust zo hard hoest je
Wat is het winnende bod?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:25 schreef Fok-it het volgende:
Bod op huis gaat geaccepteerd worden boys.
Hoe bevalt Berlijn?quote:
667quote:
Oh de hele trip ook echt? Ripquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen codeïne voor slikken lol. Ja tenzij je je ribben kneust zo hard hoest je
Is een lage dosering maar helpt wel.quote:Bij een kriebelhoest is er geen slijm dat je moet ophoesten, maar heb je wel constant een prikkel. Als de hoest lang aanhoudt, kan de arts adviseren om codeïne te gebruiken. Codeïne dempt de hoestprikkel.
Nou er gaat nog behoorlijk wat afquote:
Yes maar goed doe het nog wel een keer wel over met Solo richting een andere stad.quote:
Klopt dit is ook laagste dosering. Verlicht het wel wat.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:33 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
Is een lage dosering maar helpt wel.
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeie genade zeg.
Kun je 2 huizen van kopen.
Nog steeds een lekker bedrag toch?quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat nog restschuld af. En erfbelasting.
Houden rond de 220/230 pp over hoop ik
Altijd doen jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes maar goed doe het nog wel een keer wel over met Solo richting een andere stad.
Alle beetjes helpen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |