Moraima.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, bij een kruidvat of zo. Died als een schoothondje achter haar. Haha.
Wie is eigenlijk de "oudste" als Serena weg is?
Hm, ik denk Bruce!
Wanneer zat die er ook al weer in? En waarom is ze vertrokken?quote:
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJLquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Wanneer zat die er ook al weer in? En waarom is ze vertrokken?
https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten
Hier staat ze namelijk niet bij, en dat zijn niet alleen degenen die weggestemd zijn.
Kan me niet herinneren dat wij dat gekeken hebben en toch ken ik haar gezicht. Hm, misschien heel in het begin, dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJL
Dit jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
staat er niet bij omdat ze er nooit in heeft gezeten - wel in EJVJL
Mwahhhh zoveel vuurwerk heeft ze nooit gegevenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 15:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat wij dat gekeken hebben en toch ken ik haar gezicht. Hm, misschien heel in het begin, dan.
Gaat sws vuurwerk geven, verwacht ik.
Weetjewel, de enige reden dat 2 stumperds zoals Celine en Serena uberhaupt een finale mogen spelen?quote:
Bruce inderdaad, die kwam in maand 8, daarna in maand 9 Chi, Floris en Jason.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, bij een kruidvat of zo. Died als een schoothondje achter haar. Haha.
Wie is eigenlijk de "oudste" als Serena weg is?
Hm, ik denk Bruce!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:36 schreef greysbones het volgende:
En dan nu eindelijk
De langverwachte ultra spannende finaleIk start 'm wat later. Kan ik de reclame en andere rek-shit spoelen. Ben het beu aan het wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik denk 5quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
4 Nieuwe.. dat is wel weer leuk, wie er weg zijn/gaan boeit nu al niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |