3quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:44 schreef spapaars het volgende:
Nou, afwachten of opnieuw de winnaarsnummer meteen is getrokken.
Opdrachtjes voor simpele zielen, de codes moeten wel een beetje verdeeld blijvenquote:
Crea beaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Bloempotten stapelen.. ook leuk
[ afbeelding ]
Ik ben bang van welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd of Jan straks weer zelf de codes gaat aangeven om de boel op te rekken
Wees daar zeker van, het laatste wat ze willen is, dat de eerste meteen de winnende nummer blijkt te zijn.quote:
Dat zien we in de kliphangert wel denk ikquote:
Dat ligt er te dik bovenop.. tot nu toe waren het meerendeel de onzichtbare underdogs waarvan niemand dacht dat die ooit een ton gingen winnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:11 schreef wolffie het volgende:
Zal deze juist zijn, ik gun het Serena meer.
ja is dit iedere aflevering? Kijk voor het eerst een volledige aflevering.quote:
Finale aflevering en deze maand is wel heel ergquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja is dit iedere aflevering? Kijk voor het eerst een volledige aflevering.
Waar is dat feestjequote:
Wie welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
Vertrouw het nog steeds voor geen moer.
De febo nog niet blijkbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Zo jammer. Had het serena meer gegund.
Die RLS producers zijn genadeloos.quote:
Schijnbaar niet inderdaadquote:
jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:23 schreef StephanL het volgende:
Begrijp ik nou dat Serena voor de tweede keer in de finale stond en voor de tweede keer mis grijpt?
ja die is ergquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:29 schreef Yver73 het volgende:
Wat lult die Annet stom zeg, niet te doen
Ja zij is steeds degene die raar begint te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:30 schreef Yver73 het volgende:
En Diederik is de boeman?? Britt gedraagt zich als een volslagen idioot en hij heeft alleen tegengas.
Zij is ook vreemd, maar hij speelt ook een spelletje met haar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zij is steeds degene die raar begint te doen.
Celine, Chi, Diederik, Britt en Johanquote:
Serena?quote:
Oh ja Johanquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Celine, Chi, Diederik, Britt en Johan
Ah, van Sjie had ik nog niet door, ook niets aan verloren, dooie kikkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Celine, Chi, Diederik, Britt en Johan
9 uur pas toch? of nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:50 schreef woxxel2 het volgende:
Irritant! Ik kan online nog niet terugkijken
Heb helemaal geen zin meer om te kijken nu. Bahquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
Het is mij al duidelijk dat deze komende Cyclus niet voor Temptation volk gekozen is.. geen Mooiboys en dikke tieten. alleen die grote bek van Moira zal alle lust ontnemen
Het is dus crisis Acher, bijvullen met "gangmakers"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:55 schreef KinKiJan het volgende:
Jesse van Wieren is zo'n tiktokkert.
El Che Holsappel zat in Million Dollar Island en De Alleskunner
Moraima zat in
* KinKiJan haalt adem:
Wipeout (& Volg je me nog), The Perfect Question, The Pain Game, Minute to Win It, De Afvallers, Een Jaar van je Leven.
En ze weten wat ze krijgen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is dus crisis Acher, bijvullen met "gangmakers"
Mwah, als je zo eens over het hele jaar kijkt is het dat eigenlijk altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is dus crisis Acher, bijvullen met "gangmakers"
Snap ik, maar kies dan voor dat soort volk, ik snap ook dat het "leuke tv" is om die geroutineerden los te laten op de "normale" sukkeltjes die geen idee hebben waar ze in terecht gekomen zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, als je zo eens over het hele jaar kijkt is het dat eigenlijk altijd zo geweest.
Alleen maand 2 en 10 hadden deelnemers die -zover we weten- niet eerder op TV te zien geweest zijn.
Voor de rest waren er elke maand wel 'bekenden' te zien. Uit LLDL, Million Dollar Island, Slechtste Chauffeur en De Alleskunner kwamen de meesten. Naast wat modellen zagen we oa. ook deelnemers uit Temptation Island, FBoy Island, Eating with my Ex, First Dates, Take me Out, Big Brother, Utopia en nu dus ook EJVJL langskomen.
Ah op die manier. Ja beproeft concept, bij EJVJL zat er ook een mengelmoes van 'bekenden' en onbekenden en dat sloeg best goed aan. Dit is dan wat concept betreft een verbetering, maar de casting lijkt hetzelfde gebleven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snap ik, maar kies dan voor dat soort volk, ik snap ook dat het "leuke tv" is om die geroutineerden los te laten op de "normale" sukkeltjes die geen idee hebben waar ze in terecht gekomen zijn
Bekenden in EJVJL?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja beproeft concept, bij EJVJL zat er ook een mengelmoes van 'bekenden' en onbekenden en dat sloeg best goed aan. Dit is dan wat concept betreft een verbetering, maar de casting lijkt hetzelfde gebleven.
En het kweekt weer nieuwe "BN'rs" types als bv Diedert zullen onmiddelijk in de kaartenbak belanden gelabeld etterbakkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ja beproeft concept, bij EJVJL zat er ook een mengelmoes van 'bekenden' en onbekenden en dat sloeg best goed aan. Dit is dan wat concept betreft een verbetering, maar de casting lijkt hetzelfde gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |