Die meid die tweede werd zei dat het voelde als een zege. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar echt, ook al heb je nog een goede lead-out, wat denk je dat er gaat gebeuren. Het is echt van de zotten dat een sprinter zo sterk als Wiebes gewoon op plaats 5 kan rijden en een lead out krijgt.
Eerlijk is eerlijk, zou ik ook gedaan hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe Deem is voor de start al uit.
Ik snap nooit zo goed waarom er altijd zo veel nadruk wordt gelegd op het feit dat Demi een vrij emotioneel persoon is en zich daar ook niet voor schaamt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De nieuwe Deem is voor de start al uit.
Onzekerheid.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom er altijd zo veel nadruk wordt gelegd op het feit dat Demi een vrij emotioneel persoon is en zich daar ook niet voor schaamt.
Ultimo kilometro wordt ook nog steeds gemistquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:10 schreef Faraday01 het volgende:
White road sector, moet dat nu in het Engels. Sterrati klinkt toch veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |