Dilan heeft aantoonbaar gelogen en blijkbaar doet ze dat vaker door het eerst over een vlucht te hebben en toen een boot.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat dit de waarheid is, Paulus de boskabouter zeker?
Er wordt veel te veel gezocht in details en van besturen is zo helemaal geen sprake meer.
Maar goed, dit kabinet onderneemt ten minste iets om de zooi van Rutte enigszins om te ruimen.
Wat hebben ze zoal ondernomen? Er is nog niet één besluit in werking. Verder ben je niet grappig met Paulus de Boskabouter.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Er wordt veel te veel gezocht in details en van besturen is zo helemaal geen sprake meer.
Maar goed, dit kabinet onderneemt ten minste iets om de zooi van Rutte enigszins om te ruimen.
Leuk, Paulus de Boskabouter dan is Dilan waarschijnlijk Eucalyptaquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:57 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik las "minder titten.'quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus een waardige opvolger van Rutte, alleen met wat minder teflon.
Paulus de Boskabouter Sinterklaasquote:Op maandag 14 oktober 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben ze zoal ondernomen? Er is nog niet één besluit in werking. Verder ben je niet grappig met Paulus de Boskabouter.
Nee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef LXIV het volgende:
Afgelopen verkiezingen hebben daarom ook veel Turken en Marokkanen gewoon Wilders gestemd.
Als we allemaal conservatief waren leefden we nog steeds in grotten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:55 schreef RotatoR het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn stem op Dilan. Eindelijk weer eens wat conservatievere koers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |