SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
W10 is het resultaat van Microsoft dat begreep dat W8 een totale mislukking was, maar toch een beetje vast wilde houden aan wat ze toen gemaakt hebben. W11 heeft die slechte punten gepakt en ze nog erger gemaakt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je het W10 settings scherm gezien? net zo'n drama
En hij had een goede tijd neergezetquote:
quote:
oehhh, fijn!!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij had een goede tijd neergezet
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik liep weg met de gedachte een tijd van 1 uur 15 zou wel mooi zijn. Het is 1 uur 10 minuten en 56 seconden geworden
[..]
Zeker
Denk door de vorige TT.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef Xilia het volgende:
Wat doet the Queen in de OP?
En Bos is al klaar toch?
Winter
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit gedaan dus nee
[..]
HOEZO
https://i.imgur.com/eeai4cb.mp4![]()
maar echt echt niet hahahaha
soort bambi op het ijs. Die man kwam me snel redden en bracht me naar het 'rookies' hok om daar wat lesjes te geven. Werd niet heel veel beter maar vond het wel echt SUPER leuk
Jaaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel weer leuk.
Komende periode sowieso een hoop te doen hier. Eerst Dutch Design Week en daarna al snel weer Glow.
Ohhh, nog sneller dan wat ie in zn hoofd had. Dat is lekker!quote:
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?quote:
Dit jaar ga ik maar weinig DDW zien. Eerste weekend ben ik weg en tweede weekend 2 dagen met feestjes achter elkaar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaain nov is ook museumnacht in Eindhoven dacht ik. Is bijna te veel leuke dingen na elkaar
[..]
Ohhh, nog sneller dan wat ie in zn hoofd had. Dat is lekker!
Psiesquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?
quote:
Blijven leven tot na de warmtedood van het universumquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?
Ahh, jammer of valt mee?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik maar weinig DDW zien. Eerste weekend ben ik weg en tweede weekend 2 dagen met feestjes achter elkaar.
en dat was dus de vorige TT, who want to live foreverquote:
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OPquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
moeten we het hele vorige topic samenvatten???
weten we al dat essn een orch(ineel)idee aan oma had gegeven?
Ik heb het als kind geprobeerd. 10 keer op m'n knieën gevallen, maar ik kon het uiteindelijk wel een beetje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]waren wel meer mensen die het voor het eerst deden maar die hadden ietsjes meer aanleg
Was wel echt super tof en gezellig en iedereen was mega aardig. Nu wil ik het leren
Dat is dan de taak van TSquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OP
ja jij kan de OP bewerkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OP
Daaromquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat was dus de vorige TT, who want to live forever
Als in tijdreizen, of plots wakker worden als een 14-jarige Karzai?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Karzai het volgende:
ik zou wel weer eens terug in de tijd willen
Nee, vertel eens meer?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
moeten we het hele vorige topic samenvatten???
weten we al dat essn een orch(ineel)idee aan oma had gegeven?
nee krek maakt nog notulen voor in deze OPquote:
Afstudeerprojecten van studenten van Design Academy zijn vaak het leukste om te bekijken. Maar verder ook wat exposities van lokale designers en het grote mensen programma is inmiddels ingepikt door wat grotere bedrijven die laten zien hoe duurzaam ze wel niet bezig zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, jammer of valt mee?
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest, wat kun je dan doen/bekijken?
zou mooi zijn, naja ik dacht meer aan de tijd van de egyptenaren, alexander de grote of de aztecenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als in tijdreizen, of plots wakker worden als een 14-jarige Karzai?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
medaille is ook best mooi
[ afbeelding ]
Gaaf Bosquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Puur voor de ervaring zou het wel mooi zijn, maar ik denk dat ik dat al vrij gauw helemaal zat zou zijn. Je levert toch heel veel van je grote-mensen-vrijheden inquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou mooi zijn, naja ik dacht meer aan de tijd van de egyptenaren, alexander de grote of de aztecen
En toen gestopt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het als kind geprobeerd. 10 keer op m'n knieën gevallen, maar ik kon het uiteindelijk wel een beetje.
quote:
om notulen te plaatsen, niet om ze te makenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij kan de OP bewerken
dus ik zou zeggen even teruglezen en samenvatting maken
quote:
Ik heb wat bier koud staan voor straksquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]Las dat je een hele mooie tijd hebt neergezet, wat heerlijk! Lekker van genieten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afstudeerprojecten van studenten van Design Academy zijn vaak het leukste om te bekijken. Maar verder ook wat exposities van lokale designers en het grote mensen programma is inmiddels ingepikt door wat grotere bedrijven die laten zien hoe duurzaam ze wel niet bezig zijn.
Jammer dat het officiële muziekfestival er niet meer is.
[ afbeelding ]
Oeh! Bier smaakt ook zoveel lekkerder na zo'n prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wat bier koud staan voor straks
[ afbeelding ]
wat gaat die doen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Recce het volgende:
Over 7 minuten is er weer een lancering van Starship, de grootste raket ooit:
Officiële stream op X: https://x.com/i/broadcasts/1RDGlyognOgJL
quanta costa?quote:
weer niet succesvol onder de 10 gebleven dusquote:
Hoe moet ik me dit voorstellen, in kleermakerszit in een kringetje zitten en bier tankenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Bieryoga gisteren was ook echt onwijssss leukheel hard gelachen.
nee niet geluktquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
weer niet succesvol onder de 10 gebleven dus
dat wordt twee week vasten
Van die social media figuren die denken met een paar trainingen wel een marathon te kunnen lopen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die nu hier voorbij komen rennen die zien wel behoorlijk af. Meer wandelen dan rennen voor de meeste.
Klinkt niet direct als een straf, ja die rijstcrackers danquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
2 weken thuis zitten en spelletjes spelen en rijstcrackers eten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dit voorstellen, in kleermakerszit in een kringetje zitten en bier tanken
Ahh, hoop dat ze het zelf nog wel kunnen zien als een prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die nu hier voorbij komen rennen die zien wel behoorlijk af. Meer wandelen dan rennen voor de meeste.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet direct als een straf, ja die rijstcrackers dan
quote:
Ik doe het ze niet na.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, hoop dat ze het zelf nog wel kunnen zien als een prestatie
Ja, echt lekker ging het niet. Schaatsen was ik ook niet echt goed in. Ik had van die noren en had altijd moeite met de bochten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toen gestopt?
Kun jij wel schaatsen?
Maar hoe kun jij nou te weinig sushi bestellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel de rijstcrackers ;p
heb niet teveel gegeten. Alleen dat wat je op de foto ziet
De raket is weer door de lanceertoren gevangen.quote:
Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, echt lekker ging het niet. Schaatsen was ik ook niet echt goed in. Ik had van die noren en had altijd moeite met de bochten.
25 graden is ook te warm. Dan zit jij ook al met je airco te flexen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die social media figuren die denken met een paar trainingen wel een marathon te kunnen lopen?
Weet toevallig dat de organisatie van de Leiden Marathon daarover heeft geklaagd. Die moest afgelast worden omdat het te warm was. Het was amper 25 graden.
Ja, noren zijn die dingen waarmee je heel hard kunt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaen dan zie je mensen voorbij komen die het met het grootste gemak kunnen, dat ziet er zooo heerlijk uit.
Noren zijn wel super goede schaatsen tochik heb wel eens op het ijs gestaan met soort van rollerschaatsen want 'dan val je tenminste niet om', geen succes.
Binnenzwembaden zijn warmer dan 25quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25 graden is ook te warm. Dan zit jij ook al met je airco te flexen.
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathonquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnenzwembaden zijn warmer dan 25
Ja verstandquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe kun jij nou te weinig sushi bestellen
auqajoggen....quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathon
Wie ben jij en wat heb je met ballie gedaanquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met ballie gedaan
Maar dan moet je als je straks toch trek krijgt niet gaan snackenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee toch zo'n last van maagzuur dus leek mij verstandiger om wat minder te eten
Ooooh ja je moet echt je beentje verzetten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, noren zijn die dingen waarmee je heel hard kunt.Maar dat beentje over in de bocht is echt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig val jij niet van heel hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
Niet?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathon
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh ja je moet echt je beentje verzetten.pas klagen als het er zo uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je als je straks toch trek krijgt niet gaan snacken
mijn spoiler was van skippyballenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas klagen als het er zo uit zietWat is dit, is dit lichaamsdeel van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er uit als een plek waar je véél makkelijker blauwe plekken krijgt!!
yupquote:
een pols na het skippyballenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dit, is dit lichaamsdeel van jou?Ziet er uit als een plek waar je véél makkelijker blauwe plekken krijgt!!
raar achterover gaan en je proberen op te vangen en dat er precies een mini stoeprandje zit waar je je pols neerzetquote:
Nee 42 kilometer door het water rennen lijkt me vrij vermoeiendquote:
quote:
quote:
En dit was je avondeten toch?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
miso soep , paddestoelen , tofu en nog wat dingen
Aaaaahquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar achterover gaan en je proberen op te vangen en dat er precies een mini stoeprandje zit waar je je pols neerzet
Aaaaaaaiquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar achterover gaan en je proberen op te vangen en dat er precies een mini stoeprandje zit waar je je pols neerzet
ik was net een half jaar 30quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]brrr, blij dat je dit nu deelt en niet eerder
![]()
Ik dacht ook wel 'oke dat vallen gaat nu nog best oke maar als ik 10 jaar ouder ben, gaat dat dan nog zo oke of zou het dan meteen gebroken zijn'. Je polsjes zijn niet gemaakt voor zulke klappen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was net een half jaar 30
bewezen dat skippyballen niet meer kan als je 30 of ouder bent
heb ik gedaanquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
En dit was je avondeten toch?
Zou wat snacks kopen
quote:
ja dat randje was niet de oorzaak hoor.... 30 geworden zijn was de oorzaak... dat randje was het middelquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ja oke, maar jij had dus een randje.. Dat is andersen je kunt altijd ongemakkelijk vallen maar toch, als je ouder wordt gaat het wel iets makkelijker
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
ow en dit deed ik op donderdagochtend... ben op weg naar het werk even langs de eerste hulp gegaan... gips gekregen... werk laten weten wat ik wat later zou zijn en toen ik op het werk was na een uurtje weg gestuurd omdat het wat raar was dat ik er was ofzo.... vrijdag wel gewoon gewerkt en zaterdags had ik een eerste ontmoeting met mn inmiddels ex
versie 4.3 is bereikt.... dus 43 jaarquote:
oh, ja 30 is wel heftig he voor je lichaamquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat randje was niet de oorzaak hoor.... 30 geworden zijn was de oorzaak... dat randje was het middel
level 43quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
versie 4.3 is bereikt.... dus 43 jaar
ik heb voor ik in de bus stapte het onder de koude kraan gehad en had het idee... ach ja verstuikt ofzo... (was toen nog niet verkleurd)... tijdens de busrit halverwege dacht ik... hmm... misschien is het toch iets erger... ik kwam toch langs het zkh op de route dus ben gewoon uitgestapt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]strijder
en tof van je werk dat ze je wegsturen, even rust pakken mag dan wel. Of heb jij dan niet dat er wat extra adrenaline door je lijf stroomt?
Rond de 40 heb je ook weer even een flinke klap te verduren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja 30 is wel heftig he voor je lichaam
ja ik mag nu ook niet meer op rolschaatsen en fietsend moet ik ook zijwieltjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rond de 40 heb je ook weer even een flinke klap te verduren.
42 kilometer rennen niet door het water lijkt me ook al vrij vermoeiendquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 42 kilometer door het water rennen lijkt me vrij vermoeiend
2 kilometer rennen lijkt me al vermoeiendquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
42 kilometer rennen niet door het water lijkt me ook al vrij vermoeiend
Rennen ansich is vermoeiendquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
2 kilometer rennen lijkt me al vermoeiend
ook kijken naar rennen is vermoeiendquote:
Gewoon bestaan is vermoeiendquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook kijken naar rennen is vermoeiend
was bekaf nadat sifan goud had gewonnen
diepe zuchtquote:
Je hebt ook mensen van wie het bestaan vermoeiend voor anderen isquote:
Pffffquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor ik in de bus stapte het onder de koude kraan gehad en had het idee... ach ja verstuikt ofzo... (was toen nog niet verkleurd)... tijdens de busrit halverwege dacht ik... hmm... misschien is het toch iets erger... ik kwam toch langs het zkh op de route dus ben gewoon uitgestapt.
Toen was het nog steeds niet verkleurd.
Dame van de EH keek me stom aan dat ik niet via de huisarts was doorgestuurd... euh ja snol ik zat al in de bus,,
maar goed ze was akkoord met een fotootje
de fotomeneer gaf aan dat ze alleen een foto met vlakke hand had gevraagd maar dat hij ook wel 1 wilde maken met duim omhoog...
toen zij ik tegen hem dan moet je even helpen draaien want het doet nu nog meer pijn.
zag ik ook al een bultje en doordat hij die tweede foto op eigen initiatief deed wist ik ook al genoeg.
Tijdens het gipsen werd het blauw
Awwwquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
knuffiequote:Op zondag 13 oktober 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
jezus ik zou ook wel wat meer van het leven willen genieten, geen ruggengraat ik kamp met een een rook en alcohol verslaving en achterdochtigheid
het versterkt elkaar
ik had toen ik jong was altijd blauwe plekken... uit bomen gevallen.. fiets die weg gleed terwijl ik er op stond waardoor mijn kin langs de boom schaafde...quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffffmaar deed het niet zo veel pijn dan?
ik kan er niet mee omgaan, mensen begrijpen mij nietquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
knuffie
Leven is ook niet makkelijk
Ik zeg beter niks zeker?quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm, wel fijn dat je er zo rustig onder kan blijven maar dat je niet te eigenwijs bent om het niet te laten checken voor de zekerheid.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had toen ik jong was altijd blauwe plekken... uit bomen gevallen.. fiets die weg gleed terwijl ik er op stond waardoor mijn kin langs de boom schaafde...
dus heb een hoge pijngrens
en koud water zal mogelijk best wat geholpen hebben ofzo
Denk dat zulke dingen ook lastig te begrijpen zijn want het is niet rationeel. Ook voor jezelf..quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan er niet mee omgaan, mensen begrijpen mij niet
Denk dat je iemand van 12 daar moeilijk de schuld van kunt geven. Sommige dingen gebeuren.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn hele leven een eetstoornis (of nouja, vanaf mn 12e maar dat voelt voor mij als 'sinds je geen kind meer bent ging het mis'), dat gaat ook nooit meer goedkomen. En is ook onwijs eenzaam maarja. Eigen schuld ofzo (zo voelt dat beetje).
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mn hele leven een eetstoornis (of nouja, vanaf mn 12e maar dat voelt voor mij als 'sinds je geen kind meer bent ging het mis'), dat gaat ook nooit meer goedkomen. En is ook onwijs eenzaam maarja. Eigen schuld ofzo (zo voelt dat beetje).
Het was het beste wat ik op dat moment kon oid, zoiets. Want het is wel gedrag en daar kies je zelf voor, ik vind dat wel echt iets anders dan het krijgen van een ziekte waar je echt niks aan kan doen. En dat is ergens heel fijn want betekent ook dat je er zelf wat aan kunt doenquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je iemand van 12 daar moeilijk de schuld van kunt geven. Sommige dingen gebeuren.
Meid we hebben allemaal watquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Meid we hebben allemaal wat
Bedoelde het ook meer tegen Karzai zo van 'hier heb ik last van', zoals jij nu ook doet. De een kan het denk ik wel wat beter verbergen dan de ander waardoor je kunt denken dat je een van de weinigen bent die ergens last van heeft/iets moeilijk vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook knuffel![]()
Dit! Kom, we beginnen een nieuwe politieke partijquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
Ziektes zijn gewoon kut en moeten allemaal opbokken
Ja Karzai kunnen we alleen digitale knuffels geven en hopen dat het beter gaat of dat hij meer hulp zoekt/krijgt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde het ook meer tegen Karzai zo van 'hier heb ik last van', zoals jij nu ook doet. De een kan het denk ik wel wat beter verbergen dan de ander waardoor je kunt denken dat je een van de weinigen bent die ergens last van heeft
Jij ook knuffel![]()
Kort en krachtig, maar waarquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:35 schreef essnhills het volgende:
Ziektes zijn gewoon kut en moeten allemaal opbokken
MINDER MINDER MINDERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
MINDER MINDER MINDERhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja de marokkanen zitten meteen in je hoofd, of tenminste hier wel
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha![]()
ja de marokkanen zitten meteen in je hoofd, of tenminste hier wel
minderquote:
Nee dat kan nietquote:
Roomkaasglazuurquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MEEEEEER
met ehhh glazuur of hoe heet dat spul?
zouden kinderen van deze tijd nog steeds overspoelt worden met dit grapje?quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?'
'Nee', antwoordt de bakker.
Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?'
Weer zegt de bakker nee.
Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart.
En weer moet de bakker het konijn teleurstellen.
Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!'
Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel.
En ja hoor, daar komt een konijntje binnen.
Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker:
'Ja!'
'Vies hè?' zegt het konijntje.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
Er komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?'
'Nee', antwoordt de bakker.
Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?'
Weer zegt de bakker nee.
Een dag later komt er weer een konijntje en vraagt ook naar worteltjestaart.
En weer moet de bakker het konijn teleurstellen.
Dan denkt de bakker bij zichzelf: 'Weet je wat? Ik ga een worteltjestaart bakken!'
Zo gezegd, zo gedaan. De volgende dag staat hij te popelen in zijn winkel.
En ja hoor, daar komt een konijntje binnen.
Hij vraagt: 'Heeft u ook worteltjestaart?' Vol trots antwoordt de bakker:
'Ja!'
'Vies hè?' zegt het konijntje.
Ja doe mij maar meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
konijn stelt toch een vraagquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
geen idee waarom een bakker tegen een konijn gaat praten maar dat terzijde
jij zou dat konijn negerenquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
geen idee waarom een bakker tegen een konijn gaat praten maar dat terzijde
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja doe mij maar meerwaar komt al die worteltaart vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow dus als een eekhoorn daar tegen jou gaat praten ga je ook gewoon een gesprek beginnenquote:
ja en dan meteen naar de huisarts voor een spuitjequote:
ja tuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus als een eekhoorn daar tegen jou gaat praten ga je ook gewoon een gesprek beginnen
wat doe je nu uit de hoogte, dit ben ik niet van jou gewend. We zijn allemaal gelijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dus als een eekhoorn daar tegen jou gaat praten ga je ook gewoon een gesprek beginnen
oma was toch jarig gisteren... tssssssssquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij zou dat konijn negeren![]()
[..]
waar komt al die worteltaart vandaan
voor dat konijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dan meteen naar de huisarts voor een spuitje
Die had ik vrijdag gebakken, voor oma's verjaardag gisterquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij zou dat konijn negeren![]()
[..]
waar komt al die worteltaart vandaan
konijn?quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die had ik vrijdag gebakken, voor oma's verjaardag gister
dan ging ik wel naar de dierenartsquote:
ohja met het dingens cadeautjequote:Op zondag 13 oktober 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oma was toch jarig gisteren... tssssssss
Eigen baksels voor iemand zn verjaardag is zo tof. Sowieso cadeautjes die je zelf hebt gemaakt zijn tofquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die had ik vrijdag gebakken, voor oma's verjaardag gister
Er was wel tonijn?quote:
Ja dat was wel een goed orchIdeequote:
jij hebt helegaar nog niet terug gelezen dus niet eens de foto gezienquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eigen baksels voor iemand zn verjaardag is zo tof. Sowieso cadeautjes die je zelf hebt gemaakt zijn tof
ohja, dat was hetquote:
hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt helegaar nog niet terug gelezen dus niet eens de foto gezien
Je zal het maar meemaken dat een eekhoorn tegen je begint te praten en dat het dan in het Thais is en het daarom niet verstaatquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
Hopelijk spreekt die engels dan
jaquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zal het maar meemaken dat een eekhoorn tegen je begint te praten en dat het dan in het Thais is en het daarom niet verstaat
Ja eerder al ergens. En eerder vandaag de daadwerkelijke orchideeënquote:Op zondag 13 oktober 2024 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat was het
[..]
hoe weet jij dat nou
en ze had toch ook een proces foto geupload?of niet
ja die van eerder vandaag heeft ze niet gezien...quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja eerder al ergens. En eerder vandaag de daadwerkelijke orchideeën
Cream cheese glazingquote:
quote:
Hoe groot is die? Zou cool zijn als je er eentje van 1m80 ofzo van lego in huis zou hebben staanquote:
denk er om dat de kleine echt klein is...quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk er om dat de kleine echt klein is...
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
je kunt er twee kleinen van maken... die zijn niet meer normaal te zien op afstandquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef mschol het volgende:
https://www.intertoys.nl/lego-kerstboom-40573
als ze dat zouden uitbrengen is het een instant buyquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe groot is die? Zou cool zijn als je er eentje van 1m80 ofzo van lego in huis zou hebben staanMaar het is vast een tafelmodel
quote:
Vraag me af wat dat zou kostenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dat zouden uitbrengen is het een instant buy
feitquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
een stuk tapijtquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een kennisvraagje. Hoe heet een stuk tapijt afgesneden van de rol?
Een stuk afgesneden tapijtquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een kennisvraagje. Hoe heet een stuk tapijt afgesneden van de rol?
dattie niet groot is weet ik.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt er twee kleinen van maken... die zijn niet meer normaal te zien op afstand
de grootste van het stel is maximaal 3 huisjes hoog van een kerstdorpje
Dat is een geniaal idee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe groot is die? Zou cool zijn als je er eentje van 1m80 ofzo van lego in huis zou hebben staanMaar het is vast een tafelmodel
ik heb hem hier in een windlicht staan... en had me dus echt verkeken op de hoogte. Ben er nog steeds wel blij mee maar denk wel dat ik me had vedacht als ik wist hoe klein hij echt wasquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dattie niet groot is weet ik.
ik laat em voor nu even zitten, korting is niet enorm maar wellicht komt hij er alsnog, is wel een leuke voor aankleding
Vraag me af of je met 400 euro de kosten dekt, die blokjes zijn zo bizar duurquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is een geniaal idee.
Denk dat als je nu een paar 100 kilo blokjes besteld en deze sorteert als LEGO levensgrote kerstboom voor ¤400 en een website maakt dat je er makkelijk een paar duizend van verkoopt.
geen ledjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef mschol het volgende:
Kun je dat zelf niet maken van een boel kleintjes?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Per paar 1000 kg kost dat geen drolquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me af of je met 400 euro de kosten dekt, die blokjes zijn zo bizar duur
das een restjequote:
Kun je dat als bedrijf of particulier zo ergens kopen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Per paar 1000 kg kost dat geen drol
je wilt ook nog dat de boom uit een soort van driehoekjes bestaat met takken enzo zoals een echte boomquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet maken van een boel kleintjes?
dat was dus niet je vraag.quote:
Hmmz ja ik zit niet in dat spul, lijmen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wilt ook nog dat de boom uit een soort van driehoekjes bestaat met takken enzo zoals een echte boom
Een coupon.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was dus niet je vraag.
Als je had gevraagd.. hoe heet het stuk op de rol dat over na het afsnijden van het gewenste tapijt
grinnikquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:15 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmmz ja ik zit niet in dat spul, lijmen?
Zoveel eisenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik
das een optie maar niet zo mooi he...
Ja maar wel ongesorteerd.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dat als bedrijf of particulier zo ergens kopen?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Per paar 1000 kg kost dat geen drol
En een coupon erbij voor gratieschquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar wel ongesorteerd.
Misschien dan 5kg in een doos doen met 25 leds en opplakken: kerstboom levensgroot.
En dan laat ze het uitzoeken.
LOS erbijquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een coupon tapijt van 0,5x0,5mtr “gratis door u gelegd”
misschien,maar dan heb je er een hoop nodig voor een boom van 1,5mquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet maken van een boel kleintjes?
Verleidelijk wel.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:06 schreef mschol het volgende:
Uhuh en begreep van @Nizno dat je ook grotere stukken nodig hebt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien,maar dan heb je er een hoop nodig voor een boom van 1,5m
nee niet per se groter, maar vastmaken dat je soort van driehoeken er van maakt en die weer op elkaar zodat het soort van takkeniets lijken dat het een boom lijktquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:23 schreef Xilia het volgende:
[..]
Uhuh en begreep van @:Nizno dat je ook grotere stukken nodig hebt.
Jajaja ik snapquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee niet per se groter, maar vastmaken dat je soort van driehoeken er van maakt en die weer op elkaar zodat het soort van takkeniets lijken dat het een boom lijkt
Ik doe alleen aan kerst.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:32 schreef Haags het volgende:
Straks gaan de prijzen omhoog op het moment dat iedereen Sinterklaas inkopen wil gaan doen. Dus nu bestellen is altijd wel handig.
ja zelfde verhaal natuurlijk. December is een achterlijk dure maand.quote:
Gewoon in november alles kopen zodat december goedkoop wordtquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
ja zelfde verhaal natuurlijk. December is een achterlijk dure maand.
En Los hangt het vol met kaviaarblikjesquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:37 schreef Haags het volgende:
Ik verdenk @:ltvdk ervan dat hij zijn kerstboom vol hangt met dolce gusto cupjes.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
En Los hangt het vol met kaviaarblikjes
Ja eens wel. Misschien binnenkort maar beginnen met dingen kopen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
ja zelfde verhaal natuurlijk. December is een achterlijk dure maand.
Moeten ze wel weer eens een keer in de aanbieding komenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:37 schreef Haags het volgende:
Ik verdenk @:ltvdk ervan dat hij zijn kerstboom vol hangt met dolce gusto cupjes.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon in november alles kopen zodat december goedkoop wordt
Hoogvliet nu 3 voor 9.49quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten ze wel weer eens een keer in de aanbieding komen
Precies, gourmetten in december? Koop die schotel al in maart !quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
Gewoon het hele jaar door alles kopen zodat je in december niets hoeft
Nee dus nog even geduld tot die bij de Dirk ofzo komtquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoogvliet nu 3 voor 9.49vandeweek ingeslagen.
maar die zit niet bij jou in de buurt![]()
Wel regelmatig de kwaliteit ervan testen en weer de voorraad aanvullen natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Precies, gourmetten in december? Koop die schotel al in maart !
jij zou 99 voor hem kopenquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoogvliet nu 3 voor 9.49vandeweek ingeslagen.
maar die zit niet bij jou in de buurt![]()
Trekpleister nu?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dus nog even geduld tot die bij de Dirk ofzo komt
Nier de goede smaakjesquote:
Ik heb deze ook met oranje achtergrond volgens mijquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:49 schreef Xilia het volgende:
Veel oranje ui's hier, zal eens een andere zoeken.
De Lungo intensoquote:
wat houd je tegen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit wil ik ook wel gaan doen.
ja das wat lastig om dan nu al op bed te gaanquote:
Dirkquote:Op zondag 13 oktober 2024 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dus nog even geduld tot die bij de Dirk ofzo komt
Ik heb er nog genoeg, dus wacht weer even op een 3 voor 9,99 aanbiedingquote:
Tenzij ze meewiltquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das wat lastig om dan nu al op bed te gaan
Okquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg, dus wacht weer even op een 3 voor 9,99 aanbieding
Wel een beetje apart als het zijn moeder of zus blijkt te zijnquote:
Ojaquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje apart als het zijn moeder of zus blijkt te zijn
quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje apart als het zijn moeder of zus blijkt te zijn
Ja wij weten toch niet wie je bezoek isquote:
Heeft mij nog nooit tegengehouden, tenzij het m'n eigen bezoek is natuurlijkquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Beetje gek om naar bed te gaan, terwijl er nog bezoek is.
kan @Ama een emmertje aangeven?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Mango-banaan-ananas-wortel-spinazie smoothie gemaakt
hmmm.... los van elkaar prima smaken... door elkaar... nehquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:11 schreef kwiwi het volgende:
Mango-banaan-ananas-wortel-spinazie smoothie gemaakt
Smaakte prima hoorquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm.... los van elkaar prima smaken... door elkaar... neh
Heb nog wat borrelnootjes voor je?quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:20 schreef mschol het volgende:
zin om wat te snacken maar niks in huis.. had ik gisteren toch toastjes mee moeten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |