SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
W10 is het resultaat van Microsoft dat begreep dat W8 een totale mislukking was, maar toch een beetje vast wilde houden aan wat ze toen gemaakt hebben. W11 heeft die slechte punten gepakt en ze nog erger gemaakt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je het W10 settings scherm gezien? net zo'n drama
En hij had een goede tijd neergezetquote:
quote:
oehhh, fijn!!!quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij had een goede tijd neergezet
quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Ik liep weg met de gedachte een tijd van 1 uur 15 zou wel mooi zijn. Het is 1 uur 10 minuten en 56 seconden geworden
[..]
Zeker
Denk door de vorige TT.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef Xilia het volgende:
Wat doet the Queen in de OP?
En Bos is al klaar toch?
Winter
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooit gedaan dus nee
[..]
HOEZO
https://i.imgur.com/eeai4cb.mp4![]()
maar echt echt niet hahahaha
soort bambi op het ijs. Die man kwam me snel redden en bracht me naar het 'rookies' hok om daar wat lesjes te geven. Werd niet heel veel beter maar vond het wel echt SUPER leuk
Jaaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was wel weer leuk.
Komende periode sowieso een hoop te doen hier. Eerst Dutch Design Week en daarna al snel weer Glow.
Ohhh, nog sneller dan wat ie in zn hoofd had. Dat is lekker!quote:
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?quote:
Dit jaar ga ik maar weinig DDW zien. Eerste weekend ben ik weg en tweede weekend 2 dagen met feestjes achter elkaar.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaain nov is ook museumnacht in Eindhoven dacht ik. Is bijna te veel leuke dingen na elkaar
[..]
Ohhh, nog sneller dan wat ie in zn hoofd had. Dat is lekker!
Psiesquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?
quote:
Blijven leven tot na de warmtedood van het universumquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan kan ze ook niet eeuwig leven.... en wie wil dat dan ook?
Ahh, jammer of valt mee?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik maar weinig DDW zien. Eerste weekend ben ik weg en tweede weekend 2 dagen met feestjes achter elkaar.
en dat was dus de vorige TT, who want to live foreverquote:
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OPquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
moeten we het hele vorige topic samenvatten???
weten we al dat essn een orch(ineel)idee aan oma had gegeven?
Ik heb het als kind geprobeerd. 10 keer op m'n knieën gevallen, maar ik kon het uiteindelijk wel een beetje.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]waren wel meer mensen die het voor het eerst deden maar die hadden ietsjes meer aanleg
Was wel echt super tof en gezellig en iedereen was mega aardig. Nu wil ik het leren
Dat is dan de taak van TSquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OP
ja jij kan de OP bewerkenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soort notulen van vorige topic in een nieuw topic plaatsen in de OP
Daaromquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat was dus de vorige TT, who want to live forever
Als in tijdreizen, of plots wakker worden als een 14-jarige Karzai?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Karzai het volgende:
ik zou wel weer eens terug in de tijd willen
Nee, vertel eens meer?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Nizno het volgende:
moeten we het hele vorige topic samenvatten???
weten we al dat essn een orch(ineel)idee aan oma had gegeven?
nee krek maakt nog notulen voor in deze OPquote:
Afstudeerprojecten van studenten van Design Academy zijn vaak het leukste om te bekijken. Maar verder ook wat exposities van lokale designers en het grote mensen programma is inmiddels ingepikt door wat grotere bedrijven die laten zien hoe duurzaam ze wel niet bezig zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, jammer of valt mee?
Volgens mij ben ik daar nog nooit geweest, wat kun je dan doen/bekijken?
zou mooi zijn, naja ik dacht meer aan de tijd van de egyptenaren, alexander de grote of de aztecenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als in tijdreizen, of plots wakker worden als een 14-jarige Karzai?
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
medaille is ook best mooi
[ afbeelding ]
Gaaf Bosquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Puur voor de ervaring zou het wel mooi zijn, maar ik denk dat ik dat al vrij gauw helemaal zat zou zijn. Je levert toch heel veel van je grote-mensen-vrijheden inquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou mooi zijn, naja ik dacht meer aan de tijd van de egyptenaren, alexander de grote of de aztecen
En toen gestopt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het als kind geprobeerd. 10 keer op m'n knieën gevallen, maar ik kon het uiteindelijk wel een beetje.
quote:
om notulen te plaatsen, niet om ze te makenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij kan de OP bewerken
dus ik zou zeggen even teruglezen en samenvatting maken
quote:
Ik heb wat bier koud staan voor straksquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]Las dat je een hele mooie tijd hebt neergezet, wat heerlijk! Lekker van genieten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afstudeerprojecten van studenten van Design Academy zijn vaak het leukste om te bekijken. Maar verder ook wat exposities van lokale designers en het grote mensen programma is inmiddels ingepikt door wat grotere bedrijven die laten zien hoe duurzaam ze wel niet bezig zijn.
Jammer dat het officiële muziekfestival er niet meer is.
[ afbeelding ]
Oeh! Bier smaakt ook zoveel lekkerder na zo'n prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wat bier koud staan voor straks
[ afbeelding ]
wat gaat die doen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:18 schreef Recce het volgende:
Over 7 minuten is er weer een lancering van Starship, de grootste raket ooit:
Officiële stream op X: https://x.com/i/broadcasts/1RDGlyognOgJL
quanta costa?quote:
weer niet succesvol onder de 10 gebleven dusquote:
Hoe moet ik me dit voorstellen, in kleermakerszit in een kringetje zitten en bier tankenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Bieryoga gisteren was ook echt onwijssss leukheel hard gelachen.
nee niet geluktquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
weer niet succesvol onder de 10 gebleven dus
dat wordt twee week vasten
Van die social media figuren die denken met een paar trainingen wel een marathon te kunnen lopen?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die nu hier voorbij komen rennen die zien wel behoorlijk af. Meer wandelen dan rennen voor de meeste.
Klinkt niet direct als een straf, ja die rijstcrackers danquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
2 weken thuis zitten en spelletjes spelen en rijstcrackers eten
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dit voorstellen, in kleermakerszit in een kringetje zitten en bier tanken
Ahh, hoop dat ze het zelf nog wel kunnen zien als een prestatiequote:Op zondag 13 oktober 2024 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die nu hier voorbij komen rennen die zien wel behoorlijk af. Meer wandelen dan rennen voor de meeste.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet direct als een straf, ja die rijstcrackers dan
quote:
Ik doe het ze niet na.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, hoop dat ze het zelf nog wel kunnen zien als een prestatie
Ja, echt lekker ging het niet. Schaatsen was ik ook niet echt goed in. Ik had van die noren en had altijd moeite met de bochten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En toen gestopt?
Kun jij wel schaatsen?
Maar hoe kun jij nou te weinig sushi bestellenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bedoel de rijstcrackers ;p
heb niet teveel gegeten. Alleen dat wat je op de foto ziet
De raket is weer door de lanceertoren gevangen.quote:
Hahahaquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, echt lekker ging het niet. Schaatsen was ik ook niet echt goed in. Ik had van die noren en had altijd moeite met de bochten.
25 graden is ook te warm. Dan zit jij ook al met je airco te flexen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die social media figuren die denken met een paar trainingen wel een marathon te kunnen lopen?
Weet toevallig dat de organisatie van de Leiden Marathon daarover heeft geklaagd. Die moest afgelast worden omdat het te warm was. Het was amper 25 graden.
Ja, noren zijn die dingen waarmee je heel hard kunt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaen dan zie je mensen voorbij komen die het met het grootste gemak kunnen, dat ziet er zooo heerlijk uit.
Noren zijn wel super goede schaatsen tochik heb wel eens op het ijs gestaan met soort van rollerschaatsen want 'dan val je tenminste niet om', geen succes.
Binnenzwembaden zijn warmer dan 25quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
25 graden is ook te warm. Dan zit jij ook al met je airco te flexen.
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathonquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Binnenzwembaden zijn warmer dan 25
Ja verstandquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe kun jij nou te weinig sushi bestellen
auqajoggen....quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathon
Wie ben jij en wat heb je met ballie gedaanquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met ballie gedaan
Maar dan moet je als je straks toch trek krijgt niet gaan snackenquote:Op zondag 13 oktober 2024 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee toch zo'n last van maagzuur dus leek mij verstandiger om wat minder te eten
Ooooh ja je moet echt je beentje verzetten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, noren zijn die dingen waarmee je heel hard kunt.Maar dat beentje over in de bocht is echt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
Gelukkig val jij niet van heel hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
Niet?quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een binnenzwembad ren je meestal ook geen marathon
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh ja je moet echt je beentje verzetten.pas klagen als het er zo uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie nu trouwens dat mn handpalmen beetje blauw zijndie klap van jezelf opvangen is niettttt chill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet je als je straks toch trek krijgt niet gaan snacken
mijn spoiler was van skippyballenquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas klagen als het er zo uit zietWat is dit, is dit lichaamsdeel van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er uit als een plek waar je véél makkelijker blauwe plekken krijgt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |