Aha, gewoon oude tech dusquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nope, Starship kan veel meer met meer massa.
Beelden vanaf Jupiter... de rest gaat in rook opquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Is de bedoeling dat hier iets van terug komt en zo ja, hoe?
Nee, Starship is (veel) krachtiger.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dit meer energie dan Starship ? Ik heb geen idee meer van verhoudingen.
Nope, fully expendablequote:Op maandag 14 oktober 2024 18:04 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ik moet nog 20 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Alleen de fairings.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor net dat er toch delen hergebruikt gaan worden
SpaceX regelt de raket. NASA de payload. Straks vanaf spacecraft separation is SpaceX klaar en is het verder aan NASA.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik kijk nu via NASA. Maar hoe werkt dat eigenlijk?
Heeft SpaceX alle regie en controls over de lancering en vlucht? Of hebben ze gewoon het raketje afgeleverd en NASA doet de rest ?
Ah Thanx.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
SpaceX regelt de raket. NASA de payload. Straks vanaf spacecraft separation is SpaceX klaar en is het verder aan NASA.
Het enige wat van deze lancering hergebruikt gaat worden zijn de fairings.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:04 schreef heywoodu het volgende:
Op de NASA stream is het commentaar van NASA-mensen. Als je af en toe technische call-outs hoort, die zijn van SpaceX.quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah Thanx.
Horen we nu NASA medewerkers of SPACEX medewerkers?
Tnx, ben altijd nieuwsgierig naar die rare detailsquote:Op maandag 14 oktober 2024 18:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Op de NASA stream is het commentaar van NASA-mensen. Als je af en toe technische call-outs hoort, die zijn van SpaceX.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |