Goed feestje was dat inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:16 schreef sp3c het volgende:
Ja is ff misgegaan het feest was per ongeluk achter de schermen
Was wel heel gezellig
Heb jij mijn autosleutels nog?quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:16 schreef sp3c het volgende:
Was wel heel gezellig
Je was ook echt veel te dronken om te rijden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heb jij mijn autosleutels nog?
Ben ze kwijt
Sleutels wel maar ik ben de auto kwijtquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Heb jij mijn autosleutels nog?
Ben ze kwijt
Was wel lachen met @ChevyCaprice die zijn eerste biertje kreeg. Vraag me af of hij nog steeds aan het kotsen isquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:16 schreef sp3c het volgende:
Was wel heel gezellig
@ChevyCaprice is een beest die al vaker bier heeft geklapt. Maar goed dat kan jij niet weten, want het feest waar iedereen het over heeft is niet hetzelfde feestje als jij hebt gehouden toen je met je barbiehuis en poppen zat te spelen. Chevy lijkt wel een beetje op Ken.quote:Op zondag 13 oktober 2024 10:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Was wel lachen met @:chevycaprice die zijn eerste biertje kreeg. Vraag me af of hij nog steeds aan het kotsen is
Wat weet jij nou van feesten. Zelfs met het WoW nieuwjaar ben je niet welkomquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
@:chevycaprice is een beest die al vaker bier heeft geklapt. Maar goed dat kan jij niet weten, want het feest waar iedereen het over heeft is niet hetzelfde feestje als jij hebt gehouden toen je met je barbiehuis en poppen zat te spelen. Chevy lijkt wel een beetje op Ken.
Ik ben nu al bezig met de voorbereidingen. Extra level 99 gear gekocht en unieke skins en kleuren voor de wapens.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:18 schreef Abid-Meher het volgende:
Verder hebben ik en @:lethalninja altijd de hardste WoW nieuwjaarsparty. Internionaal, omdat we de hardste zijn.
Ik ben ook hard bezig, heb een zeldzame mount geregeld als prijs voor de winnaar. Natuurlijk winnen of jij of ik, maar ik gun het jou ook natuurlijk. Het gaat een harde fuif worden. Gaan we ook weer pvp? Noobs kapot maken op het andere continent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 20:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik ben nu al bezig met de voorbereidingen. Extra level 99 gear gekocht en unieke skins en kleuren voor de wapens.
Dank je wel Faatje. Kijk, DAAR kan ik nou wat mee. Al dat geleuter over kloontjes en migranten en WoW parties. Iedereen hier weet toch allang dat Abid-Meher een kloon is van scanman01.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh Delano, doe eens niet zo gek tegen deze TS!quote:Op maandag 14 oktober 2024 18:32 schreef DelanoMilano het volgende:
Gefeliciteerd, u bent een decennia
SNEU
Ik heet milano noet john delanoquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Joh Delano, doe eens niet zo gek tegen deze TS!
Heb nog steeds een dikke katerquote:Op zondag 13 oktober 2024 10:16 schreef sp3c het volgende:
Was wel heel gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |