SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Thanks! Ja ik heb ook wel momenten gehad dat ik de hele handel uit het raam wilde gooien. Maar nu ik gesorteerd heb gaat het beter en sneller. Maar ik heb ook een boekje waarin ik opschrijf wat ik mis als ik er echt niet uitkom. Dan doe ik die stukjes later als ik ze tegenkom in de grote bak xDquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pfff, ik kreeg al zin mijn huis in de fik te steken bij het zien van wat jij nog moet bouwen!
Respect bro![]()
Wat een leuk naamtopic voor je huisdier, @mascara-klodder
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Even foto-spam dan maarquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:42 schreef Sally het volgende:
Wat een leuk naamtopic voor je huisdier, @:mascara-klodder![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik heb ook wel momenten gehad dat ik de hele handel uit het raam wilde gooien. Maar nu ik gesorteerd heb gaat het beter en sneller. Maar ik heb ook een boekje waarin ik opschrijf wat ik mis als ik er echt niet uitkomt. Dan doe ik die stukjes later als ik ze tegenkom in de grote bak xDdat kan toch niet, zou het alsnog op je bouwwerk prikken
Smile, it's free therapy.![]()
Ik vind het echt knap ik heb dat geduld gewoon niet meer. Na 2 minuten zoeken naar een vrouw's knopje gooi ik haar ook uit het raamquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Thanks! Ja ik heb ook wel momenten gehad dat ik de hele handel uit het raam wilde gooien. Maar nu ik gesorteerd heb gaat het beter en sneller. Maar ik heb ook een boekje waarin ik opschrijf wat ik mis als ik er echt niet uitkom. Dan doe ik die stukjes later als ik ze tegenkom in de grote bak xD
Lach met een schone bips![]()
Waarom heeft een ze eigenlijk een jongensnaam?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En ze is naar de Jeroen in de OP vernoemd
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even foto-spam dan maar
[ link | afbeelding ]
Stoere halsband![]()
![]()
HIJ is een mooie teckelquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En ze is naar de Jeroen in de OP vernoemd
Ja dat doe ik ook. Alleen heb ik nog een hele grote bak (niet op de foto) en daar zitten echt te veel stukjes in. Ik schrijf het netjes op bij welk plaatje ik welk onderdeel mis en prik ze er op als ik ze tegenkomquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dat kan toch niet, zou het alsnog op je bouwwerk prikken
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het echt knap ik heb dat geduld gewoon niet meer. Na 2 minuten zoeken naar een vrouw's knopje gooi ik haar ook uit het raam![]()
![]()
Stark wark!quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
ik was op het vorige topic blijven hangenLach met een schone bips![]()
As usualquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:45 schreef Koen66 het volgende:
ik was op het vorige topic blijven hangen
Ah dat doe je wel nogquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook. Alleen heb ik nog een hele grote bak (niet op de foto) en daar zitten echt te veel stukjes in. Ik schrijf het netjes op bij welk plaatje ik welk onderdeel mis en prik ze er op als ik ze tegenkom![]()
Uit hoeveel bouwsteentjes bestaat deze set?Smile, it's free therapy.![]()
8500quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah dat doe je wel nog![]()
Uit hoeveel bouwsteentjes bestaat deze set?![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah dat doe je wel nog![]()
Uit hoeveel bouwsteentjes bestaat deze set?quote:
Je zag niet dat ik er weer was.quote:
Kort verhaal, geen zin om weer te vertellen maar indirect is ze naar een FOK!ker vernoemdquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom heeft een ze eigenlijk een jongensnaam?![]()
![]()
Niet eens naar mij.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kort verhaal, geen zin om weer te vertellen maar indirect is ze naar een FOK!ker vernoemd![]()
Enkeltje FOE voor jou.![]()
Nou laat ik dan even duidelijk zijn, die 26cm in mijn broek heet geen Jeroen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kort verhaal, geen zin om weer te vertellen maar indirect is ze naar een FOK!ker vernoemdLach met een schone bips![]()
Goed.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet eens naar mij.![]()
Enkeltje FOE voor jou.![]()
* Sally streept "Jeroen" van de lijst van echte namen voor aeque...
Hm.
Blijft er niet heel veel over, toch?
Ik ga niet naar bed hoor.
Het is niet helemaal van deze tijd om een hond een halsband om te doen, nee.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft meestal sjaaltjes om
Die halsband doet serieus pijn
In elk geval al helemaal niet met uitlaten.
Who let the dogs out??quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is niet helemaal van deze tijd om een hond een halsband om te doen, nee.
In elk geval al helemaal niet met uitlaten.Lach met een schone bips![]()
Oh - dacht ik.quote:
Net al een gezellig gaapje en nu net een Zz-tje.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer is dat niet meer van deze tijd?quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is niet helemaal van deze tijd om een hond een halsband om te doen, nee.
In elk geval al helemaal niet met uitlaten.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nu zouden er zoveel andere picca's geplaatst kunnen worden....quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer van deze tijd?Lach met een schone bips![]()
Vanuit je privé collectiequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu zouden er zoveel andere picca's geplaatst kunnen worden....
Smile, it's free therapy.![]()
Het is beter een hond met een tuig uit te laten, want met een halsband is er kans op nekletsel als er aan de riem getrokken wordt of er onverwacht iets met de riem gebeurt.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer van deze tijd?
Je kan wel een halsband omdoen, maar er is ook kans op vast blijven zitten in de struiken of zo.
Kan een risico zijn.
Ook in huis liever halsband af.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kan ook live op mijn onlyfans nu met bal ik bakkes. Onlyfans/misspiggy69quote:Lach met een schone bips![]()
Succes en beetje doorwerken hequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga weer even verder. Tot later!![]()
Veel zoek plezier kwquote:Op zondag 13 oktober 2024 00:55 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga weer even verder. Tot later!Smile, it's free therapy.![]()
Dat was altijd al zo maar ik zie niet perse minder halsbanden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is beter een hond met een tuig uit te laten, want met een halsband is er kans op nekletsel als er aan de riem getrokken wordt of er onverwacht iets met de riem gebeurt.
Je kan wel een halsband omdoen, maar er is ook kans op vast blijven zitten in de struiken of zo.
Kan een risico zijn.
Ook in huis liever halsband af.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar ik ga wel.![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik denk ik doe met je meequote:Op zondag 13 oktober 2024 00:58 schreef Sally het volgende:
Maar ik ga wel.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:58 schreef Sally het volgende:
Maar ik ga wel.![]()
![]()
Hier werden we verplicht om de adoptiehonden met een tuig uit te gaan laten.quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was altijd al zo maar ik zie niet perse minder halsbanden.
Ik kende het eerst niet, maar het klinkt heel logisch.
ZItten veel vaten in de nek en het strottenhoofd kon ook breken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hier laten we tuig zonder tuigje vrij rondlopen..... Rare wereld....quote:Op zondag 13 oktober 2024 00:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier werden we verplicht om de adoptiehonden met een tuig uit te gaan laten.
Ik kende het eerst niet, maar het klinkt heel logisch.
ZItten veel vaten in de nek en het strottenhoofd kon ook breken.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: