SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 19:42:11 ]![]()
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pakquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bloederig graag, alleen dichtgeschroeid.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik doe het altijd in roomboter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pak
Wat voor neutrale olie bedoel je?![]()
![]()
Gebakken piepers door het vleessap halen en op etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de pak![]()
Alleen bak ik dan gewoon echt in boter.Lach met een schone bips![]()
met champiponsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neutrale olie, schroeiend heet zetten en wachten tot die rookt. Dan iedere kant 2 minuten bakken. 5 tot 10 minuten laten rusten en op laag vuurtje sausje maken met boter en de aankoeksels in de paken goed gekruid
Smile, it's free therapy.![]()
Google eens op Geequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Lach met een schone bips![]()
Zonnebloem of noten olie. Zijn neutraal van smaak en de saus daarna aanmaken met roomboter en de specerijen die je zelf graag hebt terwijl het biefstuk rust.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het altijd in roomboter.
Wat voor neutrale olie bedoel je?
Dat vind ik persoonlijk het lekkerst.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
https://www.ah.nl/producten/product/wi446967/ah-geklaarde-boterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Champignons is ook een lekkere optie iddquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met champiponsen goed gekruid
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Gee+kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.Lach met een schone bips![]()
Op diep bord dan met diep bord eroverheen laten rusten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb geen aluminiumfolie in huisLach met een schone bips![]()
Deze tipquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Op diep bord dan met diep bord eroverheen laten rusten.![]()
![]()
Maar dan heb je wel wat lekkersquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vroegah, had ik zelf nog rookton. Gemaakt uit oud olievat, maar voor mezelf alleen is dat teveel werk. En door de prijs eet ik het helaas niet vaak meer. Maar zo lekker wel.....Het is niet dat ik het niet kan betalen, maar eigenlijk is het dat geld niet waard. Dus heel af en toe nog maar wantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Biefstuk in zonnebloemolie????quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonnebloem of noten olie. Zijn neutraal van smaak en de saus daarna aanmaken met roomboter en de specerijen die je zelf graag hebt terwijl het biefstuk rust.
Dat vind ik persoonlijk het lekkerst.![]()
![]()
Brave New Worldquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb geen aluminiumfolie in huis![]()
Ik kan muis wel even voor een avondje langs sturen bij jequote:![]()
Binnen een half uurtje heeft die je hele woning warm geruft en je hoofd zo vol gekrijst met onzinnige dingen dat je het vanzelf warm krijgt![]()
Per kilo bijna net zo duur als de biefstuk zelf!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi446967/ah-geklaarde-boter![]()
![]()
Ja maar toen rookte ik alles voor meerdere mensen, en had ik nog bevriende visboer van vroeger waar ik gewerkt had als kleine lylt. Toen kocht ik paling wel heel goedkoop de kiloquote:![]()
Nu zie ik het gewoon als een af en toe ding, ben al lang blij dat ik kaviaar niet te vreten vind. Dat gaat ook mijn bankrekening te buiten
Lach met een schone bips![]()
Maar dan zit ik ook in de stankquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan muis wel even voor een avondje langs sturen bij je![]()
Binnen een half uurtje heeft die je hele woning warm geruft en je hoofd zo vol gekrijst met onzinnige dingen dat je het vanzelf warm krijgt![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hoeveel heb je nodig 1 pakje toch maarquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Per kilo bijna net zo duur als de biefstuk zelf!
Dat kun je zelf maken hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:43 schreef ToT het volgende:
Geklaarde boter schijnt ook goed te zijn voor biefstuk, maar geen idee waar je dat kunt krijgen.
En anders kopen.![]()
Klein plakje er van en de rest wegflikkeren?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nodig 1 pakje toch maar
Ik kijk met alles naar de prijs per kilo.Doet me denken aan een Tanzaniaanse buurvrouw van vroeger: "Naar die winkel ga ik nooit meer; een stuk kaas kost daar 8 euro, terwijl in deze winkel een stuk kaas 5 euro kost!"
Ik: "Was het dezelfde soort kaas? Jong? Belegen? Oud? Hoe zwaar waren beide stukken?"
- "Ja dat weet ik allemaal niet, ik weet alleen dat het ene stuk duurder was dan het andere stuk!"![]()
![]()
![]()
https://www.deonlinedrogi(...)x1wHxfBoC2fAQAvD_BwEquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Per kilo bijna net zo duur als de biefstuk zelf!
Kutlink wel.... Maar bakt heerlijk en niet veel van nodig.Lach met een schone bips![]()
Zelf maken?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kun je zelf maken hoor.
En anders kopen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
https://www.deonlinedrogi(...)x1wHxfBoC2fAQAvD_BwE
Kutlink wel.... Maar bakt heerlijk en niet veel van nodig.Nog weer een stuk duurder!
![]()
![]()
vDaar merk je niks van. Voor de je de stank ruikt ben je allang buiten bewustzijnquote:
Maar bederft ook niet snel, en maar beetje nodig. En kun je voor biefstuk nog heter verhitten.quote:Lach met een schone bips![]()
Hebben we het over caviascheten?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
v
[..]
Daar merk je niks van. Voor de je de stank ruikt ben je allang buiten bewustzijn![]()
Ja zucht, ik ben ook geen expert in de keuken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ToT.
Zelf maken.
Zucht.
https://www.maxvandaag.nl(...)n-dit-kunt-u-er-mee/
Ik check.![]()
quote:![]()
![]()
Greysie!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeft de keukenrol gevonden? @:KissingBirdmoest vandaag nog aan je denken toen ik een mega rol zag in de supermarkt
Soms is het leven zo moeilijk.... Maar gewoon roomboter in Duitsland kopen, daar kost het 1/3e van hier. En ToT woont ook aan de grens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ToT.
Zelf maken.
Zucht.
https://www.maxvandaag.nl(...)n-dit-kunt-u-er-mee/Lach met een schone bips![]()
Nou gewoon bewaren en twee keer biefstuk etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Klein plakje er van en de rest wegflikkeren?
Ik kijk met alles naar de prijs per kilo.Doet me denken aan een Tanzaniaanse buurvrouw van vroeger: "Naar die winkel ga ik nooit meer; een stuk kaas kost daar 8 euro, terwijl in deze winkel een stuk kaas 5 euro kost!"
Ik: "Was het dezelfde soort kaas? Jong? Belegen? Oud? Hoe zwaar waren beide stukken?"
- "Ja dat weet ik allemaal niet, ik weet alleen dat het ene stuk duurder was dan het andere stuk!"![]()
![]()
Ik alleen naar de laagste prijs..
ToT is ook een grensgevalquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms is het leven zo moeilijk.... Maar gewoon roomboter in Duitsland kopen, daar kost het 1/3e van hier. En ToT woont ook aan de grens.![]()
Paar dagen geleden naar de Jumbo gegaan om roomboter te kopen aangezien ik vergeten was het in Duitsland te halen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms is het leven zo moeilijk.... Maar gewoon roomboter in Duitsland kopen, daar kost het 1/3e van hier. En ToT woont ook aan de grens.
Daar hebben ze nu één of ander dubieus kutmerk in cheap-ass verpakking voor de prijs van hun huismerk van een aantal maand geleden.
Hun huismerk roomboter is inmiddels een stuk duurder geworden.![]()
Ik ook, het is alleen jammer dat je ze meestal niet per stuk los kan kopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gewoon bewaren en twee keer biefstuk eten![]()
Ik alleen naar de laagste prijs..![]()
![]()
Wasmiddel, roomboter en nog meer zaken haal ik gewoon 1x in de week op de terugweg van mijn werk ff in Duitsland.. Dat scheelt echt zo veel geld, en kom iedere dag door Duitsland als ik naar werk moet. Kleine moeite.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Paar dagen geleden naar de Jumbo gegaan om roomboter te kopen aangezien ik vergeten was het in Duitsland te halen.
Daar hebben ze nu één of ander dubieus kutmerk in cheap-ass verpakking voor de prijs van hun huismerk van een aantal maand geleden.
Hun huismerk roomboter is inmiddels een stuk duurder geworden.Lach met een schone bips![]()
En dan ook meteen ff tanken en drank inslaan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wasmiddel, roomboter en nog meer zaken haal ik gewoon 1x in de week op de terugweg van mijn werk ff in Duitsland.. Dat scheelt echt zo veel geld, en kom iedere dag door Duitsland als ik naar werk moet. Kleine moeite.![]()
![]()
Zoals het hoort, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ho eens! ToT is me mattie.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Greysie!!![]()
![]()
[..]moest vandaag nog aan je denken toen ik een mega rol zag in de supermarkt
![]()
![]()
Ik hoef niet te tanken, heb geen auto omdat ik bezorgd ben om het klimaat..... Nee ik fiets naar werk, en drank koop ik in NL, heb liever Grolsch dan Warsteiner en iets anders dan bier als alcohol drink ik niet.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan ook meteen ff tanken en drank inslaan?Lach met een schone bips![]()
In de meeste gevallen absoluut, ja!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik koop gewoon huismerk-spullen, net zo best
Ik heb wel iemand gekend die in een bepaalde fabriek werkte en die zei dat er wel degelijk verschil is tussen het A-merk dat zij produceerden en de huismerken die van hun lopende banden af kwam.
Het A-merk had echt veel betere ingrediënten en veel minder suiker enzo.
De huismerken waren gebaseerd op de oude formule van het A-merk.![]()
Beter!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hoef niet te tanken, heb geen auto omdat ik bezorgd ben om het klimaat..... Nee ik fiets naar werk, en drank koop ik in NL, heb liever Grolsch dan Warsteiner en iets anders dan bier als alcohol drink ik niet.![]()
![]()
Ik ga het niet proeven dat mijn wasmiddel minder suiker heeftquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
In de meeste gevallen absoluut, ja!
Ik heb wel iemand gekend die in een bepaalde fabriek werkte en die zei dat er wel degelijk verschil is tussen het A-merk dat zij produceerden en de huismerken die van hun lopende banden af kwam.
Het A-merk had echt veel betere ingrediënten en veel minder suiker enzo.
De huismerken waren gebaseerd op de oude formule van het A-merk.![]()
![]()
Dat van klimaat was wel beetje onzin he? Want gezien mijn vlieggedragquote:
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga het niet proeven dat mijn wasmiddel minder suiker heeft![]()
![]()
![]()
Joh!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat van klimaat was wel beetje onzin he? Want gezien mijn vlieggedrag
Geen vliegschaamte?![]()
![]()
Klopt vooral vlees vaak 2 of 4 in een verpakkingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook, het is alleen jammer dat je ze meestal niet per stuk los kan kopen
Daarom naar de slager
Heb ik 1x gehad.... Toen liet ik een scheet in vliegtuig na ik paar uur op schiphol had zitten zuipen. Ik werd er zelf misselijk van en keek maar om me heen van "wie deed dat dan?" terwijl de mensen om me heen ook hun neus dicht knepen. Dat was wel vliegschaamte ja.quote:Lach met een schone bips![]()
Verpakking loshalen en per stuk invriezen!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt vooral vlees vaak 2 of 4 in een verpakking
Daarom naar de slager![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik 1x gehad.... Toen liet ik een scheet in vliegtuig na ik paar uur op schiphol had zitten zuipen. Ik werd er zelf misselijk van en keek maar om me heen van "wie deed dat dan?" terwijl de mensen om me heen ook hun neus dicht knepen. Dat was wel vliegschaamte ja.Holy shit!
![]()
![]()
Daar heb je idd gelijk inquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als zij voor dat geld goed werk leveren en akkoord gaan met die prijs. Waarom niet?
En ja, ik vind het ook weinig, maar als AZC bewoners en zwart toch nog iets kunnen bijverdienen. Valt ook iets voor te zeggen.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik 1x gehad.... Toen liet ik een scheet in vliegtuig na ik paar uur op schiphol had zitten zuipen. Ik werd er zelf misselijk van en keek maar om me heen van "wie deed dat dan?" terwijl de mensen om me heen ook hun neus dicht knepen. Dat was wel vliegschaamte ja.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2024 20:12:43 ]![]()
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Verpakking loshalen en per stuk invriezen!
Zeker als het in de aanbieding is
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laatste keer schiphol.... 8,75 voor biertje....Godskolere!!!!
Trouwens ook grappig, een tijdje geleden zag ik een nieuws-item vanuit Amerika; iemand was de toegang tot een vliegtuig ontzegd omdat het personeel haar op het vliegveld bier had zien drinken aan zo'n bar daar.![]()
![]()
Voor ik vlieg 4 of 5 bier, dan afwateren. Vette hap erin McDonalds ofzo wat op Schiphol onderhand hetzelfde kost als echt restaurant... Dan tanden poetsen, kauwgom in de bakkes en fris en fruitig de stewardessen begroeten. Like nothing happened.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]Godskolere!!!!
Trouwens ook grappig, een tijdje geleden zag ik een nieuws-item vanuit Amerika; iemand was de toegang tot een vliegtuig ontzegd omdat het personeel haar op het vliegveld bier had zien drinken aan zo'n bar daar.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor ik vlieg 4 of 5 bier, dan afwateren. Vette hap erin McDonalds ofzo wat op Schiphol onderhand hetzelfde kost als echt restaurant... Dan tanden poetsen, kauwgom in de bakkes en fris en fruitig de stewardessen begroeten. Like nothing happened.![]()
En ja idd, de Mc Drek is het meest betaalbare maar is nog steeds schofterig duur.
Tijdje geleden wel sushi gegeten op een vliegveld, weet niet eens meer welke het was!Dat was relatief ook nog te doen, vergeleken met wat er verder te krijgen was.
![]()
Schiphol neemt iedere reiziger gewoon keihard van achteren, maar gezien de opties voor mij en het gemak en stress vrij reizen is Schiphol voor mij naast Düsseldorf en Brussel gewoon keihard de beste optie. Alleen zit je wel met pijn in je poeperd de hele reis in dat vliegtuig na zo hard genaaid te zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
En ja idd, de Mc Drek is het meest betaalbare maar is nog steeds schofterig duur.
Tijdje geleden wel sushi gegeten op een vliegveld, weet niet eens meer welke het was!Dat was relatief ook nog te doen, vergeleken met wat er verder te krijgen was.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Schiphol neemt iedere reiziger gewoon keihard van achteren, maar gezien de opties voor mij en het gemak en stress vrij reizen is Schiphol voor mij naast Düsseldorf en Brussel gewoon keihard de beste optie. Alleen zit je wel met pijn in je poeperd de hele reis in dat vliegtuig na zo hard genaaid te zijn.
Tip trouwens: probeer China Southern Airlines te vermijden!
Op de laatste keer na was het personeel altijd schofterig lomp en ongeïnteresseerd.
En je hebt altijd een tussenlanding in China wat ÉCHT geen aangename ervaring is bij de douane (ook weer schofterig lomp volk), en je moet serieus echt, ECHT niks eten of drinken daar als je gezondheid je lief is!![]()
Ik vlieg alleen met EVA of Emirates, liefst met Emirates met de A380... Lekker de bar inlopen terwijl ze je bed klaar makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Tip trouwens: probeer China Southern Airlines te vermijden!
Op de laatste keer na was het personeel altijd schofterig lomp en ongeïnteresseerd.
En je hebt altijd een tussenlanding in China wat ÉCHT geen aangename ervaring is bij de douane (ook weer schofterig lomp volk), en je moet serieus echt, ECHT niks eten of drinken daar als je gezondheid je lief is!Laatste keer kwam dat niet uit qua data dus EVA. En dat is ook top!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vlieg alleen met EVA of Emirates, liefst met Emirates met de A380... Lekker de bar inlopen terwijl ze je bed klaar makenLaatste keer kwam dat niet uit qua data dus EVA. En dat is ook top!
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
En ik heb niet eens teruggelezen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja
En ik heb niet eens teruggelezen.![]()
![]()
Soms wel ja.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja, je wil toch niet onze uitermate kwalitatieve posts missen die we de afgelopen tijd geplaatst hebben?quote:Lach met een schone bips![]()
Doe het heel af en toe.. meestal topic waar ik het laatst in gepost hebquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, je wil toch niet onze uitermate kwalitatieve posts missen die we de afgelopen tijd geplaatst hebben?![]()
![]()
Is het de moeite waard, de oogst van vanavond? Ik heb al uren niet gelezen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, je wil toch niet onze uitermate kwalitatieve posts missen die we de afgelopen tijd geplaatst hebben?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iemand trouwens tip voor goede serie of film momenteel op Netflix, Prime of Pornhub? Dat zijn de enige abonnementen die ik nog heb.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het de moeite waard, de oogst van vanavond? Ik heb al uren niet gelezen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het de moeite waard, de oogst van vanavond? Ik heb al uren niet gelezen.
Midget ladyboys #13quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens tip voor goede serie of film momenteel op Netflix, Prime of Pornhub? Dat zijn de enige abonnementen die ik nog heb.![]()
Ik ben Patron op dat kanaal, die zie ik al voor ze op Pornhub cummen.quote:Lach met een schone bips![]()
Geen enkele film die er nu is, lijkt me de moeite waard. Ik krijg nu op Netflix een aanbeveling voor The Predator. Misschien is dat wat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens tip voor goede serie of film momenteel op Netflix, Prime of Pornhub? Dat zijn de enige abonnementen die ik nog heb.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nicequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben Patron op dat kanaal, die zie ik al voor ze op Pornhub cummen.![]()
![]()
Ja ik vind het momenteel ook gewoon kut wat te kijken, niet heel veel spreekt echt aan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen enkele film die er nu is, lijkt me de moeite waard. Ik krijg nu op Netflix een aanbeveling voor The Predator. Misschien is dat wat.Lach met een schone bips![]()
Was die leuk?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
Ik heb laatst The Union gekeken op Netflix. Drie sterren op de Mioch's movie meter.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zoek meer iets in de richting van "the purge" ofzo of post apocalyptisch...quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
Ik heb laatst The Union gekeken op Netflix. Drie sterren op de Mioch's movie meter.Lach met een schone bips![]()
Rings of power season 2!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand trouwens tip voor goede serie of film momenteel op Netflix, Prime of Pornhub? Dat zijn de enige abonnementen die ik nog heb.![]()
![]()
Oeh, zulke films. Dawn of the dead, dat soort?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets in de richting van "the purge" ofzo of post apocalyptisch...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bird Box al gezien?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zoek meer iets in de richting van "the purge" ofzo of post apocalyptisch...![]()
Ja, owwww.... All of us are dead was ook goed, is daar 2e deeltje al een keer van uit?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, zulke films. Dawn of the dead, dat soort?Lach met een schone bips![]()
Wist niet eens dat die er wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bird Box 2 kan je overslaan![]()
Die was goed, ja! Maar die Koreaanse serie van Kingdom was pas echt legendarisch!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, owwww.... All of us are dead was ook goed, is daar 2e deeltje al een keer van uit?![]()
![]()
Bird box Barcelona dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bird Box 2 kan je overslaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ben ik wel aan begonnen, maar gestopt om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was goed, ja! Maar die Koreaanse serie van Kingdom was pas echt legendarisch!Lach met een schone bips![]()
Even op het plusje geklikt, op de afspeellijstquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Kroketta
are you betta?
Are you well well well?![]()
Och ja zo is er nu ook een lijst van 10 dingen waarom Lord of the Rings problematisch zou zijn!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Net zoals A Quiet Place : day 1
Wat een aanfluiting en moest natuurlijk weer lekker divers zijn![]()
![]()
Echt hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja zo is er nu ook een lijst van 10 dingen waarom Lord of the Rings problematisch zou zijn!![]()
![]()
Dat had ik met black mirror, seizoen was echtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Net zoals A Quiet Place : day 1
Wat een aanfluiting en moest natuurlijk weer lekker divers zijnSeizoen 2 gewoon afgehaakt heel snel al door al dat gelul.
Niet divers genoeg...geschreven rond de 2e Wereldoorlog door een christelijke Europeaan.quote:
Die ging van Legolas echt geen gepigmenteerde medelander maken of zo hoor!![]()
![]()
Zeker ook omdat van oudsher in Europese folklore er verdomd weinig Afrikanen en Aziaten voor kwamen!![]()
![]()
"En Gimli hief zijn bijl op en riep: 'Allahoe Akhbar!!!!' voor hij zijn geslachtsverandering onderging."![]()
Heb je een sok bij de hand?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was weer even afgeleid... VrijMiBabes #228 (not very sfw!)![]()
Britney Spears vibes!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
Was weer even afgeleid... VrijMiBabes #228 (not very sfw!)One more time.
![]()
Goed voorbereidquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja die staat hier naast me al te wachten tegen de verwarming![]()
![]()
Achteraf zeg ik dan ook altijd "I love it when a plans cums together"quote:Lach met een schone bips![]()
Met een sigaar in je bek?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achteraf zeg ik dan ook altijd "I love it when a plans cum together"![]()
![]()
En dan medelijden hebben met de mafkees die bier in het busje knoeit?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en daarna met busje bier halen....![]()
![]()
Die krijgt melkquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan medelijden hebben met de mafkees die bier in het busje knoeit?Lach met een schone bips![]()
Een witte is het best.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Busje komt zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en daarna met busje bier halen....![]()
![]()
In Germanistan heette hij ook echt das gesichtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:09 schreef ToT het volgende:
Was het Teeuwen trouwens die het over "Das A-Team" had, met "Gesicht" er in?![]()
en was weer afgeleid: VrijMiBabes #153 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
Goedenavond allemaal!![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In Germanistan heette hij ook echt das gesicht![]()
en was weer afgeleid: VrijMiBabes #153 (not very sfw!)Damn!
![]()
![]()
En ja, goede punten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In Germanistan heette hij ook echt das gesicht![]()
en was weer afgeleid: VrijMiBabes #153 (not very sfw!)![]()
![]()
In een keer weer druk hier
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat wordt stevig boljen euh bolken dan.
Anyway, ik blijf niet lang.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Meer kanten op punten voor ons dus!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dat wordt stevig boljen euh bolken dan.
Anyway, ik blijf niet lang.![]()
![]()
![]()
Oneindig veel kanten!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:
Het lijkt alsof hij niet wil dat ik 11e word
Omdat het mag en kan. Nnnnnnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 2421 / +164 / +101 / 2799 / 3309
2. JustinK / 530 / +80 / +86 / 2442 / 2688
3. AardappelSchotel / 492 / +34 / +13 / 1829 / 2195
4. Lovely / 474 / +29 / +24 / 1903 / 2223
5. devzero / 451 / +78 / +0 / 441 / 593
6. KillemWieft / 423 / +26 / +35 / 174 / 325
7. Sally / 324 / +52 / +7 / 270 / 368
8. ieniminimuis / 317 / +10 / +22 / 772 / 908
9. loveyoulongtime / 273 / +4 / +116 / 895 / 1042
10. hemarookworst / 226 / +7 / +8 / 514 / 639
11. Kissingbird / 186 / +10 / +2 / 1129 / 1288
12. Pinnenmutske / 180 / +1 / +13 / 483 / 617
13. MizzezAmy / 154 / +9 / +5 / 1106 / 1250
14. gebrokenglas / 143 / +1 / +4 / 569 / 656
15. mario390 / 135 / +0 / +6 / 150 / 209
16. ToT / 128 / +3 / +13 / 927 / 1002
17. marc0871 / 124 / +3 / +7 / 177 / 273
18. Grrrrrrrr / 122 / +0 / +13 / 162 / 205
19. mascara-klodder / 104 / +4 / +24 / 313 / 387
20. greysbones / 99 / +19 / +1 / 665 / 711SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Al die mannen die hier niet willen dat een vrouw gebolkt wordt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ow die memo had ik even gemist
Justin klimt gestaag weer naar bovenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had het over vrouwen? Ik had het over Amyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al die mannen die hier niet willen dat een vrouw gebolkt wordt.![]()
Dat is geen vrouw, dat is een Godin!
Ik zeg ook niet alle mannen op of over dezelfde vrouw.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wie had het over vrouwen? Ik had het over Amy![]()
Dat is geen vrouw, dat is een Godin!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou never no je bolkt jezelf aardig omhoog 👍🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, dat is een Godin!Puntige knieën....
![]()
Zo kwam het wel over, en ik ben nogal gevoeligquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet alle mannen op of over dezelfde vrouw.
Zou bijna medelijden met je krijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over, en ik ben nogal gevoeligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna is al genoeg voor mijquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou bijna medelijden met je krijgen
Oke danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bijna is al genoeg voor mijderop
Al sta ik op 13 🤪quote:
Morgen verkiezingen, geen tralala, ik ga kiezen.Werewolf
Het kutte is wel, ik weet nog steeds niet wat ik ff ga kijkenquote:Een uur later.......
Geert Wilders?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al sta ik op 13 🤪
Morgen verkiezingen, geen tralala, ik ga kiezen.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Al sta ik op 13 🤪
Morgen verkiezingen, geen tralala, ik ga kiezen.![]()
![]()
Gewoon iets random kijkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het kutte is wel, ik weet nog steeds niet wat ik ff ga kijkenEen uur later.......
![]()
![]()
Boil it, mash it, stick it in a stew!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom even melden dat ik zo even ga poepen![]()
![]()
Dank voor deze meldingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom even melden dat ik zo even ga poepen![]()
Ow, afscheiden van de Walen danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee joh. Gemeente en provincie.
🇧🇪 for life
De eerste nuttige info van de avondquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kom even melden dat ik zo even ga poepen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, afscheiden van de Walen dan![]()
Ahwquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, dat is een Godin!
Wuustwezel en provincie Antwerpen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow, afscheiden van de Walen dan
Eens kijken hoeveel mensen gaan stemmen zonder de stem-plicht.Werewolf
Ben je verplicht te stemmen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wuustwezel en provincie Antwerpen.
Eens kijken hoeveel mensen gaan stemmen zonder de stem-plicht.Lach met een schone bips![]()
Dat is helemaal niet waar!quote:
Mijn knieën zijn ook gewoon viesdik
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar!
Mijn knieën zijn ook gewoon viesdik![]()
![]()
![]()
Tot voor kort wel ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben je verplicht te stemmen dan?
https://www.vlaanderen.be/lokale-en-provinciale-verkiezingenWerewolf
Ik verwelkom je in mn teamquote:
Kan ik apirant lid worden als ik beloof vanaf nu echt mijn best ervoor te doen? pretty please?quote:
U bent welkomquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik apirant lid worden als ik beloof vanaf nu echt mijn best ervoor te doen? pretty please?![]()
![]()
Ik las het ja, en landelijk is wel nog steeds verplicht?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Tot voor kort wel ja.
https://www.vlaanderen.be/lokale-en-provinciale-verkiezingenLach met een schone bips![]()
Grootste team ook, vol zwaargewichtenquote:
Allebei natuurlijk!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff naar de snackbar, ben zo terug.... Of shoarma schotel?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ah, jij wil ook al bij ons teamquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
Mijn buik begint nu ook iets te groeien nu ik niet meer sport!
@ToT have seen my picturequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Grootste team ook, vol zwaargewichtenIk ga mijn best doen om ook erbij te horen. Power to the heavy weights
Waarom niet allebei?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff naar de snackbar, ben zo terug.... Of shoarma schotel?![]()
Ja dan moet je wel 3 kilo reuzel per dag naar binnen werken, maar dan krijg je nog een hartinfarct voor je dik wordt, man!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT have seen my pictureIk ga mijn best doen om ook erbij te horen. Power to the heavy weights
![]()
![]()
Geen idee. Dat zien we dan wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik las het ja, en landelijk is wel nog steeds verplicht?
Zou toch raar zijn hihi.Werewolf
Waarom mag ToT jouw foto wel zien en ik niet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT have seen my pictureIk ga mijn best doen om ook erbij te horen. Power to the heavy weights
jij hebt mijn foto toch ook gewoon gezien?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom mag ToT jouw foto wel zien en ik niet?jij hebt mijn foto toch ook gewoon gezien?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan moet je wel 3 kilo reuzel per dag naar binnen werken, maar dan krijg je nog een hartinfarct voor je dik wordt, man!is lylt stiekem een skinny bitch?
![]()
Vraag ToT of ie hem doorstuurt... Ik ben geen mail station.. ToT wilde die hebben voor we afspraken bij de afwerkplekquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom mag ToT jouw foto wel zien en ik niet?jij hebt mijn foto toch ook gewoon gezien?
Nog meer???? Heb ik dingen gemist????quote:
Of heb ik gemist dat ik dingen geopenbaard heb?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is lylt stiekem een skinny bitch?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vraag ToT of ie hem doorstuurt... Ik ben geen mail station.. ToT wilde die hebben voor we afspraken bij de afwerkplek![]()
![]()
Ja, ik ga maffen!![]()
![]()
Wacht wacht, kun je een leuke pic doorsturen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
Ja, ik ben er weer vandoor; morgenochtend duikt er een klein mormel weer heel vroeg bovenop me!
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578
Forum Opties Forumhop: Hop naar: