Ja een bepaald soort koppigheid zorgt dan nog eens voor een andere winnaar. Voor Remco's erelijst cruciaal, het zal altijd genoemd blijven worden. Als Pogacar eerlijk reflecteert zal hij ooit wel dom gaan vinden van zichzelf (tenzij hij olympisch kampioen wordt in 2028 of 2032 natuurlijk).quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:30 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Toch nog altijd raar dat ome Tadej zomaar de Spelen liet schieten.
Olympische spelen zijn minder belangrijk dan die regenboogtrui.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja een bepaald soort koppigheid zorgt dan nog eens voor een andere winnaar. Voor Remco's erelijst cruciaal, het zal altijd genoemd blijven worden. Als Pogacar eerlijk reflecteert zal hij ooit wel dom gaan vinden van zichzelf (tenzij hij olympisch kampioen wordt in 2028 of 2032 natuurlijk).
Waarom zou hij daar tussen moeten kiezen dan?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Olympische spelen zijn minder belangrijk dan die regenboogtrui.
Op het WK oogde hij wat vermoeider in de slotfase, nu lijkt hij nog een paar uur door te kunnen jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij ziet er weer zeer vermoeid uit
Tot het absolute gaatje moeten gaan voor deze beperkte voorsprongquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij ziet er weer zeer vermoeid uit
Maar dat was zo extreem. Je gaat bijna denken dat hij daadwerkelijk van de start kan demarreren en winnen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op het WK oogde hij wat vermoeider in de slotfase, nu lijkt hij nog een paar uur door te kunnen ja
Het wordt ook iedere koers erger he? Beetje alsof hij aan het aftasten is hoe ver hij kan gaan. Maar voorlopig zijn er nog hele volksstammen die met hem weglopen. Ook op dit forum heb ik gelezen dat hij een generationeel talent is en dat dit dus allemaal volkomen logisch is. Tja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:42 schreef The_Undertone het volgende:
Iemand moet Pogacar toch aan zijn verstand gaan brengen dat hij contraproductief bezig is.
En Sola?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:47 schreef The_Undertone het volgende:
Geslaagd project van Mauro Gianetti en Joxean Fernandez Matxin.
KLopt stond voor de koers in beeld. Eurosport nu.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan op mijn kabel-tv trouwens geen Sporza kijken deze koers, een vervelende nieuwigheid.
Of hij hoeft zijn peak power gewoon niet in te zetten om los te komen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef TAmaru het volgende:
het opvallende vind ik toch wel dat hij eigenlijk helemaal niet meteen zoveel verschil maakt als hij gaat maar dat het daarna blijft oplopen. het is alsof zijn peak power net iets hoger is dan bij de rest maar dat hij dat tempo min of meer eindeloos kan volhouden terwijl de rest wel moe wordt
Hij heeft dus eigenlijk door dat harder trappen en niet moe worden een goede tactiek is?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef TAmaru het volgende:
het opvallende vind ik toch wel dat hij eigenlijk helemaal niet meteen zoveel verschil maakt als hij gaat maar dat het daarna blijft oplopen. het is alsof zijn peak power net iets hoger is dan bij de rest maar dat hij dat tempo min of meer eindeloos kan volhouden terwijl de rest wel moe wordt
Dat is op de 100 meter sprint ook. De atleet die wint houdt het tempo het langst vast. Niet de versnelling maar de terugval is minder.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef TAmaru het volgende:
Is dat niet al een tijdje zo met de grote Italiaanse koersen? Alleen heb ik inderdaad niet eerder die aparte melding in beeld gezien.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik kan op mijn kabel-tv trouwens geen Sporza kijken deze koers, een vervelende nieuwigheid.
Ik vrees dat we inderdaad nooit meer van dat achterlijke gedoe van gouden bandjes, fietsen en helmen afkomen bij de Olumpische kampioen wielrennen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat hij nu vier jaar met deze lelijke fiets fietsen?
Mwoah, redelijk gelijkwaardig denk ik, maar hij had ze allebei kunnen winnen. Zullen we nooit weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Olympische spelen zijn minder belangrijk dan die regenboogtrui.
Dat kan sowieso niet in Nederland met deze koersen toch? En kan me herinneren dat het bij een aantal andere sporten bij Sporza ook zo was (waar de rechten dus bij ES liggen)quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij wel, die melding komt mij juist wel bekend voor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat niet al een tijdje zo met de grote Italiaanse koersen? Alleen heb ik inderdaad niet eerder die aparte melding in beeld gezien.
En bij 4 van de 5 was de spanning al weg voor het laatste uurquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 monumenten voor UAE en 3 voor Alpecin dit jaar.
F1 is bijna altijd zo en dat blijft iets waar mensen voor naar een stadion gaan etc.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt ook iedere koers erger he? Beetje alsof hij aan het aftasten is hoe ver hij kan gaan. Maar voorlopig zijn er nog hele volksstammen die met hem weglopen. Ook op dit forum heb ik gelezen dat hij een generationeel talent is en dat dit dus allemaal volkomen logisch is. Tja.
Ik zag het ook echt voor het eerst.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij wel, die melding komt mij juist wel bekend voor.
Milaan San Remo dit jaar ook al kan ik mij herinneren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag het ook echt voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |