SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een Mario TT
Ow nee dan had er menstrubatie moeten staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja. En nog een kind erbij.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Mijn menstruatie is echt pijnlijk
Overal last van
Maar echt 100 x liever ongesteld dan nog een bevalling
Weer aan de poepluiers, het voeden, gebroken nachten (elk uur eruit), overal speelgoed, kinderwagen, voor elk ding een oppas moeten regelen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed dat hij even nagekeken wordt danquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik niet maar iig geen storing.
Misschien teveel condens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga echt geen kind meer nemenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En nog een kind erbij.
Weer aan de poepluiers, het voeden, gebroken nachten (elk uur eruit), de kinderboks, speelgoed, de kinderwagens, voor elk ding een oppas moeten regelen....
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe ik zelf hoor.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed dat hij even nagekeken wordt danWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je mag mij adopterenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kind meer nemen![]()
![]()
Hee wat? Moet ik wat noteren?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
lijkt mij ook verstandigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kind meer nemenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn bevalling was een hel maar liever dat dan ongesteld zijn. Die bevalling was maar een paar uurtjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk
Mijn menstruatie is echt pijnlijk
Overal last van
Maar echt 100 x liever ongesteld dan nog een bevalling![]()
@Dotteke ik begrijp je dochter wel, eigen bank ligt het best![]()
![]()
Niksquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee wat? Moet ik wat noteren?
O oke fijn dat je dat kan danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kut tt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja. Ik lig graag op mijn bank. Powernap.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn bevalling was een hel maar liever dat dan ongesteld zijn. Die bevalling was maar een paar uurtjes![]()
@:Dotteke ik begrijp je dochter wel, eigen bank ligt het best
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn eerste was 26 uur gevolgd door een keizersnede met onvoldoende verdovingquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn bevalling was een hel maar liever dat dan ongesteld zijn. Die bevalling was maar een paar uurtjes![]()
Geef mijn portie maar aan fikkieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb een teckel. Komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga echt geen kind meer nemen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn eerste was 26 uur gevolgd door een keizersnede met onvoldoende verdoving
Geef mijn portie maar aan fikkie![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het ook, dus ik klepper maar die kant op. Boodschappen doen, koffie drinken eten brengen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Meer kan ik niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omg ben ik blij dat ik bewust gekozen heb om geen kids te baren.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie
Werewolf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb een teckel. Komt ongeveer op hetzelfde neer
Ik heb er niet voor gekozen zo een kind te krijgenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg ben ik blij dat ik bewust gekozen heb om geen kids te baren.
Is dat een van jouw honden?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heeft 'ie daar in de bek? Een peer?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach het doet even pijn, maar je krijgt er ook iets moois voor terug.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Omg ben ik blij dat ik bewust gekozen heb om geen kids te baren.
De meeste vrouwen zijn de pijn snel vergeten.
Als het echt te erg was nam niemand een tweede zeg ik altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AU!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die van mij had ik er binnen een uur uitgeschoten.
Wel boos dat ik geen verdoving kreeg maar had al 8cm ontsluiting ofzoMaar echt helder denk je niet op zo’n moment
![]()
Ik was ook nog zo jong![]()
![]()
Correctquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat heeft 'ie daar in de bek? Een peer?
Ow wauw daar had ik wel voor getekendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
AU!![]()
Wel boos dat ik geen verdoving kreeg maar had al 8cm ontsluiting ofzoMaar echt helder denk je niet op zo’n moment
![]()
Ik was ook nog zo jong
Beide hier in het ziekenhuis
En beide wildenniet snel komen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:59 schreef mario390 het volgende:
zo veel menstru info bekam ik nog nie
ik werd niet goed slapen xxd
♡♡♡♡![]()
Weet je dat als vrouwen menstrueren ze ook bloedpropjes kunnen verliezenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:59 schreef mario390 het volgende:
ik werd niet goed slapen xxd![]()
Ik was een maand te vroeg. Wilde thuisbevalling. Moest naar ziekenhuis.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow wauw daar had ik wel voor getekend
Beide hier in het ziekenhuis
En beide wildenniet snel komen
Het was een redelijke traumatische ervaring.
Niks ging zoals het moest.
En als dan opeens de verloskamer vol met artsen staat dan weet je dat er iets mis is![]()
![]()
De eerste 36 uur weeen gehad.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
AU!![]()
![]()
Ik was ook nog zo jong
Bij de tweede zo 18 uur
En de laatste was een tweeling, 3 uur knapt het vruchtwater, 4 uur was ik in het ziekenhuis.
Nog geen wee gevoeld. 4.20 zeg ik tegen de gynocoloog die kwam kijken of ik al ontsluiting had kijken(hij staat zijn handen de wassen met de rug naar mij toe).dokter ik moet persen. Hij zegt zal de prop wel zijn pers maar even. En hopla daar lag mijn zoon op bed, ik had nog geen wee gehad.en 8 min later de tweede
Daarna twee dagen hele erge naweeen gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:59 schreef mario390 het volgende:
ik werd niet goed slapen xxdheb je nooit meer vragen nu weet je alles
Soms wel iets meer dan propjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je dat als vrouwen menstrueren ze ook bloedpropjes kunnen verliezen![]()
Als de gynaecoloog komt aanlopen met schort en witte laarzenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was een maand te vroeg. Wilde thuisbevalling. Moest naar ziekenhuis.
Het was een redelijke traumatische ervaring.
Niks ging zoals het moest.
En als dan opeens de verloskamer vol met artsen staat dan weet je dat er iets mis is
Ook een stortbevalling dus. Wat heftig ookquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste 36 uur weeen gehad.
Bij de tweede zo 18 uur
En de laatste was een tweeling, 3 uur knapt het vruchtwater, 4 uur was ik in het ziekenhuis.
Nog geen wee gevoeld. 4.20 zeg ik tegen de gynocoloog die kwam kijken of ik al ontsluiting had kijken(hij staat zijn handen de wassen met de rug naar mij toe).dokter ik moet persen. Hij zegt zal de prop wel zijn pers maar even. En hopla daar lag mijn zoon op bed, ik had nog geen wee gehad.en 8 min later de tweede
Daarna twee dagen hele erge naweeen gehad![]()
![]()
Lolwhut?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de gynaecoloog komt aanlopen met schort en witte laarzen![]()
Die weet straks nog meer dan Muttiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
We willen @:Mario390 wel goed informeren![]()
![]()
Ook met propjes?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:04 schreef JustinK het volgende:
Ik heb een keer een flinke hoop gepoept, komt wel dichtbij zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zijn geen fijne bevallingen, heb liever weeen en er naar toe werken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook een stortbevalling dus. Wat heftig ook
Voor het kindje ook veel beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:
Ik dacht gaat die slager hier nu wat doen![]()
Ja als je iets wil weten dan maar gelijk het hele procesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
We willen @:Mario390 wel goed informerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor iedereen beterquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Mario heeft straks nooit meer onbeschermde seks![]()
![]()
Ow een die placenta
Dat zo’n verloskundige je even gaat laten zien hoe dat eruit ziet
En of je het mee naar huis wil
Ftfyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Mario heeft straks nooit meer onbeschermde seks
Hier opeten of meenemen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
Ow een die placenta
En of je het mee naar huis wil![]()
![]()
denk je dat ik op planet pluto geboren ben? menstru is bloedquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je dat als vrouwen menstrueren ze ook bloedpropjes kunnen verliezen![]()
![]()
Of je het meewil nemen om bijvoorbeeld in de grond te begraven en een boom er opquote:
Of aan je hond geven
Etc
Echt de gekste dingen
Weet je ook dat het niet altijd rood is het bloedquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat ik op planet pluto geboren ben? menstru is bloed
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je het meewil nemen om bijvoorbeeld in de grond te begraven en een boom er op
Of aan je hond geven
Etc
Echt de gekste dingen![]()
![]()
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn geen fijne bevallingen, heb liever weeen en er naar toe werken.
Voor het kindje ook veel beter
Later geleerd/gelezen dat het met babies met downsyndroom niet ongewoon is om te vroeg te komen met een stortbevalling.
Gaf een soort van troost.![]()
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja.
Later geleerd/gelezen dat het met babies met downsyndroom niet ongewoon is om te vroeg te komen met een stortbevalling.
Gaf een soort van troost.
Weer wat geleerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
Ow een die placenta
En of je het mee naar huis wil![]()
![]()
![]()
Ja maar je begon er zelf over hequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar zo vroeg op de ochtend bloedpropjes. Nee merci![]()
![]()
![]()
rote zeequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet je ook dat het niet altijd rood is het bloed![]()
Ja dat denk ik ook als ik ongesteld benquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Maar helaas helpt dat niet
Bonkjes en sliertjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damzzz ik hou van je!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee van helder rood naar bruin![]()
Nee neequote:
Jij bent de aanstichter van dit alles
Nu moet je het ook allemaal lezen
Geeft niksquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh wacht verkeerdeben nog niet wakker
Werewolf
je bent mar geen meid in de jeukende leeftheitquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook als ik ongesteld ben
Maar helaas helpt dat niet![]()
O dat snap ik.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja.
Gaf een soort van troost.
Bij mij waren ze wel allemaal te vroeg
De oudste 6 weken, de middelste ging nog 2 weken en de tweeling een maand te vroeg
Ik zit nu een programma te kijken over couveuse baby;s zo zielig, je ziet daar b abys van nog geen 800 gram.
Bij mijn tweeling lag er toen ook een op de afdeling een van 1000 gram
DIe heeft ook nog borstvoeding van mij gehad omdat mama niets had en het kindje niet van de flesvoeding groeide.
Ik klofde voor de tweeling en er was altijd wel wat over. Of ze dat aan dat kindje wilde geven. Natuurlijk mag dat, maar ik ga er niet extra voor kolven zei ik. Wat ik uiteraard wel deedik was toch een wandelende melkfabriek
quote:![]()
Daar geeft mijn baarmoeder niks omquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent mar geen meid in de jeukende leeftheit
En mijn eierstokken al helemaal nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoorde van de week in die couveuse aflevering dat een vrouw een stukje mee had genomen zodat haar hond het kon eten. Ze had gehoord dat dat beter zou zijn voor de binding tussen hond en kind.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:06 schreef greysbones het volgende:
Ow een die placenta
En of je het mee naar huis wil
Maar de hond haalde zijn neus er voor op en liet het liggen
He maar even over iets anders
Ik ga volgende week naar GameForce in Brussel
Werewolf
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent mar geen meid in de jeukende leeftheit![]()
![]()
Wat bijzonder mooi dat je dat voor die andere mama en haar baby kon doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat snap ik.
Bij mij waren ze wel allemaal te vroeg
De oudste 6 weken, de middelste ging nog 2 weken en de tweeling een maand te vroeg
Ik zit nu een programma te kijken over couveuse baby;s zo zielig, je ziet daar b abys van nog geen 800 gram.
Bij mijn tweeling lag er toen ook een op de afdeling een van 1000 gram
DIe heeft ook nog borstvoeding van mij gehad omdat mama niets had en het kindje niet van de flesvoeding groeide.
Ik klofde voor de tweeling en er was altijd wel wat over. Of ze dat aan dat kindje wilde geven. Natuurlijk mag dat, maar ik ga er niet extra voor kolven zei ik. Wat ik uiteraard wel deedik was toch een wandelende melkfabriek
![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
He maar even over iets anders
Ik ga volgende week naar GameForce in Brussel![]()
![]()
Nou weet je het je bent niet meer in de jeukende leeftijdquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar geeft mijn baarmoeder niks om
En mijn eierstokken al helemaal nietik lig plat van het lachen
Ja dat dusquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van de week in die couveuse aflevering dat een vrouw een stukje mee had genomen zodat haar hond het kon eten. Ze had gehoord dat dat beter zou zijn voor de binding tussen hond en kind.
Maar de hond haalde zijn neus er voor op en liet het liggen
Moet er niet aan denken om dat aan de hond te gevenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, als je iets kan doen voor een ander is dat altijd mooi.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat bijzonder mooi dat je dat voor die andere mama en haar baby kon doen
Gelukkig groeide de kleine wel goed toen.
Ik heb overigens de moeder nooit gezien, wel het kleine menskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of je na je 35ste geen jeuk meer hebtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou weet je het je bent niet meer in de jeukende leeftijdik lig plat van het lachen
Jeugdige leeftijd, niet jeukendequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
zegt man toch zo, zij is geen teenie meer geen meisje
Tegen mensen die geil zijn zeg je ook wel eens heb je jeuk
Daarom moest ik zo lachen
Greys heeft geen jeuk meer
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je iets kan doen voor een ander is dat altijd mooi.
Gelukkig groeide de kleine wel goed toen.
Ik heb overigens de moeder nooit gezien, wel het kleine menske![]()
![]()
Ze dacht echt dat het zo wasquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat dus
Moet er niet aan denken om dat aan de hond te geven
Dat is een flinke beurs dan!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zit ook Made in Asia en Heroes Comic Con bij.
Triple![]()
![]()
![]()
Dat zag je vorige week wel bij die dame van 73 met haar satischfyerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je na je 35ste geen jeuk meer hebt
Staat ook best in een aantal boekenquote:
Dat je dat zou kunnen doen
Ik zou het niet doen iig
Ik ben bijna 50. Nog altijd jeukquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of je na je 35ste geen jeuk meer hebt![]()
![]()
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef mario390 het volgende:
ik heb leeftheit jong, met jeuk verwisselt sorry![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zag je vorige week wel bij die dame van 73 met haar satischfyer![]()
![]()
Geeft niet, ik heb heerlijk gelachenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef mario390 het volgende:
ik heb leeftheit jong, met jeuk verwisselt sorry
Ik zou het ook niet doen hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Staat ook best in een aantal boeken
Dat je dat zou kunnen doen
Ik zou het niet doen iigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij laat je nog graag krabbenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben bijna 50. Nog altijd jeuk
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zo dat is nu genoe , moet weg
![]()
Dan ben je gewoon gezondquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben bijna 50. Nog altijd jeuk
Heb je dat niet gezien bij Lang Leven de Liefdequote:
Ze vertelde aan een man van in de 80 dat ze zo ding had. Die man zegt, maar ik kan je toch helpen. Zegt zij maar jij houdt het geen half uur vol
Ja doe jij maar ffquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed krabben
Ongeveer 2 minuten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed krabben
Ongeveer 2 minuten![]()
Ik moest laatst googelen wat een satisfyer isquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
![]()
lolquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat niet gezien bij Lang Leven de Liefde
Ze vertelde aan een man van in de 80 dat ze zo ding had. Die man zegt, maar ik kan je toch helpen. Zegt zij maar jij houdt het geen half uur vol![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390 hier kan je het terug zien![]()
https://www.facebook.com/(...)os/3384538375022821/![]()
Ik heb het een paar keer voorbij zien komen bij VI daar zit soms zo sexuoloog die legde vorige week precies uit hoe zo ding werktequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik moest laatst googelen wat een satisfyer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is te grappigquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/3384538375022821/![]()
![]()
Morguh KWquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voorbij zien komen bij VI daar zit soms zo sexuoloog die legde vorige week precies uit hoe zo ding werkteHij zuigt en blaastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voorbij zien komen bij VI daar zit soms zo sexuoloog die legde vorige week precies uit hoe zo ding werkteIk kijk nooit tv. Maar ik mis blijkbaar wel watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook zo gelachen. Een beetje een raar mens die ouwe maar ik heb wel om haar gelachen en dan die saaie opa er naast en later nog even probeerde of ze wel seks met hem wildequote:
DIe heeft nare dromen over bloedpropjes en diarree.quote:
Over slierten en en plassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LLDL is soms zo lachen. Volgens mij vergeten sommige dat ze op tv zijn en iederen kan meegenietenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tv. Maar ik mis blijkbaar wel watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij houdt het nog goed vol
En goedemorgen @:KoningWouter![]()
![]()
Mijn laatste date ruim een jaar geleden deed eraan mee. Met plaatsvervangende schaamte gekekenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LLDL is soms zo lachen. Volgens mij vergeten sommige dat ze op tv zijn en iederen kan meegenieten![]()
![]()
man3quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn laatste date ruim een jaar geleden deed eraan mee. Met plaatsvervangende schaamte gekeken![]()
![]()
O jeequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn laatste date ruim een jaar geleden deed eraan mee. Met plaatsvervangende schaamte gekekendeed hij rare dingen daar ?
Oh het schiet al op!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
7 linde bomen
En dan nog wat fruitbomen![]()
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Hoe heb jij geslapen?
Ik heb best lekker geslapen![]()
![]()
De stad even inquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker. Ga je nog iets leuks doen vandaag?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja even kijken of de kruidvat daar nog wel wat heeftquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik wist hetquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja even kijken of de kruidvat daar nog wel wat heeft![]()
![]()
Gezien de TT, heeft mario eindelijk antwoord gekregen op zijn prangende vraag?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nieteensquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeedeed hij rare dingen daar ?
Maar die vrouw was echt creepy.
Ohhh en ik herkende zijn maniertjes. Afleveringen waren maanden ervoor opgenomen btw.![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja even kijken of de kruidvat daar nog wel wat heeftNog een verslaafde erbij.
Kruidvat hier heeft wel bloemen maar alleen losse, niet die in die potjes.
Mijn konijnen zijn recalcitrant.
Als ze op een fatbike aankomen stuur ik ze naar het asiel.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:50 schreef aeque het volgende:
Als ze op een fatbike aankomen stuur ik ze naar het asiel.![]()
Nieteens de vivi-sectie?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:50 schreef aeque het volgende:
Als ze op een fatbike aankomen stuur ik ze naar het asiel.![]()
![]()
Nah ze mogen wel blijven leven hoor.quote:
Nou nee ik ga geen tig dozen lego kopen hoorquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:49 schreef aeque het volgende:
[..]Nog een verslaafde erbij.
Kruidvat hier heeft wel bloemen maar alleen losse, niet die in die potjes.
Heb ook geen plek om het neer te zetten
Ohquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Nah ze mogen wel blijven leven hoor.![]()
![]()
Moet ik ook nog, bedenken wat ik morgen ga etenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerst straks maar eens boodschappen doen en daarna weet ik nog niet...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja dat zeiden we allemaal in het begin. Tot het te laat is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee ik ga geen tig dozen lego kopen hoor
Heb ook geen plek om het neer te zettenquote:
Lijkt mij dan echt raar om terug te kijken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
NieteensMaar die vrouw was echt creepy.
Ohhh en ik herkende zijn maniertjes. Afleveringen waren maanden ervoor opgenomen btw.
Je moet wel heel eenzaam zijn denk ik om aan zo programma mee te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb dat niet snel hoor.. puzzels wel weerquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeiden we allemaal in het begin. Tot het te laat is.
[..]
Maar daar moet ik eerst weer wat voor kopen waar ik het op kan makenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Daar heb ik er ook nog een aantal van liggen die ik nodig moet maken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb dat niet snel hoor.. puzzels wel weer
Maar daar moet ik eerst weer wat voor kopen waar ik het op kan maken
Ik maar 1 met vosjesquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een aantal van liggen die ik nodig moet maken.
'Oef rustig' blijkbaar.quote:
Hier nog een aantal van Haasteren en That's life met allerlei thema's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Van Haasteren is toch die veelkleurige puzzels?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier nog een aantal van Haasteren en That's life met allerlei thema's.Werewolf
Vaak wel maar niet altijd. Volgens mij worden ze vaak omschreven als stripboek stijl.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Van Haasteren is toch die veelkleurige puzzels?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik nog niet gehadquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg hier toch zo erg de zenuwen van.
Wie probeert mijn wachtwoord te vervangen?
Of heeft iedereen dat?
[ link | afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Of heeft iedereen dat?
[ link | afbeelding ]![]()
Rusland, China, andere hackers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Of heeft iedereen dat?
[ link | afbeelding ]Ik heb het niet vaak maar het is weleens gebeurd.
Regelmatig hier dus![]()
Ik gebruik instagram nieteens en om eerlijk te zeggen weet ik mijn wachtwoord ook niet daarvan.![]()
Mail adres wel toch? Dan een nieuw wachtwoord aanmaken en je account verwijderenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Regelmatig hier dus![]()
Ik gebruik instagram nieteens en om eerlijk te zeggen weet ik mijn wachtwoord ook niet daarvan.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Vaak wel maar niet altijd. Volgens mij worden ze vaak omschreven als stripboek stijl.
Werewolf
quote:Vaak zie je het nadat er ergens een email lek is geweest. Dan gaan ze in bulk proberen om accounts te hacken op instagram, facebook en andere socials.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Regelmatig hier dus![]()
Ik gebruik instagram nieteens en om eerlijk te zeggen weet ik mijn wachtwoord ook niet daarvan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Net als met bolken, als je er eenmaal mee beging kan je 1000x roepen ik doe niet meer meequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat zeiden we allemaal in het begin. Tot het te laat is.
[..]
Gisteren probeerde ze mn amazon te hacken.
En dus heeft amazon mijn account maar geblocked en moet ik hun bellen
Oh, en het mailtje van Amazon was in het Duits![]()
Keek net op Facebook en daar had ik een raar vriendschapsverzoek.quote:
Weet inmiddels waar ik het moet zoeken.![]()
Ik ook nog, heb hem de vorige keer opgeruimd omdat ik daar een ontstoken zenuw en een zenuwbeklemming van had gekregenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook nog een aantal van liggen die ik nodig moet maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boze ex?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Keek net op Facebook en daar had ik een raar vriendschapsverzoek.
Weet inmiddels waar ik het moet zoeken.![]()
![]()
Wie heb je opgeruimdquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook nog, heb hem de vorige keer opgeruimd omdat ik daar een ontstoken zenuw en een zenuwbeklemming van had gekregen![]()
![]()
Ach ooit stoppen we allemaal met bolken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als met bolken, als je er eenmaal mee beging kan je 1000x roepen ik doe niet meer mee
Jij maakte ze nooit af omdat het je te lang duurde toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig zelf nog niet gehadquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:08 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Vaak zie je het nadat er ergens een email lek is geweest. Dan gaan ze in bulk proberen om accounts te hacken op instagram, facebook en andere socials.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Van haasteren vind ik echt vreselijke lelijke puzzelsquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier nog een aantal van Haasteren en That's life met allerlei thema's.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noem je me nou raar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Keek net op Facebook en daar had ik een raar vriendschapsverzoek.
Weet inmiddels waar ik het moet zoeken.
Heb idd wel eens puzzels niet afgemaaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakte ze nooit af omdat het je te lang duurde toch?![]()
Duurde mij dan te lang of het was te moeilijkMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Even gekeken, maar krijg die melding nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Of heeft iedereen dat?
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wachtwoord mail verander ik een aantal keer per jaar.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mail adres wel toch? Dan een nieuw wachtwoord aanmaken en je account verwijderen
Instagram heb ik wel weer opgelost zo te zien aan screenshot.![]()
Je kunt het altijd hier even checken. https://haveibeenpwned.com/quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Vond ik eerst ook, maar eigenlijk zijn ze wel grappig als je op de details gaat letten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van haasteren vind ik echt vreselijke lelijke puzzelsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De puzzelquote:
Ja ook met lego bouwen en puzzelenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ooit stoppen we allemaal met bolken.
Blijft briljant, die ondergrondse papiercontainers; kreng wilde weer eens niet open terwijl ik daar naar toe gewaggeld was met een zeer grote kartonnen doos vol met verscheurde dozen e.d.![]()
Ga er niet eens aan beginnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook, maar eigenlijk zijn ze wel grappig als je op de details gaat letten.
Nooitquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook met lego bouwen en puzzelen![]()
In de hemel is er vast ook lego. Helemaal gratis en alle sets.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook met lego bouwen en puzzelen
Niet dat ik daar naartoe ga, maar dat terzijde.
Top!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wachtwoord mail verander ik een aantal keer per jaar.
Instagram heb ik wel weer opgelost zo te zien aan screenshot.![]()
Ik eigenlijk nooit, dan vergeet ik helemaal wat het wachtwoord was
Heb nu wel al mijn wachtwoorden op geschreven
Ellende dus, bij ons kan je het ook bij de lidl brengen staan ook van die bakken waar je papier en zo in kan doenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
Blijft briljant, die ondergrondse papiercontainers; kreng wilde weer eens niet open terwijl ik daar naar toe gewaggeld was met een zeer grote kartonnen doos vol met verscheurde dozen e.d.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In de hel heb je ook Lego. Bij elke stap trap je op een stukjequote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:13 schreef aeque het volgende:
[..]
In de hemel is er vast ook lego. Helemaal gratis en alle sets.
Niet dat ik daar naartoe ga, maar dat terzijde.![]()
![]()
Dat dacht ik hier laatst ook, maar bleek dat ze de bovenkant dicht hadden gemaakt en je het nu aan de onderkant moest doen. De logica daarvan ontgaat iedereen, maar oke.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
Blijft briljant, die ondergrondse papiercontainers; kreng wilde weer eens niet open terwijl ik daar naar toe gewaggeld was met een zeer grote kartonnen doos vol met verscheurde dozen e.d.
Ooit wel, als je je laatste adem hebt uitgeblazen stop je ook met lego bouwenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/3384538375022821/
Derksen: "Er is niets ergers dan beffen met een snor"![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de hel heb je ook Lego. Bij elke stap trap je op een stukje
Toch wel in een versleutelde app?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Top!![]()
Ik eigenlijk nooit, dan vergeet ik helemaal wat het wachtwoord was
Heb nu wel al mijn wachtwoorden op geschreven![]()
![]()
Daar had ik nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
In de hel heb je ook Lego. Bij elke stap trap je op een stukje
Heb je het er maar naast neergezet?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:13 schreef ToT het volgende:
Blijft briljant, die ondergrondse papiercontainers; kreng wilde weer eens niet open terwijl ik daar naar toe gewaggeld was met een zeer grote kartonnen doos vol met verscheurde dozen e.d.
Dan ga ik spoken bij Liev en haar lego bouwenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ooit wel, als je je laatste adem hebt uitgeblazen stop je ook met lego bouwen![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Derksen: "Er is niets ergers dan beffen met een snor"
Dit ding heeft alleen zo'n rol-klep.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat dacht ik hier laatst ook, maar bleek dat ze de bovenkant dicht hadden gemaakt en je het nu aan de onderkant moest doen. De logica daarvan ontgaat iedereen, maar oke.![]()
![]()
Hij heeft zichzelf er bij neergelegd...........quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je het er maar naast neergezet?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je het er maar naast neergezet?Nee, weer terug gezeuld. Als het goed is zijn er hier en daar nog wel containers van verenigingen die oud papier inzamelen.
![]()
Ik heb nog nooit zo genoten als met je snor tegen m'n klotenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Derksen: "Er is niets ergers dan beffen met een snor"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf er bij neergelegd...........
Oh zo'n kreng. Met pasje ook of dat niet?quote:
Hier gelukkig niet en een normale klep.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh dan je het daar mooi kwijtquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]Nee, weer terug gezeuld. Als het goed is zijn er hier en daar nog wel containers van verenigingen die oud papier inzamelen.
(c) H. Finkers.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo genoten als met je snor tegen m'n kloten
Bij dit onderwerp denk ik altijd hier aan trouwens!![]()
![]()
Waarquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: