Met vrienden?quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM met zijn vakantie ook.
FA ONWAARDIG
Op zich redelijk in lijn met zo'n 60% in NWS en POL.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
@:nattekat er is hier iemand die een controversiële mening uit
Ik weet niet of dit de algemene consensus is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Caland het volgende:
@:nattekat er is hier iemand die een controversiële mening uit
Dacht eerder @JanCeesquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is Abid die z'n portie aandacht nodig heeft
in POL lijkt alsof elke post een post is van het campagneteam van Harris.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op zich redelijk in lijn met zo'n 60% in NWS en POL.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na vanavond is het einde tijdperk VBL MODS
Wij zouden elkaar uitstekend aanvullen inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is precies waarom ik @:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke voor heb gedragen als mod. Maar @:ggmm was weer eigenwijs
Dan zal @GGMM dit varkentje zelf wel even wassenquote:Op maandag 14 oktober 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is precies waarom ik @:dombohetolifantje1 en @:gurneyisbestoke voor heb gedragen als mod. Maar @:ggmm was weer eigenwijs
Haha, wat een kutidee.quote:Op maandag 14 oktober 2024 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is precies waarom ik@:gurneyisbestoke voor heb gedragen als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |