SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja joh, 3 mannen is toch veel te veelquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Was beter welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 'Afwerken met JustinK'Lach met een schone bips![]()
Brabanders zijn ook veelal afgewerkt nu
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Ikke wel jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Brabanders zijn ook veelal afgewerkt nu
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan![]()
![]()
Pohhh, u is een kenner!quote:![]()
Jazeker! Dust2dust rub en smokey bbq sausop een broodje met wat coleslaw
![]()
Is 1600gram, dus uurtje of 7 - 8 slowcook op de bbq?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zat ik ook aan te denken!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 'Afwerken met JustinK'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke wel ja
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Met een skottelslet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke wel ja
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: