SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja joh, 3 mannen is toch veel te veelquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Was beter welquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 'Afwerken met JustinK'Lach met een schone bips![]()
Brabanders zijn ook veelal afgewerkt nu
Ikke wel jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Brabanders zijn ook veelal afgewerkt nu
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan![]()
![]()
Pohhh, u is een kenner!quote:![]()
Jazeker! Dust2dust rub en smokey bbq sausop een broodje met wat coleslaw
![]()
Is 1600gram, dus uurtje of 7 - 8 slowcook op de bbq?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zat ik ook aan te denken!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had 'Afwerken met JustinK'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke wel ja
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Met een skottelslet?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ikke wel ja
Vorige week mijn gras afgewerkt eh afgedaan![]()
Die doet alleen het scorebord.quote:
Dat gaat over gras toch? Ik doe dat meestal met een grasmaaier. En de puntjes knip ik met een schierquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waar moet je anders wat mee afdoen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik pakte meestal de complete Boston Butt met bot er nog in. Maar met nekje alleen gaat ook prima, en lekker ook. Heb vorig jaar nog een 9 kilo stuk Boston Butt pulled pork van gemaakt op de pellet smoker. Maar zoveel werk het schoonmaken erna dat ik dat ding weggedaan heb. Kruiden mengen en glaze deed ik zelf, en ook niet inpakken in folie en terug op de Q. Maar was dan ook wel een pellet smoker met wifi die me in de nacht alarm gaf als de pellets bijna op warenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Pohhh, u is een kenner!![]()
Jazeker! Dust2dust rub en smokey bbq sausop een broodje met wat coleslaw
![]()
Is 1600gram, dus uurtje of 7 - 8 slowcook op de bbq?Ding 34u erop voor de kern 94 graden was. Is ook wel mijn record qua long runs
Lach met een schone bips![]()
Limburger zijn raar. Met Brabanders is niets misquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Iets minder misquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Limburger zijn raar. Met Brabanders is niets mis![]()
![]()
Welke Limburger is raar?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Limburger zijn raar. Met Brabanders is niets mis
Pas wanneer jullie eindelijk Helmond overhevelen naar Limburg klopt deze bewering.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Limburger zijn raar. Met Brabanders is niets mis
Daar is wel meer voor nodig hoorquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Pas wanneer jullie eindelijk Helmond overhevelen naar Limburg klopt deze bewering.![]()
![]()
Tja, tis nogal wat werk. Ik heb gewoon een simpele Weber, maar weet dat ik ieder uur wel even moet sprayen met wat appelsap ofzo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik pakte meestal de complete Boston Butt met bot er nog in. Maar met nekje alleen gaat ook prima, en lekker ook. Heb vorig jaar nog een 9 kilo stuk Boston Butt pulled pork van gemaakt op de pellet smoker. Maar zoveel werk het schoonmaken erna dat ik dat ding weggedaan heb. Kruiden mengen en glaze deed ik zelf, en ook niet inpakken in folie en terug op de Q. Maar was dan ook wel een pellet smoker met wifi die me in de nacht alarm gaf als de pellets bijna op warenDing 34u erop voor de kern 94 graden was. Is ook wel mijn record qua long runs
Maar hoe doe jij de lange stabiele temperatuur handhaven? Zo'n slang van briketten ofzo?
Ik heb wel een kerntemp. die ik bij kan houden“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wij in Brabant zijn ook niet zo gecharmeerd van de Helmonders hoor!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Pas wanneer jullie eindelijk Helmond overhevelen naar Limburg klopt deze bewering.
Alles wat rechts van Breda ligt isquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij in Brabant zijn ook niet zo gecharmeerd van de Helmonders hoor!![]()
Behalve Eindhoven dan.![]()
Niets te danken!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En u bedankt voor het toestaan![]()
Eindhovenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Alles wat rechts van Breda ligt is![]()
Behalve Eindhoven dan.![]()
![]()
Daar brandt nog licht.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Behalve Eindhoven dan.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je dronken tokkie-oom een stad zou zijn, dan zou het Eindhoven zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2024 22:37:47 ]![]()
Alles links van Breda zien wij meer als België of zuid Holland. Eindhoven is inderdaad wel okéquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Behalve Eindhoven dan.
Voor die pellet smoker had ik wel een normale ketelbbq en maakte ik het ook op, maar voor ik met low en slow bbq begon kende ik die ketel al zo goed en hoe op temperatuur te houden dat ik gewoon de kokos briketten aan 1 kant donderde en vlees op rooster aan de andere kant en met de luchtgaten de temp stabiel kon houden. Beetje rookhout erbij en ook prima. Maar met die pellet smoker was appeltje eitje want je regelde temperatuur gewoon vanuit de app. Net als het aan en uitzetten ervan. Je stelde de smoker gewoon in op 100 graden en laat maar gaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, tis nogal wat werk. Ik heb gewoon een simpele Weber, maar weet dat ik ieder uur wel even moet sprayen met wat appelsap ofzo.
Maar hoe doe jij de lange stabiele temperatuur handhaven? Zo'n slang van briketten ofzo?
Ik heb wel een kerntemp. die ik bij kan houden
Appelsap, kersensap en gewoon water om te sproeien kan allemaal. En wel bakje water erbij zetten in de BBQ als het vlees erop ligt. Das beter voor lucht in de BBQ als vlees er zo lang op ligt.Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je dronken tokkie-oom een stad zou zijn, dan zou het Eindhoven zijn![]()
![]()
In 1 zin ook echt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alles links van Breda zien wij meer als België of zuid Holland. Eindhoven is inderdaad wel oké
Ik zoek geen ruzie, ruzie vindt mijquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gij bent ruzie aan het zoeken maat?![]()
![]()
Thanks! Daar kan ik wat mee. Gaat goed komen!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor die pellet smoker had ik wel een normale ketelbbq en maakte ik het ook op, maar voor ik met low en slow bbq begon kende ik die ketel al zo goed en hoe op temperatuur te houden dat ik gewoon de kokos briketten aan 1 kant donderde en vlees op rooster aan de andere kant en met de luchtgaten de temp stabiel kon houden. Beetje rookhout erbij en ook prima. Maar met die pellet smoker was appeltje eitje want je regelde temperatuur gewoon vanuit de app. Net als het aan en uitzetten ervan. Je stelde de smoker gewoon in op 100 graden en laat maar gaan.
Appelsap, kersensap en gewoon water om te sproeien kan allemaal. En wel bakje water erbij zetten in de BBQ als het vlees erop ligt. Das beter voor lucht in de BBQ als vlees er zo lang op ligt.
Nee Helmondquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Als je dronken tokkie-oom een stad zou zijn, dan zou het Eindhoven zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maandag na school achter de gymzaal ff matten, en je mag al je vrienden meenemen. Ow wacht die heb je nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zoek geen ruzie, ruzie vindt mij
Ja, maar geen 'video game'quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik dacht dat jij een vriendje wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maandag na school achter de gymzaal ff matten, en je mag al je vrienden meenemen. Ow wacht die heb je niet![]()
![]()
Helmond heeft best veel treinstations voor zijn formaat en niet zonder reden, want dan heb je extra optie om snel weg te gaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Helmond heeft best veel treinstations voor zijn formaat en niet zonder reden, want dan heb je extra optie om snel weg te gaan![]()
![]()
Deze vrouwquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 21:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zie het somber in..![]()
Denk toch eerder 3-1 of gelijk spel 1-1![]()
![]()
Heb je ketel temp meter? Want de temp meter in de deksel is niet dezelfde temperatuur als op het rooster waar het vlees licht. Gewoon ding van 4 euro ff bij de blokker oppikken en op rooster zetten is al genoeg. Hou die temperatuur rond de 100 tot max 110 graden en alles komt goed. Laatste 2u nog paar keer met kwast marinade op lakken en als ie klaar is in folie wikkelen, in handdoek rollen en uurtje laten rusten. Daarna pullen en danquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Thanks! Daar kan ik wat mee. Gaat goed komen!![]()
Het gaat niet over seksquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:MIZZEZAMY is ineens zo stil?![]()
![]()
Helmond is dan misschien wel weer de oplossing voor de asielcrisis.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
Helmond heeft best veel treinstations voor zijn formaat en niet zonder reden, want dan heb je extra optie om snel weg te gaanOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ben ik ook, maar jij disst Eindje dus ff matten en daarna bier drinken ok?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendje wasLach met een schone bips![]()
Isgoe, maar niet in Eindhoven, ok?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar jij disst Eindje dus ff matten en daarna bier drinken ok?![]()
Welke houtsoort raad je aan voor het rookhout?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Voor die pellet smoker had ik wel een normale ketelbbq en maakte ik het ook op, maar voor ik met low en slow bbq begon kende ik die ketel al zo goed en hoe op temperatuur te houden dat ik gewoon de kokos briketten aan 1 kant donderde en vlees op rooster aan de andere kant en met de luchtgaten de temp stabiel kon houden. Beetje rookhout erbij en ook prima. Maar met die pellet smoker was appeltje eitje want je regelde temperatuur gewoon vanuit de app. Net als het aan en uitzetten ervan. Je stelde de smoker gewoon in op 100 graden en laat maar gaan.
Appelsap, kersensap en gewoon water om te sproeien kan allemaal. En wel bakje water erbij zetten in de BBQ als het vlees erop ligt. Das beter voor lucht in de BBQ als vlees er zo lang op ligt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Helliemond dus.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Isgoe, maar niet in Eindhoven, ok?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Appelquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welke houtsoort raad je aan voor het rookhout?![]()
![]()
Oke vooruitquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Isgoe, maar niet in Eindhoven, ok?Lach met een schone bips![]()
Die van bomen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welke houtsoort raad je aan voor het rookhout?
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: