Bedankt voor de tip. Ik heb dit met veel plezier gelezen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:46 schreef DiegoFuser het volgende:
Eli wordt echt helemaal gesloopt bij onze vrienden van HLN.
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een misselijke actie van Iserbyt. Wat mij betreft schorsen ze die gnoom levenslang.
Kamp is wat dat betreft wel de vervelendste/brutaalste. Maar je dan zo laten kennenquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eli Iserbyt, die ALTIJD loopt te wringen, is boos op een andere renner die wringt.
De Belg sprak erover dat hij het wel zag gebeuren dat Mathieu maar 2 crossen zou doen dit seizoen, Hoogerheide en het WK.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Alleen duurtrainingen in de winter? 1996 belde.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Het zou inderdaad prima zijn als Wout en Mathieu het bij bij duurtrainingen houden deze winter.
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topshow
Volgens de crosskabouter zou Wout wel willen crossen deze winter en Mathieu niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Is Wout überhaupt wel van plan te gaan crossen deze winter? Want die is volgens mij nog lang niet op niveau na zijn blessure.
Bart Wellens vindt dat trouwens juist positief aan Kamp, beetje pit erin.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
Iserbyt zegt ook nog dat hij vooral reageerde op wat er geroepen werd (maar hij wil niet zeggen wat, lol). Kamp trouwens ook (wijselijk?) niet.quote:Op zondag 13 oktober 2024 09:06 schreef TommyL0204 het volgende:
Het enige wat ik ter verdediging van Eli in kan brengen is dat Kamp ook wel een irritant mannetje is. Al vaak rare dingen gedaan of vreemde valpartijen door risico. Paar keer bij de cross langs de kant gestaan en dan zie je wel bijzondere dingen. En op de een of andere manier is Ryan er vaak bij betrokken. Neemt niet weg dat die kleine zich gewoon had moeten beheersen
In dit geval hoefde Kamp niet heel veel te doen als dat zijn doel wasquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Mettepenningen probeert Kamp de ploeg al sinds zijn gedwongen vertrek in diskrediet te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |