abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:21:45 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_215269349
Succes @exode!

En succes @Mushanga71 met al dan niet dat gasgebeuren :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:30:09 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215269409
Ik heb nu al twee keer uren zitten wachten omdat de bovenburen glasvezel willen en dat via mijn balkon naar boven moet. Eerste keer was het te hoog om het met een persoon te doen en waren ze weer vertrokken maar dat had niemand mij verteld, dus ik braaf wachten tussen 12 en 16, gisteren kwamen ze weer om 12:00 en konden ze na een uur de goede kabels niet vinden beneden terwijl ze die zelf aangelegd hebben hier, echt wat een bs, ik heb gezegd dat ik er niet meer voor thuis blijf en dat ze het niet moeten wagen om aan te komen bellen voor die onzin als ik werk, en nu is de bovenbuurvrouw geloof ik boos maar dat is echt niet mijn probleem toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215269780
Wat licht in mijn hoofd werd ik, maar ik geloof dat ik wat aantekeningen in mijn medisch dossier heb want de longverpleegkundige zat er scherp op om te voorkomen dat ik wederom onderuit ging.

Zo blij dat het achter de rug is, over een week de uitslagen en hopelijk doorverwijzing naar de longverpleegkundige bij de huisarts. Ben dat ziekenhuis wel zat, met de bezoekjes van B erbij ga ik al over de 15 keer in 1 jaar heen. Bluh.

Maar
Ja

Ik zit bij Starbucks met een pumpkin spice latte :) een aardige omweg maar het is het waard.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:41:12 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215269848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:31 schreef exode het volgende:
Wat licht in mijn hoofd werd ik, maar ik geloof dat ik wat aantekeningen in mijn medisch dossier heb want de longverpleegkundige zat er scherp op om te voorkomen dat ik wederom onderuit ging.

Zo blij dat het achter de rug is, over een week de uitslagen en hopelijk doorverwijzing naar de longverpleegkundige bij de huisarts. Ben dat ziekenhuis wel zat, met de bezoekjes van B erbij ga ik al over de 15 keer in 1 jaar heen. Bluh.

Maar
Ja

Ik zit bij Starbucks met een pumpkin spice latte :) een aardige omweg maar het is het waard.
Geniet van je lievelingsdrankje
pi_215269891
Ik vind twee keer 4 uur thuis blijven voor iemand anders al heel netjes oh-oh. Kunnen ze niet met een ladder je balkon van buitenaf op? En anders zou ik je uurloon bij de buurvrouw aanbieden, dat je tegen betaling daarvan best nog een keer vier uur wil gaan wachten, maar dat dit grapje je teveel vrije uren kost nu. Maar buurvrouw zal zelf ook niet blij zijn met de glasvezel-figuren.

Ik heb 1,5e week geleden de kabel naar binnen laten leggen (kon gratis, hebben nu nog geen plannen voor glasvezel, maar wie weet ooit), maar die mannen hebben super netjes alle tegels voor de deur eruit gehaald en het naar binnen weggewerkt, en naderhand zag het er nog beter uit dan dat het voor hun bezoekje was!
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:49:30 #156
176471 oh-oh
pi_215269922
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind twee keer 4 uur thuis blijven voor iemand anders al heel netjes oh-oh. Kunnen ze niet met een ladder je balkon van buitenaf op? En anders zou ik je uurloon bij de buurvrouw aanbieden, dat je tegen betaling daarvan best nog een keer vier uur wil gaan wachten, maar dat dit grapje je teveel vrije uren kost nu. Maar buurvrouw zal zelf ook niet blij zijn met de glasvezel-figuren.

Ik heb 1,5e week geleden de kabel naar binnen laten leggen (kon gratis, hebben nu nog geen plannen voor glasvezel, maar wie weet ooit), maar die mannen hebben super netjes alle tegels voor de deur eruit gehaald en het naar binnen weggewerkt, en naderhand zag het er nog beter uit dan dat het voor hun bezoekje was!
Nou ja dat vond ik ook want het waren beiden mijn vrije middagen, ik wil ook niet dat ze zomaar op mijn balkon staan als ik zit te werken want ik denk dat de honden dan wel aan slaan ( dat mag ik toch hopen tenminste :') ) dus dat is niet zo heel erg handig. Hier heb ik hem geweigerd want ze wilden op een hele onhandige plek de woning in van buiten waardoor er een grote kast hier binnen helemaal leeg en verplaatst zou noeten worden daarvoor, laat maaaaaaar :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_215270926
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 09:21 schreef Troel het volgende:
Succes @:exode!

En succes @:Mushanga71 met al dan niet dat gasgebeuren :D
Al dan niet idd :+

Zag net een mannetje een briefje in de bus stoppen, dus ik naar buiten en haal het eruit. Oh wonder. Ze komen nu morgen :')
Heb meteen gebeld maar ik hoef er niet persee voor thuis te blijven. Als ik zelf de hoofdkraan dichtdraai en morgen als er niemand komt of ik er niet ben, na 16u weer opendraaien. Heb ik gas, dan heb ik mazzel. Geen gas, dan moet ik bellen.

En glasvezel, dat heb ik al achter de rug. Al kwam er een mannetje van ODF aanbellen of ze de kabel mogen doortrekken? Daggutniet he, niet nog een keer :N Gelukkig maar een korte discussie want ik was nogal stellig. Als ik wél een andere provider wil, komen ze het dan maar doortrekken.

Dat heb je iig achter de rug exode. Hoop ik dat je genoten hebt van je pumpkin spice latte. Die was beslist verdiend :Y

Kleinzoon slaapt en de pakketjesbezorgmeneer kwam net dus deed voor hij kon aanbellen al open. Was ie blij mee want dat scheelt toch weer 5 seconden :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215271346
Amateur :{w
Ik liep gisteren naar het begin van de oprit om mijn pakketje aan te nemen *)

Leverde wel een blije bezorger op idd :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215271521
Ach ja, baas boven baas😜
If they say
pi_215273937
De derde en laatste offerte van de renovatie van de uitbouw en een nieuwe aanbouw is binnen.
Nou
Dat gaat dus niet door.

Wel al verwacht, want het zou natuurlijk erg raar zijn als die derde veel goedkoper was geweest. We kunnen het betalen met een verhoogde hypotheek, onze hypotheekverstrekker vindt dat ook. Maar nee, in de praktijk krijgen we voor heeeeeel veeeeeel geld eigenlijk alleen een grotere keuken.

De indicaties die we kregen voor we uberhaupt begonnen met een architect waren een stuk lager. :'(

Nu verder nadenken over Plan B. De uitbouw moet gerenoveerd worden, die is koud, oud en gewoonweg aan het slijten. Ik zie allerlei mogelijkheden om het meer naar onze zin te maken, maar verloofde moet eerst even de teleurstelling verwerken.

Wel opgelucht dat we dit achter de rug hebben. Hoeven we daar even niet meer over na te denken. De uitbouw renoveren en 2 wanden verplaatsen vergt niet echt nadenkwerk van ons (en we hoeven tijdens de verbouwing ons huis niet uit)

En nee, we gaan niet verhuizen :D
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:09:12 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215274926
Wel jammer, exode
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215275759
Das best balen dan exode. Maar als schuiven met muren ook ruimte creëert, scheelt het én geld én gedoe.

Ik vergat brood te bestellen bij ah :') En nou moet ik morgen zelf gaan halen :') Moet ik wel naar het Amstelstation voor de tietenpletterij dus maar ff naar de to go dan maar. Écht geen zin in een supermarkt😖
If they say
pi_215277432
Wat jammer @exode, jammer dat die indicaties veel lager waren... :{

Wij wachten nog steeds op de offerte van de hele handel. Ik heb echt geen idee waar we op moeten rekenen... degene die de boel gaat aansturen wilde ook nog niks zeggen over "ongeveer", maar hij zou met de volledige prijs komen en dan kunnen we altijd kijken of we bepaalde dingen nog moeten schrappen ofzo...
We wachten vol ongeduld af.
Fake it till you make it...
pi_215277554
Wat balen exode dat het nu allemaal zoveel duurder uit valt!
pi_215278239
Wij hadden indicaties van de architect en via zwager (is aannemer) maar het is gewoon het dubbele :{ En nog steeds zitten we dan ver onder de waarde van ons huis en blabla maar ik ga dat niet betalen. Ik wil het niet betalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga vandaag 1 aannemer even bellen of hij uberhaupt interesse heeft in onze plan B en daarvan vragen hoeveel dat om en nabij zou kosten (hij heeft nu toch al berekening gemaakt, dan lijkt het mij vooral strepen). Hij had namelijk hele goede ideeen om de huidige uitbouw te renoveren en isoleren.

Wordt wel een leuke uitdaging om onze wensen in de huidige uitbouw te realiseren, maar ik ben ervan overtuigd dat het past :7 Ik zal binenkort de huidige plattegrond eens posten en onze wensen. })

Maar goed, het wordt 20 graden vandaag!
pi_215278654
Maar is je zwager dan ook van z’n indicatie teruggekomen? Of heeft die zelf geen offerte gemaakt?
Ben benieuwd naar jullie ideeën!

Hier gisteren de sleutel ontvangen van ons nieuwe huis. En vandaag is de sloper begonnen. Ik ga zo nog even kijken want ik kreeg van man al een foto door en dat zag er al weer heel anders uit.
pi_215278676
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef hilliebillie het volgende:
Maar is je zwager dan ook van z’n indicatie teruggekomen? Of heeft die zelf geen offerte gemaakt?
Ben benieuwd naar jullie ideeën!

Hier gisteren de sleutel ontvangen van ons nieuwe huis. En vandaag is de sloper begonnen. Ik ga zo nog even kijken want ik kreeg van man al een foto door en dat zag er al weer heel anders uit.
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.

Wat leuk Hillie, wat is de globale planning?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 11:03:21 #168
176471 oh-oh
pi_215278699
Oh heerlijk, gaat er veel gebeuren, hoe lang voor jullie er in kunnen?
Ik had plannen om te verhuizen als ik een contract had, wat ik nu heb, maar ik plan niks meer.
Er belde net een bezorger van DPD omdat ie mijn adres niet kon vinden, dus ik was al even naar de lift gelopen toen hij het uiteindelijk wel gevonden had, mega doos, Zooplus, altijd zwaar, hij stond er op om het binnen te zetten.
Zeldzaamheid, heel blij mee!
( Groucho Marx )
pi_215278789
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef exode het volgende:

[..]
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.

Wat leuk Hillie, wat is de globale planning?
We gaan boven op de kinderslaapkamers een dakkapel zetten
En beneden vloer er uit, zitkuilen ophogen, isolatie en vloerverwarming erin en een nieuwe vloer

Plafond er uit en een stucwerk plafond er in. Nog twee wandjes er uit, kleine aanbouw met afdak. En een nieuwe keuken er in. En een stukje van de garage trekken we we nog bij de bijkeuken.

2 december moeten we uit ons huidige huis. Ben benieuwd of we er dan al (beperkt) kunnen wonen (als we boven kunnen slapen en in de garage kunnen zitten/koken dan is het ter overbrugging goed).
Anders mogen we even in schoonmoeders huis zitten die dan een maandje bij haar vriend gaat wonen. Dus wel een back-up.

Als schoonbroer geen verbouw/aanbouw meer doet snap ik inderdaad dat je hem geen prijs hebt laten maken. En ik snap dat je niet naar de top van je hypotheek wil, zeker als je misschien wil minderen/switchen qua werk. Dat is geen fijne druk om er bij te hebben.

@oh-oh ik snap dat je nu even liever geen concrete plannen maakt. Wellicht als alles straks weer in een wat rustiger vaarwater zit.

Wat fijn van de dpd meneer dat hij het pakket binnen wilde zetten. Meestal is het bij de deur afgooien en weer door.
pi_215278948
Oeh, spannend Hillie! Veel verbouw, klus en verhuisplezier :) Heel fijn dat je iig een backup hebt, mocht het allemaal uitlopen. Scheelt stress ;)
If they say
pi_215278999
Klinkt heel gaaf allemaal Hillie, erg benieuwd naar de start en het eindresultaat :)

Wij kijken bij alle maandelijkse lasten heel strikt naar wat we willen betalen. Onze hypotheek zou per maand bijna 50% hoger worden door de huidige rente en het vervallen van korting vanwege de 65% grens (onze hypotheek is lager dan 65% van de huiswaarde)
Ik had een max bedrag in mijn hoofd en daar gaan we met deze offertes ver overheen.

Daarnaast is een grotere keuken in een nieuwe aanbouw iets wat kan en leuk is. Maar we hebben nog een lijstje met 'moeten' en dat gaat dan toch voor.

Fijn oh oh! Zooplus zijn altijd leuke pakketten ja, wij bestellen 1 keer in de zoveel tijd 9 kilo kattenvoer bij ze, dat zal bij jou vaker en meer zijn :P

Ik had net weer een Marktplaats ophaal actie, oudere mevrouw die niet weg te krijgen was. 'Wat een mooi huis! Wat een leuke wijk, ik ken deze straat helemaal niet terwijl ik toch allang in M. woon'. Echt, nog even en ik verkoop het huis meteen mee met zo'n Marktplaats verkoop.
pi_215279138
:D exode!

Ik ben nerveus. Zo naar de tietenpletterij en dat boeit me niet. Maar de metro... Bedacht me net dat ik nog nooit helemaal alleen in mn eentje in dat ding ben geweest :') :@
If they say
pi_215279499
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Klinkt heel gaaf allemaal Hillie, erg benieuwd naar de start en het eindresultaat :)

Ik zal tzt wel wat foto’s plaatsen. Bedenk me net wel dat we gisteren zo druk waren met regelen, spullen halen en brengen en mensen laten kijken. Dat we geen foto’s gemaakt hebben van hoe het leeg was. Dus de voor foto’s zijn alleen de funda foto’s |:(
Maar dat mag de pret niet drukken
pi_215279550
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Onze hypotheek zou per maand bijna 50% hoger worden door de huidige rente en het vervallen van korting vanwege de 65% grens (onze hypotheek is lager dan 65% van de huiswaarde)
Heb je daarin meegerekend dat je waarde ook stijgt door verbouwing?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215279578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Mushanga71 het volgende:
:D exode!

Ik ben nerveus. Zo naar de tietenpletterij en dat boeit me niet. Maar de metro... Bedacht me net dat ik nog nooit helemaal alleen in mn eentje in dat ding ben geweest :') :@
Succes :*
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')