Geniet van je lievelingsdrankjequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:31 schreef exode het volgende:
Wat licht in mijn hoofd werd ik, maar ik geloof dat ik wat aantekeningen in mijn medisch dossier heb want de longverpleegkundige zat er scherp op om te voorkomen dat ik wederom onderuit ging.
Zo blij dat het achter de rug is, over een week de uitslagen en hopelijk doorverwijzing naar de longverpleegkundige bij de huisarts. Ben dat ziekenhuis wel zat, met de bezoekjes van B erbij ga ik al over de 15 keer in 1 jaar heen. Bluh.
Maar
Ja
Ik zit bij Starbucks met een pumpkin spice latteeen aardige omweg maar het is het waard.
Nou ja dat vond ik ook want het waren beiden mijn vrije middagen, ik wil ook niet dat ze zomaar op mijn balkon staan als ik zit te werken want ik denk dat de honden dan wel aan slaan ( dat mag ik toch hopen tenminstequote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:45 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind twee keer 4 uur thuis blijven voor iemand anders al heel netjes oh-oh. Kunnen ze niet met een ladder je balkon van buitenaf op? En anders zou ik je uurloon bij de buurvrouw aanbieden, dat je tegen betaling daarvan best nog een keer vier uur wil gaan wachten, maar dat dit grapje je teveel vrije uren kost nu. Maar buurvrouw zal zelf ook niet blij zijn met de glasvezel-figuren.
Ik heb 1,5e week geleden de kabel naar binnen laten leggen (kon gratis, hebben nu nog geen plannen voor glasvezel, maar wie weet ooit), maar die mannen hebben super netjes alle tegels voor de deur eruit gehaald en het naar binnen weggewerkt, en naderhand zag het er nog beter uit dan dat het voor hun bezoekje was!
Al dan niet iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:21 schreef Troel het volgende:
Succes @:exode!
En succes @:Mushanga71 met al dan niet dat gasgebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga vandaag 1 aannemer even bellen of hij uberhaupt interesse heeft in onze plan B en daarvan vragen hoeveel dat om en nabij zou kosten (hij heeft nu toch al berekening gemaakt, dan lijkt het mij vooral strepen). Hij had namelijk hele goede ideeen om de huidige uitbouw te renoveren en isoleren.
Wordt wel een leuke uitdaging om onze wensen in de huidige uitbouw te realiseren, maar ik ben ervan overtuigd dat het pastIk zal binenkort de huidige plattegrond eens posten en onze wensen.
![]()
Maar goed, het wordt 20 graden vandaag!
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:58 schreef hilliebillie het volgende:
Maar is je zwager dan ook van z’n indicatie teruggekomen? Of heeft die zelf geen offerte gemaakt?
Ben benieuwd naar jullie ideeën!
Hier gisteren de sleutel ontvangen van ons nieuwe huis. En vandaag is de sloper begonnen. Ik ga zo nog even kijken want ik kreeg van man al een foto door en dat zag er al weer heel anders uit.
We gaan boven op de kinderslaapkamers een dakkapel zettenquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:01 schreef exode het volgende:
[..]
Zwager doet geen aanbouwen/uitbouwen meer. Dus hem hebben we sowieso niet om een offerte gevraagd.
Wat leuk Hillie, wat is de globale planning?
Ik zal tzt wel wat foto’s plaatsen. Bedenk me net wel dat we gisteren zo druk waren met regelen, spullen halen en brengen en mensen laten kijken. Dat we geen foto’s gemaakt hebben van hoe het leeg was. Dus de voor foto’s zijn alleen de funda foto’squote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Klinkt heel gaaf allemaal Hillie, erg benieuwd naar de start en het eindresultaat
Heb je daarin meegerekend dat je waarde ook stijgt door verbouwing?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:28 schreef exode het volgende:
Onze hypotheek zou per maand bijna 50% hoger worden door de huidige rente en het vervallen van korting vanwege de 65% grens (onze hypotheek is lager dan 65% van de huiswaarde)
Succesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:48 schreef Mushanga71 het volgende:
exode!
Ik ben nerveus. Zo naar de tietenpletterij en dat boeit me niet. Maar de metro... Bedacht me net dat ik nog nooit helemaal alleen in mn eentje in dat ding ben geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |