Oh zoooooo gaaf!quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, zo rustig. Ik kijk er al jaren naar uit om het eens lekker samen te vieren. En dat vuurwerk kan me gestolen worden.
Wij willen dus ook een huskytocht doen
Ja ach, ik vond de ticketprijzen en accommodatie dan weer erg meevallen. We zien welquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:02 schreef exode het volgende:
[..]
Oh zoooooo gaaf!
Ik sloeg echt achterover van de prijzen in de supermarkt, Denemarken is er betaalbaar bij. Dus neem veel lekkere biertjes mee.
Zorg is dan weer goedkoop, zwangere verloofde moest met een blaasontsteking naar een huisartsenpost ¤7 was het inclusief consult met de Nederlandse huisarts en medicijnen.
Met de harmonie. Ik heb het stokje overgenomen om concerten logistiek te organiseren, en dit was mijn eerste. Ik moet nog veel leren bleek vandaagquote:
Heeeeeeeel veel schilderwerk en beneden de vloeren, maar verder kan ik snel verhuizen hoop ik ja.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo fijn Donna, je kon er wel zo in he?
Langer dan een week zal ie toch niet ziek zijn LeSage?
Als de rest maar niet er achter aan gaat...
Nee, daarom ‘fijn’ dat hij het nu is.quote:Op maandag 14 oktober 2024 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh zo fijn Donna, je kon er wel zo in he?
Langer dan een week zal ie toch niet ziek zijn LeSage?
Als de rest maar niet er achter aan gaat...
Wat eerder ook al is gevraagd: krijg je hulp bij dit hele traject? Bijvoorbeeld om samen met een diëtist te kijken wat je wel nog kan eten en wat ook nog lekker is. Of om een beetje zicht te houden op prognoses, mogelijkheden en onmogelijkheden?quote:Op maandag 14 oktober 2024 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb alweer zoveel afspraken bij de ha en het zh staan dat ik het niet eens meer op wil schrijven, het is echt neverending, en beter wordt het toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |