abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215252276
Ik geef vanmiddag een concert en ben vrij gestrest ;(

@FlyingFish kan je geen nieuwe pagina 2 invoegen, zodat alles nog een bladzijde op schuift? Waarschijnlijk denk ik nu te makkelijk….
Ik gebruik altijd fotofabriek. Die heeft vrij weinig mogelijkheden, maar is waarschijnlijk daarom niet traag O+
Maar digitaal fotoalbums maken is inderdaad een vrij frustrerende bezigheid
pi_215252281
Wij keken net de verraders op videoland. Mehn... O-)

En Albelli... Ik heb nog van een jaar of 7 albums te maken 🙈
@FlyingFish ik sleep sowieso elke foto apart naar de pagina dus mijn albelliskills zijn minimaal :@
Eerst moet alles van foons en tablets op de laptop gezet worden, dan zet ik alle foto's op volgorde, dan per maand en dat weer in een jaarmap. En daar loop ik dus mee vast. Al 7 jaar :') :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 13-10-2024 11:33:17 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 13 oktober 2024 @ 11:28:44 #103
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215252321
Oh dat is balen FF! Er was ook was gedoe met allerlei updates geloof ik.

Mijn moeder gebruikt ook de fotofabriek en was daar ook tevreden over. Voor mij te weinig mogelijkheden maar als je de pagina's is Photshop maakt dan is dat ook geen probleem meer.

Succes met het concert Adrian!
pi_215252508
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:25 schreef Adrian4 het volgende:

@:FlyingFish kan je geen nieuwe pagina 2 invoegen, zodat alles nog een bladzijde op schuift? Waarschijnlijk denk ik nu te makkelijk….
Ik gebruik altijd fotofabriek. Die heeft vrij weinig mogelijkheden, maar is waarschijnlijk daarom niet traag O+
Nee, je kan alleen pagina’s per 2 invoegen. 1 voor 1 pagina’s omwisselen kan wel maar duurt net zo lang. Als hij van de 2 coverpagina’s 2 gewone pagina’s had gemaakt was het geen probleem geweest, maar pagina 1 is (samen met de laatste pagina) een losse pagina.

Ik ga eens kijken naar fotofabriek.

En nog een tip voor de mensen die wel Albelli gebruiken: na het bestellen kun je je album gratis als pdf bestand laten toesturen. Dan kun je ze zelf sowieso veilig bewaren zonder dat de software allerlei dingen aanpast. Erg fijn als back-up, en om evt een album in grotere hoeveelheden elders te laten drukken. Bij Albelli printen kan alleen via hun eigen software dus daarvoor heb je niets aan het pdf bestand. Maar met drie kinderen is het wel fijn als ik ze allemaal het bestand digitaal mee kan geven en niet elk album X 4 hoef te printen.
  zondag 13 oktober 2024 @ 11:48:11 #105
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215252609
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef FlyingFish het volgende:
En nog een tip voor de mensen die wel Albelli gebruiken: na het bestellen kun je je album gratis als pdf bestand laten toesturen. Dan kun je ze zelf sowieso veilig bewaren zonder dat de software allerlei dingen aanpast. Erg fijn als back-up, en om evt een album in grotere hoeveelheden elders te laten drukken. Bij Albelli printen kan alleen via hun eigen software dus daarvoor heb je niets aan het pdf bestand. Maar met drie kinderen is het wel fijn als ik ze allemaal het bestand digitaal mee kan geven en niet elk album X 4 hoef te printen.
kun je dat ergens aanvragen of moet dat via de klantenservice?
  zondag 13 oktober 2024 @ 12:02:06 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215252778
Ik gebruik altijd Hema :P

Hier zijn man en kind weg en heb ik tijd voor mezelf! (om boodschappen te doen, even langs zieke vader te gaan en te hardlopen, dat wel :') )

Moet trouwens even zo'n leuk besluit delen: dit jaar vier ik mijn verjaardag (eind dec) en oud en nieuw met M. en mijn vriend in Noorwegen! Gister geboekt en ben er zo blij mee O+
pi_215252783
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:25 schreef Adrian4 het volgende:

@:FlyingFish kan je geen nieuwe pagina 2 invoegen, zodat alles nog een bladzijde op schuift? Waarschijnlijk denk ik nu te makkelijk….
Niet stressen, alles komt goed en probeer ook tussendoor een klein beetje te genieten :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 13 oktober 2024 @ 12:03:13 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215252798
Wat voor concert @Adrian4 ?
pi_215253010
quote:
2s.gif Op zondag 13 oktober 2024 11:48 schreef Kyara het volgende:

[..]
kun je dat ergens aanvragen of moet dat via de klantenservice?
Ik heb het via de klantenservice aangevraagd. Had al eerder gehoord dat het kon, maar nooit achteraan gegaan, maar nu moest ik ze toch spreken. Houd er wel rekening mee dat je zo’n 40 minuten in de wacht kunt staan (en dat was onder werktijd).
pi_215253058
Wat Quoi, wij hebben 7 jaar geleden Oud en Nieuw in Geilo gevierd. Geweldig!! Wel drank meenemen, anders ga je failliet.
pi_215253117
Als er 1 schaap over de dam is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_215253184
Wij zijn intussen weer thuis van de wedstrijd. Nu even een eitje bakken voor op de boterham :9

Ik maak altijd fotoboeken bij Kruidvat. Maar ik heb nooit 100 pagina's. Dus geen idee of dat daar wel goed gaat.
  zondag 13 oktober 2024 @ 13:07:15 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215253335
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 12:34 schreef exode het volgende:
Wat Quoi, wij hebben 7 jaar geleden Oud en Nieuw in Geilo gevierd. Geweldig!! Wel drank meenemen, anders ga je failliet.
Ik moest Geilo even opzoeken. Leuk! Wij gaan naar Bergen. Hoe vierden ze daar toen Oud en Nieuw?

@Mushanga71
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215253455
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:07 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ik moest Geilo even opzoeken. Leuk! Wij gaan naar Bergen. Hoe vierden ze daar toen Oud en Nieuw?

@:Mushanga71
SPOILER
Uhm, nou heel kort: Niet. Ik denk in familiekring, het was iig doodstil. Maar het was waanzinnig met al die sneeuw. Op 1 januari een Husky tocht gedaan, daar heeft B het nog over, hij was toen 3 jaar.
pi_215253463
Het is nationale Marktplaats dag geloof ik, de reacties op mijn advertenties stromen binnen. Fijn, opgeruimd staat, ja netjes!
pi_215253723
@Quoi
SPOILER
Wens jou alvast heel veel voorpret! Noorwegen lijkt me zó gaaf O+ Wil ik echt ooit nog eens heen.
If they say
pi_215254042
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 13:20 schreef exode het volgende:
Het is nationale Marktplaats dag geloof ik, de reacties op mijn advertenties stromen binnen. Fijn, opgeruimd staat, ja netjes!
Ik dacht even: Joh, wat betekend Nationale Markplaatsdag? Speciale acties? :P
But you were kidding. :')
pi_215254454
quote:
Deden ze dat bij mij ook maar _O-
pi_215254530
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 14:54 schreef Hupje het volgende:

[..]
Deden ze dat bij mij ook maar _O-
Het is wel op specifieke advertenties, de Lego trein van B wad zo weg, net zoals zijn Mario baan van Hot Wheels. Nu staat er vooral Duplo en Lego op, goed moment zo richting 5 december.
pi_215254794
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 15:03 schreef exode het volgende:

[..]
Het is wel op specifieke advertenties, de Lego trein van B wad zo weg, net zoals zijn Mario baan van Hot Wheels. Nu staat er vooral Duplo en Lego op, goed moment zo richting 5 december.
Wat is er dan 5 december? O~)
pi_215255077
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 15:34 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat is er dan 5 december? O~)
:)
pi_215255145
oO/
If they say
pi_215255255
Dat je een paar weken geleden duizend Kapla wegdoet en je kind deze week ontdekt dat Kapla superleuk is en hij er graag een paar dozen van zou willen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 13 oktober 2024 @ 16:56:37 #124
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215255309
quote:

[..]
Uhm, nou heel kort: Niet. Ik denk in familiekring, het was iig doodstil. Maar het was waanzinnig met al die sneeuw. Op 1 januari een Husky tocht gedaan, daar heeft B het nog over, hij was toen 3 jaar.
Lijkt me heerlijk, zo rustig. Ik kijk er al jaren naar uit om het eens lekker samen te vieren. En dat vuurwerk kan me gestolen worden.

Wij willen dus ook een huskytocht doen O+
pi_215255332
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2024 16:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat je een paar weken geleden duizend Kapla wegdoet en je kind deze week ontdekt dat Kapla superleuk is en hij er graag een paar dozen van zou willen }:|
Hahaha, herkenbaar....maar dan met Hot Wheels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')