Nee, je kan alleen pagina’s per 2 invoegen. 1 voor 1 pagina’s omwisselen kan wel maar duurt net zo lang. Als hij van de 2 coverpagina’s 2 gewone pagina’s had gemaakt was het geen probleem geweest, maar pagina 1 is (samen met de laatste pagina) een losse pagina.quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:25 schreef Adrian4 het volgende:
Ik geef vanmiddag een concert en ben vrij gestrest![]()
@:FlyingFish kan je geen nieuwe pagina 2 invoegen, zodat alles nog een bladzijde op schuift? Waarschijnlijk denk ik nu te makkelijk….
Ik gebruik altijd fotofabriek. Die heeft vrij weinig mogelijkheden, maar is waarschijnlijk daarom niet traag![]()
Maar digitaal fotoalbums maken is inderdaad een vrij frustrerende bezigheid
kun je dat ergens aanvragen of moet dat via de klantenservice?quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:41 schreef FlyingFish het volgende:
En nog een tip voor de mensen die wel Albelli gebruiken: na het bestellen kun je je album gratis als pdf bestand laten toesturen. Dan kun je ze zelf sowieso veilig bewaren zonder dat de software allerlei dingen aanpast. Erg fijn als back-up, en om evt een album in grotere hoeveelheden elders te laten drukken. Bij Albelli printen kan alleen via hun eigen software dus daarvoor heb je niets aan het pdf bestand. Maar met drie kinderen is het wel fijn als ik ze allemaal het bestand digitaal mee kan geven en niet elk album X 4 hoef te printen.
Niet stressen, alles komt goed en probeer ook tussendoor een klein beetje te genietenquote:Op zondag 13 oktober 2024 11:25 schreef Adrian4 het volgende:
Ik geef vanmiddag een concert en ben vrij gestrest![]()
@:FlyingFish kan je geen nieuwe pagina 2 invoegen, zodat alles nog een bladzijde op schuift? Waarschijnlijk denk ik nu te makkelijk….
Ik gebruik altijd fotofabriek. Die heeft vrij weinig mogelijkheden, maar is waarschijnlijk daarom niet traag![]()
Maar digitaal fotoalbums maken is inderdaad een vrij frustrerende bezigheid
Ik heb het via de klantenservice aangevraagd. Had al eerder gehoord dat het kon, maar nooit achteraan gegaan, maar nu moest ik ze toch spreken. Houd er wel rekening mee dat je zo’n 40 minuten in de wacht kunt staan (en dat was onder werktijd).quote:Op zondag 13 oktober 2024 11:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
kun je dat ergens aanvragen of moet dat via de klantenservice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik moest Geilo even opzoeken. Leuk! Wij gaan naar Bergen. Hoe vierden ze daar toen Oud en Nieuw?quote:Op zondag 13 oktober 2024 12:34 schreef exode het volgende:
Wat Quoi, wij hebben 7 jaar geleden Oud en Nieuw in Geilo gevierd. Geweldig!! Wel drank meenemen, anders ga je failliet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:07 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moest Geilo even opzoeken. Leuk! Wij gaan naar Bergen. Hoe vierden ze daar toen Oud en Nieuw?
@:Mushanga71Uhm, nou heel kort: Niet. Ik denk in familiekring, het was iig doodstil. Maar het was waanzinnig met al die sneeuw. Op 1 januari een Husky tocht gedaan, daar heeft B het nog over, hij was toen 3 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wens jou alvast heel veel voorpret! Noorwegen lijkt me zó gaafWil ik echt ooit nog eens heen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Ik dacht even: Joh, wat betekend Nationale Markplaatsdag? Speciale acties?quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:20 schreef exode het volgende:
Het is nationale Marktplaats dag geloof ik, de reacties op mijn advertenties stromen binnen. Fijn, opgeruimd staat, ja netjes!
Deden ze dat bij mij ook maarquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:20 schreef exode het volgende:
Het is nationale Marktplaats dag geloof ik, de reacties op mijn advertenties stromen binnen. Fijn, opgeruimd staat, ja netjes!
Het is wel op specifieke advertenties, de Lego trein van B wad zo weg, net zoals zijn Mario baan van Hot Wheels. Nu staat er vooral Duplo en Lego op, goed moment zo richting 5 december.quote:
Wat is er dan 5 december?quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:03 schreef exode het volgende:
[..]
Het is wel op specifieke advertenties, de Lego trein van B wad zo weg, net zoals zijn Mario baan van Hot Wheels. Nu staat er vooral Duplo en Lego op, goed moment zo richting 5 december.
Lijkt me heerlijk, zo rustig. Ik kijk er al jaren naar uit om het eens lekker samen te vieren. En dat vuurwerk kan me gestolen worden.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:20 schreef exode het volgende:
[..]
Uhm, nou heel kort: Niet. Ik denk in familiekring, het was iig doodstil. Maar het was waanzinnig met al die sneeuw. Op 1 januari een Husky tocht gedaan, daar heeft B het nog over, hij was toen 3 jaar.
Hahaha, herkenbaar....maar dan met Hot Wheels.quote:Op zondag 13 oktober 2024 16:45 schreef Vanyel het volgende:
Dat je een paar weken geleden duizend Kapla wegdoet en je kind deze week ontdekt dat Kapla superleuk is en hij er graag een paar dozen van zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |