SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke dag toch wel ruim een uurquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die houdt het wel lang vol, niet?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Iedere dag?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag toch wel ruim een uur![]()
TR gezet, crewbashquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nou ja, helemaal niet zo erg...
Minder erg dan @:Dotteke in ieder geval
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Liefffff!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel ruimt de vaatwasser van @:greysbones eventjes uit
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Iedere dag, tenzij ik geen zin heb. Dan druk ik hem gewoon uit.quote:Trotste mama van Ambar
Naar Timboektoequote:
Dit leest zo foutquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik word altijd helemaal zen als Fatima aan het zuigen is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik ben er nooit geweestquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jahoor, maar Singaraja is lekkerder
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoe heet de Satisfyer?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds Robbie is Muis wel altijd blij![]()
Is niet nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
We zullen wel een naam voor hem verzinnenTrotste mama van Ambar
Blijkbaar weet ik het toch nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoezo weet jij de naam van Muis' satisfyer?![]()
Dan is het eindelijk een lul die wel wat kanTrotste mama van Ambar
Ook maar één dingquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan is het eindelijk een lul die wel wat kan![]()
Wowowo die van mij doet ook trillenquote:Trotste mama van Ambar
Ik zal jou eens laten trillenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wowowo die van mij doet ook trillen![]()
Ze heeft schijnbaar meer nodig dan die 2 minquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog een paar dingen doen die niet in mijn aard liggen
Uw ADH vitamine Worst
Kan gewoonquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft schijnbaar meer nodig dan die 2 min![]()
Sterktequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
Nog een paar dingen doen die niet in mijn aard liggen![]()
Ftfyquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Je zet haar gewoon op je trilpaal![]()
Kijk maar uit, straks gaat je voet stukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wilde je net op een voetstuk zetten, maar laat maar hoor![]()
Dat lijkt mij nergens voor nodigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wilde je net op een voetstuk zetten, maar laat maar hoorTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nergens voor nodig![]()
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Altijd goed _O
Justin weet
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
Alweerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
SloopseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Birdy
Juist wel,quote:
Ja was er maar 1,5 uurtje afquote:
Ben even bij mijn dochter wezen kijken of alles goed was. Bakkie gedaan, boodscappen gedaan en toen ik terug kwam was er weer stroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Olleke bollekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ze is weer thuisquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was er maar 1,5 uurtje af
Ben even bij mijn dochter wezen kijken of alles goed was. Bakkie gedaan, boodscappen gedaan en toen ik terug kwam was er weer stroommeer rust voor jou dan wellicht..
Viel mee als het maar 1.5 uur er vanaf was deze keer. Was het nu de laatste keer dat het stroom er vanaf moest?Smile, it's free therapy.![]()
Ja ze is gisteren morgen naar huis gegaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze is weer thuismeer rust voor jou dan wellicht..
Viel mee als het maar 1.5 uur er vanaf was deze keer. Was het nu de laatste keer dat het stroom er vanaf moest?
Nou meer rust,
Boodschappen doen, eten brengen af en toe ff langs gaan
Noem dat maar rustiger
quote:nananananaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze is gisteren morgen naar huis gegaan
Nou meer rust,
Boodschappen doen, eten brengen af en toe ff langs gaan
Noem dat maar rustiger![]()
nee dat geeft dus niet meer rust dat ze weer weg is nu.
Smile, it's free therapy.![]()
Ga je alweer?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, steeds die jas aan sokken uit, schoenen aan, de scoot uit de schuur halen en die kant opquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
nee dat geeft dus niet meer rust dat ze weer weg is nu.
Ze woont maar 5 min hiervandaan. Maar het blijft een geklep
En dan kom ik thuis moet ik de afwas doen. ALs ik ergens de pest aan heb is thuis komen met een aanrecht met afwas er op
Maar ga ik eerst afwassen is haar eten koud
O heb ik hem gemistquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik zag dat SBE hier ook iszwaaide naar hem
Wat een gedoe steeds.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, steeds die jas aan sokken uit, schoenen aan, de scoot uit de schuur halen en die kant op
Ze woont maar 5 min hiervandaan. Maar het blijft een geklep
En dan kom ik thuis moet ik de afwas doen. ALs ik ergens de pest aan heb is thuis komen met een aanrecht met afwas er op
Maar ga ik eerst afwassen is haar eten koudkreeg een likequote:![]()
Ik ben er maar ben ook vreselijk gaar.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Heee sbe! ow hoe kan dat zo?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er maar ben ook vreselijk gaar.Smile, it's free therapy.![]()
Ach ja het is je kind. Je hebt het er voorover.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat een gedoe steeds.
[..]
kreeg een like![]()
O jij krijgt een liketis wat en ik niet potjandriedubbeltjesnogaantoedieSBEook
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Een gare eend schijnt lekker te zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben er maar ben ook vreselijk gaar.
Hey Fogelquote:
Nu zie je hem toch wel hequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja het is je kind. Je hebt het er voorover.
O jij krijgt een liketis wat en ik niet potjandriedubbeltjesnogaantoedieSBEook
anders tijd voor een bril
edit hij is gespot
Van de week ziek geweest, veel geslapen en nu de halve nacht wakker gelegen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Oh dat is erg vervelendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de week ziek geweest, veel geslapen en nu de halve nacht wakker gelegen.![]()
Nog wat proberen te dutten of slapen wellicht een optie.
Ik moet boodschappen doen want veel is nu op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is erg vervelend![]()
Nog wat proberen te dutten of slapen wellicht een optie.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Sterktequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de week ziek geweest, veel geslapen en nu de halve nacht wakker gelegen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet boodschappen doen want veel is nu op.daarna dan even gaan liggen.
Gaat al beter maar ik voel mij zo slap als een natte vaatdoek.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja gespot een gare eendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu zie je hem toch wel he
anders tijd voor een bril
edit hij is gespot
A gossie en niemand nam je even onder haar vleugeltjes?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de week ziek geweest, veel geslapen en nu de halve nacht wakker gelegen.
Ben je weer beter nu dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Griep?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat al beter maar ik voel mij zo slap als een natte vaatdoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snel boodschappen doen en daarna kan je plat!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat al beter maar ik voel mij zo slap als een natte vaatdoek.![]()
Hey M-K
Mijn huis is ook een puinhoop en die wou ik juist deze week lekker onder handen nemen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ga zondag richting Gorinchem ipv de trein richting Brabant/huis te nemen kan ik ook richting DH om je even te helpen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn huis is ook een puinhoop en die wou ik juist deze week lekker onder handen nemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2024 13:01:51 ]![]()
Het is even niet anders. Eerst zelf helemaal herstellen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn huis is ook een puinhoop en die wou ik juist deze week lekker onder handen nemen.Smile, it's free therapy.![]()
Voordeel is dat het niet wegloopt, kan je altijd doen als je je weer opgeknapt voeltquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn huis is ook een puinhoop en die wou ik juist deze week lekker onder handen nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het. Lekker vakantie gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wacht altijd tot het weglooptquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat het niet wegloopt, kan je altijd doen als je je weer opgeknapt voelt![]()
![]()
quote:![]()
Al had ik wel perioden van "eeuwig weekend" , was ook niet allesUw ADH vitamine Worst
Op een gegeven moment moet je gewoon wat doen en een ritme hebbenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
Al had ik wel perioden van "eeuwig weekend" , was ook niet alles![]()
![]()
Hoogtepunt was Gibraltarquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het. Lekker vakantie gehad?![]()
![]()
Da's een hoog punt, ja!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoogtepunt was Gibraltar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Niks rots meegemaakt daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoogtepunt was Gibraltar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef JustinK het volgende:
Ik maak geen geintje, ik wil ook een mandarijntje
* Lovely gooit een mandarijn naar JustMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden
* Lovely gooit een mandarijn naar Just![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
MooiIk kan er mee door jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging zelfs mijn vader appen: vader! De rots van Gibraltar ziet er echt zo uit!
![]()
![]()
![]()
![]()
Donderdag 20 idd geeft de weer app op de laptop aanquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zomerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Donderdag 20 idd geeft de weer app op de laptop aan![]()
![]()
Sorry, ik was weer even afgeleid. Werkquote:![]()
Maar nu een uur wachten
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zondag richting Gorinchem ipv de trein richting Brabant/huis te nemen kan ik ook richting DH om je even te helpen.
A wat lief, die heb je zo in het wild gezien?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoogtepunt was Gibraltar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er ook geweest, vond het ook wel heel leuk!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ging zelfs mijn vader appen: vader! De rots van Gibraltar ziet er echt zo uit!
![]()
Nog een koelkastmagneet van een aap op de koelkast hangen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Foto's zijn door mij gemaakt. Zitten en lopen gewoon recht voor je.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A wat lief, die heb je zo in het wild gezien?
Echt zo erg bijzonder. Het was me de reis zo erg waard.![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, vond het ook wel heel leuk!
Nog een koelkastmagneet van een aap op de koelkast hangenik ook
En een sleutelhanger
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2024 13:15:43 ]![]()
Stoere foto Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is ook bijzonder, kan mij voor stellen dat ervan genoten hebt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Foto's zijn door mij gemaakt. Zitten en lopen gewoon recht voor je.
Echt zo erg bijzonder. Het was me de reis zo erg waard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat verschil in wegdek tussen NL en BE is wel weer kenmerkend.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik woon aan de grens, je raakt eraan gewendquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
Dat verschil in wegdek tussen NL en BE is wel weer kenmerkend.![]()
![]()
Gelukstofje aangemaakt
Lekker geshopt
Alleen niet voor mijzelf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gelukstofje aangemaakt
Lekker geshopt
Alleen niet voor mijzelf![]()
![]()
![]()
Lekker hondje
De vrouw werd bij de voordeur van haar huis aangevallen. De pitbull-achtige hond beet haar arm compleet eraf. De politie gebruikte een knelverband om de ernstige bloeding te stelpen en bracht de dertiger vervolgens met spoed naar het ziekenhuis. Haar losse arm werd door ambulancemedewerkers meegenomen. De toestand van de vrouw is ernstig, maar stabiel.
https://www.telegraaf.nl/(...)nog-nooit-meegemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik word ook altijd gelukkig als ik kleding voor mijn hond shopquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gelukstofje aangemaakt
Lekker geshopt
![]()
Vergeet jezelf niet!quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gelukstofje aangemaakt
Lekker geshopt
![]()
Aw haha ja dat snap ik helemaal, je prinsje of prinsesje verzorgen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word ook altijd gelukkig als ik kleding voor mijn hond shop
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat komt goed, mijn vriend maakt mij blij door dit weekend te gaan klussen. Hij heeft een kamer helemaal speciaal voor mij gemaakt. Behangen heeft ie al gedaan.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hoevaak heb je die 2 fotos gepost?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoogtepunt was Gibraltar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Liefquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat komt goed, mijn vriend maakt mij blij door dit weekend te gaan klussen. Hij heeft een kamer helemaal speciaal voor mij gemaakt. Behangen heeft ie al gedaan.![]()
![]()
Heel vaak maar er werd om gevraagdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoevaak heb je die 2 fotos gepost?![]()
![]()
Iddquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:22 schreef aeque het volgende:
Dat verschil in wegdek tussen NL en BE is wel weer kenmerkend.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Pitbull, je verwacht het niet he...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Lekker hondje
De vrouw werd bij de voordeur van haar huis aangevallen. De pitbull-achtige hond beet haar arm compleet eraf. De politie gebruikte een knelverband om de ernstige bloeding te stelpen en bracht de dertiger vervolgens met spoed naar het ziekenhuis. Haar losse arm werd door ambulancemedewerkers meegenomen. De toestand van de vrouw is ernstig, maar stabiel.
https://www.telegraaf.nl/(...)nog-nooit-meegemaakt
Mijn troublemaker was gisteravond uit de veranda ontsnapt en hij kwam pas weer thuis toen ik het wilde gaan slapenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Aw haha ja dat snap ik helemaal, je prinsje of prinsesje verzorgen.![]()
![]()
Het blijven overigens mooie fotos. Dat baby aapjequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heel vaak maar er werd om gevraagd![]()
![]()
Heb je DM gestuurd. Beetje laat maar vond het lastig om op jouw DM te reageren.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijven overigens mooie fotos. Dat baby aapje![]()
Welke van de twee? Ik ga voor de eerste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijven overigens mooie fotos. Dat baby aapje![]()
Ga je naar het buitenland? Of hoe wij dat noemen: Nederland.quote:
Ik vond de 2de wel lief, waarin ze naast elkaar zitten op die railing. Maar ik dacht dat je ook nog een andere had gepostquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Welke van de twee? Ik ga voor de eerste.![]()
Lief van je maar dat is ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga zondag richting Gorinchem ipv de trein richting Brabant/huis te nemen kan ik ook richting DH om je even te helpen.
De eerste foto, zoom maar in.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de 2de wel lief, waarin ze naast elkaar zitten op die railing. Maar ik dacht dat je ook nog een andere had gepost![]()
Ja, ik had die baby in de schoot van de moeder gezienquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De eerste foto, zoom maar in.![]()
![]()
Bi+, weer een nieuwe term geleerd.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga je naar het buitenland? Of hoe wij dat noemen: Nederland.naar het buitenaland
Wees welkom in ons kikkerlandje.quote:
Oh dat zijn dan fijne herinneringenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Klopt, maar het was een hele leuke tijd in mijn leven![]()
![]()
Niet alleen op mannen & vrouwen maar op alle genderidentiteiten.quote:
Ook op badeenden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alleen op mannen & vrouwen maar op alle genderidentiteiten.
Gaar voel ik mij wel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alleen als het een gare badeend is
Nog noorderlicht gekeken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee, ik wist geen eens dat er was.. las het vanmorgen en zag mooie foto'squote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ben te oud voor deze onzinquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet alleen op mannen & vrouwen maar op alle genderidentiteiten.![]()
![]()
Die onzin is niet leeftijd gebondenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze onzin![]()
![]()
Home is where the bra uit gaatquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Home is where the VPN uit gaat![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ook dat nogquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die onzin is niet leeftijd gebonden![]()
![]()
Komt als het goed is nog vaker, dus zeker in het noorden heb je dan grote kans om het te zien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, ik wist geen eens dat er was.. las het vanmorgen en zag mooie foto's
Vaak pas laat in de avond nacht..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Komt als het goed is nog vaker, dus zeker in het noorden heb je dan grote kans om het te zien.
Ik zag gisteren wel een mooie maanMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ow, nou gelukkig is ie thuisgekomen! Schrikken wel ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn troublemaker was gisteravond uit de veranda ontsnapt en hij kwam pas weer thuis toen ik het wilde gaan slapen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zag ook een mooie maanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vaak pas laat in de avond nacht..
Ik zag gisteren wel een mooie maan@M_0_0_N
![]()
Klussenbedrijf ieniminimuis voor alle klusjes in het huis van ieniminimuis
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: