Conservatieve schatting.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is minimaal 50x uitgebracht.
Ik weet het niet..met het aantrekken van Daniel Lippens van Slam! ga je t ergste vrezen, maar met t aantrekken van Tim op t Broek weer niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:30 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe dit zit. Ik had tot nu toe wel vertrouwen in 2 als het om lijstjes ging, hooguit wat geschuif in de plekken om het wat lekkerder uit te laten komen. Zou het echt redactie zijn, of is er iets anders gaande (weet ik veel, de lijstjesvariant van pollenkapen of zo)?
Evelien heeft toch ook rubriekje Make the Top 2000 great again in het weekend? Daar staat dit ook haaks op.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet het niet..met het aantrekken van Daniel Lippens van Slam! ga je t ergste vrezen, maar met t aantrekken van Tim op t Broek weer niet.
Mja, dat zijn meer liedjes die uit de top 2000 verdwenen zijn of wel een zetje kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Evelien heeft toch ook rubriekje Make the Top 2000 great again in het weekend? Daar staat dit ook haaks op.
Ik gaf een half antwoord, want dit bedoelde ik vooral. Als Radio 2 dat echt bewust zelf doet, dan is het toch ook maar een beetje een excuusrubriekje? Zelfs al had het sowieso allemaal al weinig kans.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toevoegingen van 2015/2016 die radio 2 er nu weer uitwerkt,
We zullen in december wel zien.Wellicht willen ze dit project bestaansrecht geven door geen Week 53-nummers met wat aanhang erachteraan uit te zenden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik gaf een half antwoord, want dit bedoelde ik vooral. Als Radio 2 dat echt bewust zelf doet, dan is het toch ook maar een beetje een excuusrubriekje? Zelfs al had het sowieso allemaal al weinig kans.
Ja dit en Killer is wel voldoendequote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
Ik kende het oeuvre van Seal niet zo goed. Recentelijk heb ik ontdekt dat elk nummer dit nummer is.
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek hequote:
Toen was hij ook nog zo straight als een komkommerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was het nog niet zo'n zeikmuziek he
We vragen het aan @Tussle266quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Acda liep toch in deze video in zijn blote snikkel?
Dat kon toen nog gewoon op TMF.
Of was dat groen als gras?
All Stars was in het begin wel tofquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'damquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:40 schreef schommelstoel het volgende:
Klopt, maar ook op het strand en wel meer dan alleen potje voetbalquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
Incl snelle blote snikkel snippetquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze videoclip voor dit liedje was voetballend, lopend ergens in A'dam
FTFYquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toen was hij ook nog zo straight als een kromkommer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |