Ik dat Pokemon nummerquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef ok01 het volgende:
Bloasmuziek vind ik persoonlijk ieder jaar weer het slechtste nummer van de T2000
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.quote:
We vermoeden saboutage...quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.
Zelfde artiest, zelfde fanbase, zelfde radiozender. Hoe kan dit? Staat Everlong niet op de keuzelijst ofzo? En waarom dan niet?
Voor mij is het een strijd tussen 3 van de 4 Bankzitters-noteringen, Droomland en Links Rechts.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:10 schreef ok01 het volgende:
Bloasmuziek vind ik persoonlijk ieder jaar weer het slechtste nummer van de T2000
Zijn ook goede contenders inderdaadquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij is het een strijd tussen 3 van de 4 Bankzitters-noteringen, Droomland en Links Rechts.
Volgens mij proberen ze even geen concurrent van KINK te zijn, zodat ze Tim sneller naar binnen kunnen halen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar Everlong staat honderden plaatsen bóven Learn To Fly in de Top 2000. Structureel, elk jaar.
Zelfde artiest, zelfde fanbase, zelfde radiozender. Hoe kan dit? Staat Everlong niet op de keuzelijst ofzo? En waarom dan niet?
Grappig dat je Kink noemt. Ik zat net die lijst op te zoeken, en daar staan zoals ik me al meende te herinneren Black, Killing In The Name en Smells Like Teen Spirit ook bij de bovenste 10 (samen met Everlong).quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij proberen ze even geen concurrent van KINK te zijn, zodat ze Tim sneller naar binnen kunnen halen.
Bedoel je niet omgekeerd?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plush niet en Hunger Strike wel is pure willekeur
Ja, uiteraard.quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zo'n nummer waar je de clip bij moet hebben
Word daar altijd een beetje verdrietig vanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog zo'n nummer waar je de clip bij moet hebben
Alles is op komt nog neem ik aan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |