Met je Coming Out. Respect manquote:
Dit zijn allemaal dingen die al sinds de jaren 80 van de vorige eeuw bestaan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef schommelstoel het volgende:
Het worden steeds meer dagen zeg.
Eerst een hele maand, Pride month.
Daar had deze dag ook wel tussen gepast lijkt mij.
Dus?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:36 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal dingen die al sinds de jaren 80 van de vorige eeuw bestaan.
Je stelling dat het steeds meer dagen worden is van dubieuze kwaliteitquote:
Mensen die niet minstens Bi+++ zijnquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:03 schreef FlippingCoin het volgende:
gefeliciteerd paul ben jij ook bi-plus net als bijna 2 miljoen Nederlandertjes?
Echt he amateursquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens Bi+++ zijn
En dat is geweldigquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:FlippingCoin is uit de kast gekomen als tapir.
Bi+++ klinkt wel een beetje of het een extreme versie van bipolair isquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens Bi+++ zijn
Laten we toekomstbestendig bezig zijn en het Bi3000 noemen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bi+++ klinkt wel een beetje of het een extreme versie van bipolair is![]()
Maar bi extra extra extra klinkt ook weer niet echt.
Deze dag springt er een beetje uit.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef schommelstoel het volgende:
Pride month.
EN: wereld ei dagquote:Sinds 2012 is het elk jaar op 11 oktober Wereldmeisjesdag. Deze dag werd uitgeroepen na een succesvolle lobby van Plan International bij de Verenigde Naties. Een belangrijke dag, want dagelijks worden nog miljoenen meisjes wereldwijd achtergesteld, uitgebuit en gediscrimineerd. Alleen omdat ze meisje zijn.
quote:Wereld Eidagen in Nederland
Ook in ons land wordt uitgebreid stilgestaan bij de dag van het ei. Jaarlijks op de 2e vrijdag in oktober wordt er internationaal aandacht geschonken aan het ei. In verband met bepaalde activiteiten is de zaterdag eraan toegevoegd.Ons motto: HET EI is het kroonjuweel van Moeder Natuur. Op deze site treft u een opgave aan van de activiteiten die de Stichting Wereld Eidag jaarlijks op touw zet. We noemen het Wereld Eidag, maar de activiteiten vinden verspreid over het jaar plaats.
Wij zijn thuis niet religieus en hebben niks met het koningshuis. Dus op Bevrijdingsdag na zijn alle officiële feestdagen waardeloos voor ons. Daarom hebben we een hele kalender vol met alternatieve feestdagen gemaakt. Ook zelfverzonnen. Zo speelt pindakaas een belangrijkere rol in ons huis dan Christus. Dus Nationale Pindakaasdag is hier een stuk groter dan Pasenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:14 schreef Karina het volgende:
Tegenwoordig is er ook voor alles een dag he
Ik ben bi en vier dus alleen Nationale Bindakaasdag.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 11:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wij zijn thuis niet religieus en hebben niks met het koningshuis. Dus op Bevrijdingsdag na zijn alle officiële feestdagen waardeloos voor ons. Daarom hebben we een hele kalender vol met alternatieve feestdagen gemaakt. Ook zelfverzonnen. Zo speelt pindakaas een belangrijkere rol in ons huis dan Christus. Dus Nationale Pindakaasdag is hier een stuk groter dan Pasen
Ik wens je veel sterkte in deze zware tijdenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:35 schreef schommelstoel het volgende:
Het worden steeds meer dagen zeg.
Eerst een hele maand, Pride month.
Welke zware tijden?quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte in deze zware tijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |