Waarom moet er moslimhaat bijgesleept worden? Moet dat dan persé óók benoemd worden?quote:Op vrijdag 27 december 2024 18:52 schreef egayalS het volgende:
[..]
Klagen over jodenhaat zonder moslim haat gelijkwaardig te veroordelen is islamofobie
Puh-leeze.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Denken dat islamofobie een nieuw propaganda woordje is![]()
Jodenhaat en moslim haat zijn eeuwenoude tradities in het Christelijke westen. Daar waar de joden, de interne vijand/de eeuwige ander was. Waren de moslims de externe vijand/eeuwige ander.
De grap is dat de moslims nu ook de interne vijand zijn geworden, waardoor de vormen van uitsluiting vergelijkbaar zijn geworden met hoe joden in het verleden zijn behandeld. Er zijn genoeg mensen die het zien, maar niet iedereen wil het zien.
Ik weet dat je moeite hebt met het begrijpen dat moslims joden bescherming hebben geboden waar jullie ze vervolgden en dwongen te bekeren op straffe van dood.quote:
"Jullie"?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik weet dat je moeite hebt met het begrijpen dat moslims joden bescherming hebben geboden waar jullie ze vervolgden en dwongen te bekeren op straffe van dood.
Je voorouders dan. Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk. Drie dorpen waaronder Deir Yassim liggen daaronder begraven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Jullie"?
Mocht dit een buitengewoon povere poging te zijn wederom je tribalisme te tonen, zou ik de Yad Vashem rechtvaardigen onder de naties even doornemen. Staan een hoop van 'ons' bij, om maar in je tribalisme te blijven.
Om vervolgens te pretenderen dat hier in Nederland ook maar één groep behandeld wordt zoals de Joden dat werden in de jaren '30 en '40 is vooral onsmakelijk.
Ook niet, die lag te vechten aan het front.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je voorouders dan. Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk. Drie dorpen waaronder Deir Yassim liggen daaronder begraven.
Ik zou er een theatervoorstelling van maken. Genoeg extreem-linkse mensen die dit zullen oppeuzelen en wellicht kom je dan in Hollywood terecht en kun je Clooney en zijn activi...vrouw ontmoeten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef egayalS het volgende:
[..]
Denken dat islamofobie een nieuw propaganda woordje is![]()
Jodenhaat en moslim haat zijn eeuwenoude tradities in het Christelijke westen. Daar waar de joden, de interne vijand/de eeuwige ander was. Waren de moslims de externe vijand/eeuwige ander.
De grap is dat de moslims nu ook de interne vijand zijn geworden, waardoor de vormen van uitsluiting vergelijkbaar zijn geworden met hoe joden in het verleden zijn behandeld. Er zijn genoeg mensen die het zien, maar niet iedereen wil het zien.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:07 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarom moet er moslimhaat bijgesleept worden? Moet dat dan persé óók benoemd worden?
Dat eeuwige slachtofferschap van jullie is zó onnodig.
"Jullie"?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Chadi het volgende:
Ik weet dat je moeite hebt met het begrijpen dat moslims joden bescherming hebben geboden waar jullie ze vervolgden en dwongen te bekeren op straffe van dood.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Jullie"?
...Knip...
Tribalisme. Wederom.
Zo is het tenminste eerlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk.
Haat...quote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef egayalS het volgende:
Mensen die Jodenhaat problematisch vinden, terwijl ze moslimhaat omarmen![]()
Henk en Ingrid zal je er niet over horen klagen
Omarmen is een groot woord, maar dat veel mensen geen warme gevoelens krijgen van de islam en zijn volgelingen zal niemand verbazen, we hebben nogal wat meegemaakt met die mafketels.quote:Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef egayalS het volgende:
Mensen die Jodenhaat problematisch vinden, terwijl ze moslimhaat omarmen![]()
Henk en Ingrid zal je er niet over horen klagen
Van de religieuzen moet het zwakke geslacht en de zwakkere mannen de sterkere krachtige mannen vriendelijke bedienen en er voor zorgen dat die sterkere krachtige mannen niets tekort komen zodat zij iedere dag kunnen gieren van de pret.quote:Op zondag 29 december 2024 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omarmen is een groot woord, maar dat veel mensen geen warme gevoelens krijgen van de islam en zijn volgelingen zal niemand verbazen, we hebben nogal wat meegemaakt met die mafketels.
Ik krijg het persoonlijk van geen enkele godsdienst warm. Vwb "die mafketels" debielen heb je binnen elke religie, om daar nu alle moslims op af te rekenen is nogal rigoreusquote:Op zondag 29 december 2024 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omarmen is een groot woord, maar dat veel mensen geen warme gevoelens krijgen van de islam en zijn volgelingen zal niemand verbazen, we hebben nogal wat meegemaakt met die mafketels.
Maak een cartoon van Mozes.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik krijg het persoonlijk van geen enkele godsdienst warm. Vwb "die mafketels" debielen heb je binnen elke religie, om daar nu alle moslims op af te rekenen is nogal rigoreus
Eh, nee?quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik krijg het persoonlijk van geen enkele godsdienst warm. Vwb "die mafketels" debielen heb je binnen elke religie, om daar nu alle moslims op af te rekenen is nogal rigoreus
We hebben historisch ook wat meegemaakt met Christenen. Al gaat die logica van wrok daar niet bij op.quote:Op zondag 29 december 2024 18:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Leuk voor jequote:Op zondag 29 december 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak een cartoon van Mozes.
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Jezus.
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Vishnu
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Buddha
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Quetzalcoatl
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Cthulu
[ afbeelding ]
Maak een cartoon van Mo.
[ afbeelding ]
Ziedaar het verschil.
De bagatellisering waarvan je wist dat die komen zou.quote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Leuk voor je
Hindoes :
https://journalistiekenni(...)uze-geweld-in-india/
Katholieken:
https://www.nporadio1.nl/(...)oe-bloederig-het-was
Etc etc
Elk met zijn eigen triggers voor geweld
Godsdienst is gewoon kut
Lol... Is het bagatelliseren als je ze allemaal even kut vindt en het in alle gevallen afkeurt..quote:Op zondag 29 december 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De bagatellisering waarvan je wist dat die komen zou.
Niet echt.quote:Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hebben historisch ook wat meegemaakt met Christenen. Al gaat die logica van wrok daar niet bij op.
Het is dat geweldsplegers met christelijk motief tegenwoordig ook gewoon aangemerkt worden als “een man”, “een Amerikaan” etc
Zeker heb je die debielen in elke religie. Godsdienstwaanzinnigen heb je binnen elke religie.quote:Op zondag 29 december 2024 19:41 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eh, nee?
Die debielen heb je niet binnen elke religie.
Waarom zég je dat? Wat is jouw behoefte om de islam te verdedigen hierover?
Precies, we struikelen hier in Europa over christelijke, boeddhistische en hindoe aanslagenquote:Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Lol... Is het bagatelliseren als je ze allemaal even kut vindt en het in alle gevallen afkeurt..
Nee hè.
En hoe is dat anders bij een fundi moslimquote:Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt.
Wanneer zo'n debiel een abortuskliniek opblaast heet het gewoon fundi-christen.
NEE, die debielen heb je NIET BINNEN ELKE RELIGIE.quote:Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zeker heb je die debielen in elke religie.
Dergelijke debielen als binnen de islam niet.quote:Godsdienstwaanzinnigen heb je binnen elke religie.
Nee voornamelijk over extreem rechts de laatste 100 jaarquote:Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, we struikelen hier in Europa over christelijke, boeddhistische en hindoe aanslagen
Keiveel campagnes ook, tegen christofobie, boeddhafobie, hindoefobie...
Niet, alleen komt er dan meteen iemand even bij om aan te geven dat het echt een fundi was.quote:Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En hoe is dat anders bij een fundi moslim
Hou toch op man.quote:Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee voornamelijk over extreem rechts.
zeker wel.. aanslagen op homo's en abortusklinieken in de USA, bestorming Capitool in de USA, IRA in Ierland etcquote:Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
NEE, die debielen heb je NIET BINNEN ELKE RELIGIE.
[..]
Dergelijke debielen als binnen de islam niet.
Waar verdedig ik precies de islam?quote:Dus graag alsnog antwoord op mijn vraag: waarom heb je de behoefte om de islam te verdedigen?
https://duitslandinstituu(...)-geweld-in-duitslandquote:
je bent zó voorspelbaar.quote:Op zondag 29 december 2024 19:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://duitslandinstituu(...)-geweld-in-duitsland
1270 geweldsdelicten 29000 delicten door extreem rechts in Duitsland alleen
During the last thirty days, there were 118 Islamic attacks in 20 countries, in which 820 people were killed and 703 injured.quote:Op zondag 29 december 2024 19:52 schreef devlinmr het volgende:
[..]
zeker wel.. aanslagen op homo's en abortusklinieken in de USA, bestorming Capitool in de USA, IRA in Ierland etc
Hou je niet zo van de domme en geef nou eens antwoord. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:[..]
Waar verdedig ik precies de islam?
Hey kijk aanslagen in islamitische landen op islamieten.quote:Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
During the last thirty days, there were 118 Islamic attacks in 20 countries, in which 820 people were killed and 703 injured.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
Nogmaals, waar verdedig ik de islamquote:[..]
Hou je niet zo van de domme en geef nou eens antwoord. Zo moeilijk is dat toch niet?
Waar komt bij jou de behoefte vandaan om de islam te verdedigen?
Je snapt het gewoon echt niet met je oogkleppenquote:Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent zó voorspelbaar.
Er is kritiek op de islam...
Hiero, Adolf Hitler.
Serieus, verdoe mijn tijd niet
Beledig mijn intellect niet.quote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon echt niet met je oogkleppen
Ik heb kritiek op alle mensen die welke religie aldan ook gebruiken als excuus om aanslagen te plegen.
Verschil tussen jou en mij is dat ik de idioten bekritiseerd, niet de miljard anderen die gewoon willen leven
Driemaal heb ik je een vraag gesteld, driemaal heb je geen antwoord gegeven. Je weet het zelf dus ook niet, he.quote:Op zondag 29 december 2024 20:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hey kijk aanslagen in islamitische landen op islamieten.
Wat je dus wil zeggen is dat naast dat ze dader zijn ze meestal ook het slachtoffer zijn
[..]
Nogmaals, waar verdedig ik de islam
quote:Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef golfer het volgende:
Kan het weer over het toenemende antisemitisme gaan?
Nou ja, als mijn religie gedomineerd zou worden door zoveel imbecielen zou ik het me levendig kunnen voorstellen dat ik me er vanaf keer. Maar dat zie ik er maar weinig doen, dus zullen ze het wel prima vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar die miljard anderen die geloven en gewoon willen leven verpesten echter de stemming voor mensen zonder geloof zodat de mensen die geen geloof hebben geen gewoon leven krijgen.quote:Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon echt niet met je oogkleppen
Ik heb kritiek op alle mensen die welke religie danook gebruiken als excuus om aanslagen te plegen.
Verschil tussen jou en mij is dat ik de idioten bekritiseerd, niet de miljard anderen die gewoon willen leven
Je stelt een vraag die niet klopt. Kun je stoer doen, maar toon eerst maar eens aan waar ik de Islam verdedigquote:Op zondag 29 december 2024 20:09 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Driemaal heb ik je een vraag gesteld, driemaal heb je geen antwoord gegeven. Je weet het zelf dus ook niet, he.
Lees www.thereligionofpeace.com maar eens door. Het toont de feiten die niet benoemd mogen worden. Tenzij je een trol of moslim bent kan daar best wat op staan wat je kan helpen om het juiste inzicht te krijgen.
Hoe verpest Mo die gewoon een baan heeft en een gezin net zoals jij wellicht, jouw leven precies?quote:Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar die miljard anderen die geloven en gewoon willen leven verpesten echter de stemming voor mensen zonder geloof zodat de mensen die geen geloof hebben geen gewoon leven krijgen.
Dat punt mag door de politici ook wel vaker op de agenda gezet worden. Of niet soms?
Gedomineerd nog wel.quote:Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, als mijn religie gedomineerd zou worden door zoveel imbecielen zou ik het me levendig kunnen voorstellen dat ik me er vanaf keer. Maar dat zie ik er maar weinig doen, dus zullen ze het wel prima vinden.
Kan dat?quote:Op zondag 29 december 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beledig mijn intellect niet.
https://www.trouw.nl/nieu(...)at-vandaan~bdb7582d/quote:Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De toename van de islam is een grote oorzaak van het toenemende antisemitisme. Wat is er mis mee om dat te benoemen?
En, heel gek, daar kun je gewoon kritiek op hebben zonder op whataboutisms of verwijzingen naar racisme en/of extreem-rechts te worden getrakteerd. Kathofobie? Bestaat niet eens.quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gedomineerd nog wel.
Ik zie de katholieke kerk nog steeds groot zijn ondanks alle pedofilie. Zullen alle katholieken dat ook wel prima vinden
Ja, gedomineerd ja, begrijp je de betekenis? Want je reageert alsof je water ziet branden, om vervolgens ook maar meteen de 'ja maar hullie' kaart ertegenaan te gooien.quote:Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gedomineerd nog wel.
Ik zie de katholieke kerk nog steeds groot zijn ondanks alle pedofilie. Zullen alle katholieken dat ook wel prima vinden
Victor Orban houdt moslims buiten zijn landsgrenzen.quote:Op zondag 29 december 2024 23:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)at-vandaan~bdb7582d/
In west Europa wellicht. Onder Victor Orban en kornuiten ligt het toch anders.
Kort gezegd, het komt van extreem linkse, extreem rechtse en extreem islamitische kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |