abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:07:31 #201
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_216053089
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2024 18:52 schreef egayalS het volgende:

[..]
Klagen over jodenhaat zonder moslim haat gelijkwaardig te veroordelen is islamofobie
Waarom moet er moslimhaat bijgesleept worden? Moet dat dan persé óók benoemd worden?
Dat eeuwige slachtofferschap van jullie is zó onnodig.
  zaterdag 28 december 2024 @ 19:33:55 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216053595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef egayalS het volgende:

[..]
Denken dat islamofobie een nieuw propaganda woordje is :')

Jodenhaat en moslim haat zijn eeuwenoude tradities in het Christelijke westen. Daar waar de joden, de interne vijand/de eeuwige ander was. Waren de moslims de externe vijand/eeuwige ander.

De grap is dat de moslims nu ook de interne vijand zijn geworden, waardoor de vormen van uitsluiting vergelijkbaar zijn geworden met hoe joden in het verleden zijn behandeld. Er zijn genoeg mensen die het zien, maar niet iedereen wil het zien.
Puh-leeze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216056666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Puh-leeze.
Ik weet dat je moeite hebt met het begrijpen dat moslims joden bescherming hebben geboden waar jullie ze vervolgden en dwongen te bekeren op straffe van dood.
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:23:19 #204
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216056743
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik weet dat je moeite hebt met het begrijpen dat moslims joden bescherming hebben geboden waar jullie ze vervolgden en dwongen te bekeren op straffe van dood.
"Jullie"?

Mocht dit een buitengewoon povere poging te zijn wederom je tribalisme te tonen, zou ik de Yad Vashem rechtvaardigen onder de naties even doornemen. Staan een hoop van 'ons' bij, om maar in je tribalisme te blijven.

Om vervolgens te pretenderen dat hier in Nederland ook maar één groep behandeld wordt zoals de Joden dat werden in de jaren '30 en '40 is vooral onsmakelijk.

Tribalisme. Wederom.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216057024
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Jullie"?

Mocht dit een buitengewoon povere poging te zijn wederom je tribalisme te tonen, zou ik de Yad Vashem rechtvaardigen onder de naties even doornemen. Staan een hoop van 'ons' bij, om maar in je tribalisme te blijven.

Om vervolgens te pretenderen dat hier in Nederland ook maar één groep behandeld wordt zoals de Joden dat werden in de jaren '30 en '40 is vooral onsmakelijk.
Je voorouders dan. Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk. Drie dorpen waaronder Deir Yassim liggen daaronder begraven.
  zaterdag 28 december 2024 @ 21:40:38 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216057265
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je voorouders dan. Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk. Drie dorpen waaronder Deir Yassim liggen daaronder begraven.
Ook niet, die lag te vechten aan het front.

Sowieso, 'je voorouders'. Je kunt alleen maar denken in categorieën, en dat blijkt telkens weer.

Een buitengewoon armzalig mens- en wereldbeeld. Tribaal, vooral.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216057885
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef egayalS het volgende:

[..]
Denken dat islamofobie een nieuw propaganda woordje is :')

Jodenhaat en moslim haat zijn eeuwenoude tradities in het Christelijke westen. Daar waar de joden, de interne vijand/de eeuwige ander was. Waren de moslims de externe vijand/eeuwige ander.

De grap is dat de moslims nu ook de interne vijand zijn geworden, waardoor de vormen van uitsluiting vergelijkbaar zijn geworden met hoe joden in het verleden zijn behandeld. Er zijn genoeg mensen die het zien, maar niet iedereen wil het zien.
Ik zou er een theatervoorstelling van maken. Genoeg extreem-linkse mensen die dit zullen oppeuzelen en wellicht kom je dan in Hollywood terecht en kun je Clooney en zijn activi...vrouw ontmoeten.

Je kunt er van zeggen wat je wilt maar de dramatiek is geweldig.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216058339
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2024 19:07 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Waarom moet er moslimhaat bijgesleept worden? Moet dat dan persé óók benoemd worden?
Dat eeuwige slachtofferschap van jullie is zó onnodig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef Chadi het volgende:
"Jullie"?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Jullie"?

...Knip...

Tribalisme. Wederom.
pi_216065233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 21:32 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind een holocaust museum gebouwd op een plaats waar een palestijnse genocide plaats vond door zionisten walgelijk.
Zo is het tenminste eerlijk.
Intolerant voor intolerantie
pi_216067935
Mensen die Jodenhaat problematisch vinden, terwijl ze moslimhaat omarmen :')

Henk en Ingrid zal je er niet over horen klagen :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216070057
Mensen die niet snappen dat actie reactie uitlokt :')
  zondag 29 december 2024 @ 18:48:28 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216075689
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef egayalS het volgende:

Haat...

Leg eens uit, Slayage.

Waarom moet ik liefde voelen voor religieuzen die het niet alleen normaal vinden, maar zelfs toejuichen, dat miljarden van hun medemensen - je weet wel, waar je je oh zo druk over maakt, mensenrechten - in een eeuwige poel van vuur gemarteld zullen worden omdat ze hun religie niet hebben willen aannemen?

Die vraag stel ik ook aan christenen, trouwens, met hun gejeremieer over 'respect' en 'begrip'.

Je vindt het kennelijk echt heel erg, echt heel heel heel heel erg, dat mensen platgebombardeerd worden, levend verbranden, op de meest weerzinwekkende wijzen het leven laten. Edoch heb je niets dan liefde en aanbidding over voor een deïteit die niet alleen mensen op eenzelfde wijze martelt, maar ook nog voor eeuwig.

Hoe serieus moet ik je eindeloze geblaat over mensenrechten nemen? Hoe oprecht is heel je 'verontwaardiging' over genocide wanneer je zelf gelooft dat legio van je medemensen - verdiend, ook nog - een eeuwigheid van pijn ondergaan omdat ze weigeren die middeleeuwse cultus van je te omarmen? Let wel: we hebben het hier niet over moordenaars of verkrachters, nee, gewoon over mensen die een Maria-beeld in huis hebben, weleens aan hun pik trekken, vallen op personen van hetzelfde geslacht, geen hoofddoek dragen of gewoon niet geloven. Dat is reden genoeg om voor altijd in een vlammenzee, waar je huid steeds weer aangroeit, te eindigen.

Dat is dan ook de reden dat je je hier uberhaupt mee bezig houdt. Palestijnen zijn je geloofsbroeders- en zusters. Het is echt heel erg wanneer zij leed ondergaan. Daarbij moet je je ook wel opwerpen als hun verdediger, omdat je zelf natuurlijk eens voor dat goddelijk tribunaal verschijnt en die sadistische godheid wel moet kunnen aantonen dat je je bij leven heel erg hebt ingezet voor die mensen die zijn religie volgden.

Ofwel, niet alleen geloven jij en talloze moslims en christenen dat die oh zo geweldige en barmhartige god mensen terecht voor eeuwig pijn laat lijden in hel, je eist ook nog eens dat mensen daar begrip voor hebben. En als ze kritiek hebben op die masochistische, psychopatische religie van jullie, is het 'haat'.

Check je eigen haat even, wanneer je straks weer op je knietjes ligt om een god te aanbidden die zijn eigen schepselen zo intens haat dat hij ze voor eeuwig martelt in de hel.

Je gaat hier geen reactie op geven, omdat je weet dat dit je achilleshiel is. Het ontbloot je ware motieven. Kun je nog een miljard tweets dumpen, janken over 'haat' en de mensenrechtenactivist uithangen, je blijft iemand die zelf de grootste martelingen en genocides (eeuwige ook nog), samen met je christenbroeders, blijft verkopen als 'mooie religie'. En daar moet RESPECT VOOR ZIJN, want anders is het racismediscriminatiehaat.

Helaas, geen boodschap aan.

Menselijk leed interesseert jou en al die andere religieuze waanzinnigen geen hol. Er moet een godheid tevreden gehouden worden en zó goedkoop is je hele selectieve verontwaardiging.

Geldt ook voor Mutant, Chadi en al die andere 'ach wij arme moslims' types. Misschien je eigen religie nog eens goed uitpluizen aleer je begint over HAAT. Zolang jij en je geloofsbroeders, ook de christelijke, het toejuichen dat ik en mijn geliefden en een ziljard onschuldige mensen een oneindigheid van pijn verdienen omdat we jullie boekjes niet volgen, voel ik niets dan walging voor die bij elkaar verzonnen achterlijkheid.

Edit: maak je geen zorgen over Henk en Ingrid verder; volgens jouw oh zo schone religie zullen zij uiteindelijk voor eeuwig onuitsprekelijk lijden in die vlammenzee van Gehenna; krijsen zullen ze, terwijl ze aanschouwen hoe hun vel afschroeit en toch weer aangroeit. Dat moet je toch vrolijk stemmen?

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-12-2024 19:11:35 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216075857
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 12:40 schreef egayalS het volgende:

Omarmen is een groot woord, maar dat veel mensen geen warme gevoelens krijgen van de islam en zijn volgelingen zal niemand verbazen, we hebben nogal wat meegemaakt met die mafketels.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216076062
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 18:56 schreef Hathor het volgende:

[..]
Omarmen is een groot woord, maar dat veel mensen geen warme gevoelens krijgen van de islam en zijn volgelingen zal niemand verbazen, we hebben nogal wat meegemaakt met die mafketels.
Van de religieuzen moet het zwakke geslacht en de zwakkere mannen de sterkere krachtige mannen vriendelijke bedienen en er voor zorgen dat die sterkere krachtige mannen niets tekort komen zodat zij iedere dag kunnen gieren van de pret.
pi_216076223
quote:

[..]
Ik krijg het persoonlijk van geen enkele godsdienst warm. Vwb "die mafketels" debielen heb je binnen elke religie, om daar nu alle moslims op af te rekenen is nogal rigoreus
  zondag 29 december 2024 @ 19:23:46 #216
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216076486
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik krijg het persoonlijk van geen enkele godsdienst warm. Vwb "die mafketels" debielen heb je binnen elke religie, om daar nu alle moslims op af te rekenen is nogal rigoreus
Maak een cartoon van Mozes.

Maak een cartoon van Jezus.

Maak een cartoon van Vishnu

Maak een cartoon van Buddha

Maak een cartoon van Quetzalcoatl

Maak een cartoon van Cthulu

Maak een cartoon van Mo.

Ziedaar het verschil.

[ Bericht 29% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-12-2024 19:34:57 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216076915
quote:

[..]
Eh, nee?

Die debielen heb je niet binnen elke religie.

Waarom zég je dat? Wat is jouw behoefte om de islam te verdedigen hierover?
pi_216076946
quote:

[..]
We hebben historisch ook wat meegemaakt met Christenen. Al gaat die logica van wrok daar niet bij op.

Het is dat geweldsplegers met christelijk motief tegenwoordig ook gewoon aangemerkt worden als “een man”, “een Amerikaan” etc
pi_216076953
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Maak een cartoon van Mozes.

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Jezus.

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Vishnu

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Buddha

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Quetzalcoatl

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Cthulu

[ afbeelding ]

Maak een cartoon van Mo.

[ afbeelding ]

Ziedaar het verschil.
Leuk voor je
Hindoes :
https://journalistiekenni(...)uze-geweld-in-india/

Katholieken:

https://www.nporadio1.nl/(...)oe-bloederig-het-was

Boeddhisten

Geweld en seksueel misbruik: boeddhisten zijn niet zo zen als we denken in het Westen
https://www.volkskrant.nl(...)het-westen~be4cd826/
Etc etc

Elk met zijn eigen triggers voor geweld

Godsdienst is gewoon kut
  zondag 29 december 2024 @ 19:44:18 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216076970
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Leuk voor je
Hindoes :
https://journalistiekenni(...)uze-geweld-in-india/

Katholieken:

https://www.nporadio1.nl/(...)oe-bloederig-het-was

Etc etc

Elk met zijn eigen triggers voor geweld

Godsdienst is gewoon kut
De bagatellisering waarvan je wist dat die komen zou.

We worden hier inderdaad al jaren geteisterd door Hindoeïstische en Katholieke aanslagen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077020
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De bagatellisering waarvan je wist dat die komen zou.
Lol... Is het bagatelliseren als je ze allemaal even kut vindt en het in alle gevallen afkeurt..

Nee hè.
  zondag 29 december 2024 @ 19:46:20 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077023
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]
We hebben historisch ook wat meegemaakt met Christenen. Al gaat die logica van wrok daar niet bij op.

Het is dat geweldsplegers met christelijk motief tegenwoordig ook gewoon aangemerkt worden als “een man”, “een Amerikaan” etc
Niet echt.

Wanneer zo'n debiel een abortuskliniek opblaast heet het gewoon fundi-christen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077066
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:41 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Eh, nee?

Die debielen heb je niet binnen elke religie.

Waarom zég je dat? Wat is jouw behoefte om de islam te verdedigen hierover?
Zeker heb je die debielen in elke religie. Godsdienstwaanzinnigen heb je binnen elke religie.
  zondag 29 december 2024 @ 19:48:24 #224
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077071
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Lol... Is het bagatelliseren als je ze allemaal even kut vindt en het in alle gevallen afkeurt..

Nee hè.
Precies, we struikelen hier in Europa over christelijke, boeddhistische en hindoe aanslagen

Keiveel campagnes ook, tegen christofobie, boeddhafobie, hindoefobie...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077102
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt.

Wanneer zo'n debiel een abortuskliniek opblaast heet het gewoon fundi-christen.
En hoe is dat anders bij een fundi moslim
pi_216077109
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zeker heb je die debielen in elke religie.
NEE, die debielen heb je NIET BINNEN ELKE RELIGIE.
quote:
Godsdienstwaanzinnigen heb je binnen elke religie.
Dergelijke debielen als binnen de islam niet.

Dus graag alsnog antwoord op mijn vraag: waarom heb je de behoefte om de islam te verdedigen?
pi_216077128
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies, we struikelen hier in Europa over christelijke, boeddhistische en hindoe aanslagen

Keiveel campagnes ook, tegen christofobie, boeddhafobie, hindoefobie...
Nee voornamelijk over extreem rechts de laatste 100 jaar
  zondag 29 december 2024 @ 19:50:10 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077134
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En hoe is dat anders bij een fundi moslim
Niet, alleen komt er dan meteen iemand even bij om aan te geven dat het echt een fundi was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 29 december 2024 @ 19:50:24 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077140
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee voornamelijk over extreem rechts.
Hou toch op man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077191
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:49 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
NEE, die debielen heb je NIET BINNEN ELKE RELIGIE.
[..]
Dergelijke debielen als binnen de islam niet.
zeker wel.. aanslagen op homo's en abortusklinieken in de USA, bestorming Capitool in de USA, IRA in Ierland etc
quote:
Dus graag alsnog antwoord op mijn vraag: waarom heb je de behoefte om de islam te verdedigen?
Waar verdedig ik precies de islam?
pi_216077287
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hou toch op man.
https://duitslandinstituu(...)-geweld-in-duitsland

1270 geweldsdelicten 29000 delicten door extreem rechts in Duitsland alleen
  zondag 29 december 2024 @ 19:57:23 #232
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077336
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
https://duitslandinstituu(...)-geweld-in-duitsland

1270 geweldsdelicten 29000 delicten door extreem rechts in Duitsland alleen
je bent zó voorspelbaar.

Er is kritiek op de islam...

Hiero, Adolf Hitler.

Serieus, verdoe mijn tijd niet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077340
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 19:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
zeker wel.. aanslagen op homo's en abortusklinieken in de USA, bestorming Capitool in de USA, IRA in Ierland etc
During the last thirty days, there were 118 Islamic attacks in 20 countries, in which 820 people were killed and 703 injured.

https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30
quote:
[..]
Waar verdedig ik precies de islam?
Hou je niet zo van de domme en geef nou eens antwoord. Zo moeilijk is dat toch niet?

Waar komt bij jou de behoefte vandaan om de islam te verdedigen?
pi_216077452
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
During the last thirty days, there were 118 Islamic attacks in 20 countries, in which 820 people were killed and 703 injured.

https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30

Hey kijk aanslagen in islamitische landen op islamieten.
Wat je dus wil zeggen is dat naast dat ze dader zijn ze meestal ook het slachtoffer zijn

quote:
[..]
Hou je niet zo van de domme en geef nou eens antwoord. Zo moeilijk is dat toch niet?

Waar komt bij jou de behoefte vandaan om de islam te verdedigen?
Nogmaals, waar verdedig ik de islam
pi_216077511
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
je bent zó voorspelbaar.

Er is kritiek op de islam...

Hiero, Adolf Hitler.

Serieus, verdoe mijn tijd niet
Je snapt het gewoon echt niet met je oogkleppen
Ik heb kritiek op alle mensen die welke religie danook gebruiken als excuus om aanslagen te plegen.
Verschil tussen jou en mij is dat ik de idioten bekritiseerd, niet de miljard anderen die gewoon willen leven
  zondag 29 december 2024 @ 20:06:38 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216077539
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb kritiek op alle mensen die welke religie aldan ook gebruiken als excuus om aanslagen te plegen.
Verschil tussen jou en mij is dat ik de idioten bekritiseerd, niet de miljard anderen die gewoon willen leven
Beledig mijn intellect niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216077626
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 20:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hey kijk aanslagen in islamitische landen op islamieten.
Wat je dus wil zeggen is dat naast dat ze dader zijn ze meestal ook het slachtoffer zijn
[..]
Nogmaals, waar verdedig ik de islam
Driemaal heb ik je een vraag gesteld, driemaal heb je geen antwoord gegeven. Je weet het zelf dus ook niet, he. :)

Lees www.thereligionofpeace.com maar eens door. Het toont de feiten die niet benoemd mogen worden. Tenzij je een trol of moslim bent kan daar best wat op staan wat je kan helpen om het juiste inzicht te krijgen.
  zondag 29 december 2024 @ 20:35:42 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216078552
Kan het weer over het toenemende antisemitisme gaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216078847
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 20:35 schreef golfer het volgende:
Kan het weer over het toenemende antisemitisme gaan?
:?

De toename van de islam is een grote oorzaak van het toenemende antisemitisme. Wat is er mis mee om dat te benoemen?
pi_216079086
quote:

[..]
Nou ja, als mijn religie gedomineerd zou worden door zoveel imbecielen zou ik het me levendig kunnen voorstellen dat ik me er vanaf keer. Maar dat zie ik er maar weinig doen, dus zullen ze het wel prima vinden.
pi_216079128
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 20:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb kritiek op alle mensen die welke religie danook gebruiken als excuus om aanslagen te plegen.
Maar die miljard anderen die geloven en gewoon willen leven verpesten echter de stemming voor mensen zonder geloof zodat de mensen die geen geloof hebben geen gewoon leven krijgen.
Dat punt mag door de politici ook wel vaker op de agenda gezet worden. Of niet soms?
pi_216084017
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 20:09 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Driemaal heb ik je een vraag gesteld, driemaal heb je geen antwoord gegeven. Je weet het zelf dus ook niet, he. :)

Lees www.thereligionofpeace.com maar eens door. Het toont de feiten die niet benoemd mogen worden. Tenzij je een trol of moslim bent kan daar best wat op staan wat je kan helpen om het juiste inzicht te krijgen.
Je stelt een vraag die niet klopt. Kun je stoer doen, maar toon eerst maar eens aan waar ik de Islam verdedig

Ik heb je link niet nodig om te weten dat er in de naam van de islam vreselijke dingen gedaan worden, voornamelijk tegen andere moslims. Ik weiger echter elke moslim weg te zetten als terrorist of wat jij er dan ook van wil maken
pi_216084062
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 20:51 schreef torentje het volgende:

[..]
Maar die miljard anderen die geloven en gewoon willen leven verpesten echter de stemming voor mensen zonder geloof zodat de mensen die geen geloof hebben geen gewoon leven krijgen.
Dat punt mag door de politici ook wel vaker op de agenda gezet worden. Of niet soms?
Hoe verpest Mo die gewoon een baan heeft en een gezin net zoals jij wellicht, jouw leven precies?
pi_216084102
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou ja, als mijn religie gedomineerd zou worden door zoveel imbecielen zou ik het me levendig kunnen voorstellen dat ik me er vanaf keer. Maar dat zie ik er maar weinig doen, dus zullen ze het wel prima vinden.
Gedomineerd nog wel.
Ik zie de katholieke kerk nog steeds groot zijn ondanks alle pedofilie. Zullen alle katholieken dat ook wel prima vinden
pi_216084297
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2024 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Beledig mijn intellect niet.
Kan dat?
pi_216084456
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 20:43 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:?

De toename van de islam is een grote oorzaak van het toenemende antisemitisme. Wat is er mis mee om dat te benoemen?
https://www.trouw.nl/nieu(...)at-vandaan~bdb7582d/

In west Europa wellicht. Onder Victor Orban en kornuiten ligt het toch anders.

Kort gezegd, het komt van extreem linkse, extreem rechtse en extreem islamitische kant.
  maandag 30 december 2024 @ 00:05:28 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216084615
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Gedomineerd nog wel.
Ik zie de katholieke kerk nog steeds groot zijn ondanks alle pedofilie. Zullen alle katholieken dat ook wel prima vinden
En, heel gek, daar kun je gewoon kritiek op hebben zonder op whataboutisms of verwijzingen naar racisme en/of extreem-rechts te worden getrakteerd. Kathofobie? Bestaat niet eens.

Hoe zou dat nou komen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216084647
Stukje dit:

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216086665
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 23:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Gedomineerd nog wel.
Ja, gedomineerd ja, begrijp je de betekenis? Want je reageert alsof je water ziet branden, om vervolgens ook maar meteen de 'ja maar hullie' kaart ertegenaan te gooien.

Wil je serieus met droge ogen beweren dat de islam niet gedomineerd wordt door extremen?
pi_216086683
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2024 23:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)at-vandaan~bdb7582d/

In west Europa wellicht. Onder Victor Orban en kornuiten ligt het toch anders.

Kort gezegd, het komt van extreem linkse, extreem rechtse en extreem islamitische kant.
Victor Orban houdt moslims buiten zijn landsgrenzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')