SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou dan moet ze nog even. Ja, anders moet ze maar een ander vak kiezen, als ze het niet meer leuk vindt. Ja kom zeg, het is een verantwoordelijk iets, doceren. Zeker bij kinderen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ergens begin - midden 50 is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En zeker bij de onderbouw moet je niet telkens als een debiel tekeer gaan.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan moet ze nog even. Ja, anders moet ze maar een ander vak kiezen, als ze het niet meer leuk vindt. Ja kom zeg, het is een verantwoordelijk iets, doceren. Zeker bij kinderen.![]()
Zo, op de valreep mijn gezicht laten zien aan de leidinggevendeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In de 2e kleuterklas (groep 2) had ik zelf zo'n lerares.Ik was altijd zo bang om naar school te gaan!
Latere leraren op die school waren ook geen pretje, maar alleen de directeur zelf en zijn vrouw waren even erg als die kleuterjuf.![]()
![]()
En, schrok hij er van?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, op de valreep mijn gezicht laten zien aan de leidinggevende![]()
![]()
En die vroeg: "Wie ben jij?"quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, op de valreep mijn gezicht laten zien aan de leidinggevendeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die belde securityquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alleen mijn schijtgezicht is schrikken, maar gelukkig ziet niemand datquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, moet ik hier zijn om een juf te bolken?![]()
![]()
![]()
Of hij herinnerde zich ineens dat hij nog een bila met hema moet hebben, waarbij het gaat over hema zijn functioneren en doelstellingen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo eentje net vd Paboquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, moet ik hier zijn om een juf te bolken?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen mijn schijtgezicht is schrikken, maar gelukkig ziet niemand dat![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En die vroeg: "Wie ben jij?"
Uw ADH vitamine Worst
"Zeg Hema, lullo, je zou voor 12.00 vanmiddag JustinK 43x de moeder gebolkt hebben! Dit lijkt volstrekt nergens op, jongen!"quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hij herinnerde zich ineens dat hij nog een bila met hema moet hebben, waarbij het gaat over zijn functioneren en doelstellingen.![]()
Of ging het beter, met een "Heee Hema, tof je te zien, zullen we even een kopje koffie drinken? Even bijkletsen?"quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hij herinnerde zich ineens dat hij nog een bila met hema moet hebben, waarbij het gaat over hema zijn functioneren en doelstellingen.![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sow, die zijn goed nat hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Erg.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:31 schreef ToT het volgende:
In de 2e kleuterklas (groep 2) had ik zelf zo'n lerares.Ik was altijd zo bang om naar school te gaan!
Latere leraren op die school waren ook geen pretje, maar alleen de directeur zelf en zijn vrouw waren even erg als die kleuterjuf.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die is primaquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of hij herinnerde zich ineens dat hij nog een bila met hema moet hebben, waarbij het gaat over hema zijn functioneren en doelstellingen.Uw ADH vitamine Worst
Ja. Maar op zijn leeftijd boeit hem dat toch niet echt?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
Ik wil googlen naar dames in dat Pabo blad, maar Mini-ToT zit hier schuin achter me!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo de griep spuit er ook weer in laten jassen. Die heb ik ook weer binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Katholieke basisschool.quote:
Toen diverse mensen van mijn generatie in dat dorp kinderen hadden die naar school zouden moeten gaan, bracht NIEMAND hen naar die katholieke school, en zo is het praatje op gang gekomen van waarom niet.
De directeur werd 1 jaar voor zijn pensioen ontslagen!
1 van zijn dochters wilde sowieso al lange tijd niks meer met hem te maken hebben en heeft zich tegen alle normen en waarden van die zak afgezet en is met een heavy metal zanger getrouwd!![]()
![]()
Beheers je ff ouwe rukkertquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:37 schreef ToT het volgende:
Ik wil googlen naar dames in dat Pabo blad, maar Mini-ToT zit hier schuin achter me!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot wordt gewoon eventjes gepriktquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Zo de griep spuit er ook weer in laten jassen. Die heb ik ook weer binnen![]()
![]()
Hehe lijkt me ook niet, maar toch....straks gaat hij er over praten op school of zo!quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar op zijn leeftijd boeit hem dat toch niet echt?![]()
![]()
Zo maar ffkes tussen neus en lippen doorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dot wordt gewoon eventjes gepriktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Om hier te posten als reactie op het gesprek!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blijkbaar niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Personal Improvement Plan. Dus een verbetertraject, voor je verbeterpunten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, we gebruiken gewoon NL naam daarvoor iddquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Personal Improvement Plan. Dus een verbetertraject.Uw ADH vitamine Worst
Verbetertraject.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh, we gebruiken gewoon NL naam daarvoor iddAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Man, dat is so last yearquote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh, we gebruiken gewoon NL naam daarvoor idd![]()
![]()
En nee, omdat ik het weet betekent dat niet dat ik een PIP doorlopen heb hoor. Mochten jullie dat denken...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
En nee, omdat ik het weet betekent dat niet dat ik een PIP doorlopen heb hoor. Mochten jullie dat denken...![]()
![]()
![]()
Hema must with the time accompany.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man, dat is so last year
Hema moet met de tijd meegaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: