abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215275946
FABERED
pi_215277881
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 21:42 schreef casita het volgende:
Merel :r Valentijn :r
Toch gewoon 1.063.000 kijkers, aldus Tina Nijkamp. Bijzonder eigenlijk hoe dit programma qua kijkcijfers blijft scoren. Alleen bij belangrijk voetbal zakt het een beetje in, maar zelfs dat valt redelijk mee.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 09:56:10 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215278164
TV Knollen 2024 voor Vandaag Inside Oranje Quiz, Yvon Jaspers en Natacha Harlequin

De Vandaag Inside Oranje Quiz krijgt de TV Knol voor het slechtste tv-programma van het jaar. De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. De TV Knollen zijn de ludieke tv-prijzen van vakmedianieuwsplatform Spreekbuis.nl, die jaarlijks een dag voor het Gouden Televizier-Ring Gala worden uitgereikt. Met deze prijzenregen wordt ‘de lelijkheid’ van de Nederlandse televisie geëerd, zodat de schoonheid nog meer wordt gewaardeerd’.’ Vandaag Inside Oranje Quiz (SBS 6)

De TV Knol voor slechtste tv-programma van het jaar gaat naar de Vandaag Inside Oranje Quiz. De quiz had een chaotische opzet en gebrek aan focus. Zelfs jurylid Bas Nijhuis riep dat het programma van een allerbelabberdst niveau was. Uit het juryrapport: “Aan de kennis van veel kandidaten was niet te merken dat zij regelmatig naar VI kijken. Het gebrek aan enthousiasme van Wilfred Genee hielp ook niet mee. Genee heeft zijn roeping als quizmaster zeker niet gemist.” De Vandaag Inside Oranje Quiz ‘versloeg’ onder meer Wat Een Dag!, Date Smakelijk, Hotel Hollandia, Schiffmachter’s Legacy en Volendam, een dorp in de eredivisie.

Yvon Jaspers (KRO-NCRV)
De TV Knol voor slechtste tv-presentator gaat naar Yvon Jaspers. Uit het juryrapport: “Een goede presentator weet niet alleen wanneer hij nodig is, maar ook wanneer hij in de weg loopt. Na 13 seizoenen Boer Zoekt Vrouw lijken de presentatieskills van Jaspers zich steeds minder op vruchtbare grond te begeven en Dankzij het presentatorloze B&B Vol Liefde weet de kijker nu hoe goed het zou werken als Jaspers óók even opzij zou stappen.” Ze loopt vooral in de weg bij BZV. Andere kanshebbers voor deze prijs waren onder anderen Beau van Erven Dorens, Maarten van Rossem en Marcel van Roosmalen.

Natacha Harlequin (SBS 6)
Natacha Harlequin krijgt een TV Knol in de categorie tv-blunder van het jaar. Aan de desk van Shownieuws vertelde ze dat ze de media-advocaat van Ali B. was geworden om vervolgens minutenlang de loftrompet over hem af te steken én een ‘bommetje’ aan te kondigen dat er nooit kwam. Uit het juryrapport: “Het is bijna knap: er ontplofte niks, en toch blies Harlequin niet alleen haar tv-carrière op. Daarnaast wierp ze ook een lelijke schaduw over haar door vriend en vijand geprezen werk als advocaat.”

De jury van de TV Knollen bestond dit jaar uit Rob Goossens (RTL Boulevard), Richard Otto (Spreekbuis.nl) en Rens Muller (De Gooi- en Eemlander).

https://www.spreekbuis.nl(...)n-natacha-harlequin/
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 10:27:39 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_215278407
Dat programma over Volendam was juist geweldig. Met Jaspers hebben ze gelijk. Die kan ik al jaren niet meer uitstaan. De Oranje kwis heb ik langs me heen laten gaan. Terecht dus waarschijnlijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:12:13 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215279986
Genoten van Johan die razend was dat Wilfred zijn itempje al een week (!) niet had behandeld en daardoor als een klein kind geen antwoord meer wilde geven.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 13:20:25 #131
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215280060
René Van der Gijp haalt uit naar Studio Voetbal.

De analist ziet hoe de kijkcijfers steeds verder kelderen en wijst vooral naar Arno Vermeulen als schuldige. Gijp heeft daarnaast ook geen goed woord over voor Leonne Stentler en heeft een duidelijk advies klaar voor de NOS.

Van der Gijp haalt in de Kieft Jansen Egmond Gijp podcast de kijkcijfers van het programma aan. “Studio Voetbal trekt nog maar driehonderdduizend kijkers. Ooit waren dat er 1,2 miljoen, toen Jack van Gelder en Hugo Borst er nog bij zaten," zegt Gijp. "Er kijkt gewoon niemand meer!"

Rob Jansen vindt het tijd voor nieuwe gasten aan tafel en krijgt bijval van de Vandaag Inside-analist, die vooral kritiek uit op Arno Vermeulen. “Ook al is iemand de baas, dan kun je hem toch best wat commentaar geven? Je kunt Arno Vermeulen best laten weten dat hij alles mag doen, behalve voor de camera verschijnen.”

“Arno heeft een goede stem en hij is een goede commentator”, prijst Van der Gijp de witte Chinees. “Maar hij moet gewoon niet meer bij Studio Voetbal aan tafel gaan zitten. Niet doen Arno! Niet doen! Maar dat zegt niemand”, stelt de analist.

Jansen begint vervolgens over NOS-analist Leonne Stentler: “Wat vinden jullie van dat meisje met de pijltjes? Ik begrijp haar niet”, geeft de zaakwaarnemer aan. “Iedereen die op hoog niveau gevoetbald heeft, haakt af als een vrouw over voetbal begint”, is Gijp van mening.

Wim Kieft is het niet volledig eens met Van der Gijp. “Ik niet per se. Ik haak alleen wel af als er alleen maar algemeenheden worden geroepen. En dat doet dat meisje”, aldus de EK-winnaar van 1988.

Toch valt dat niet alleen Stentler kwalijk te nemen, vindt Kieft. “Ze krijgt ook niet echt de ruimte om wat anders te doen. Ze krijgt vaak maar vijftien seconden de tijd.” Jansen zegt tot slot: “Geen één voetballiefhebber kijkt hier met plezier naar.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)ie-halen/ar-AA1sjzbf

^O^ _O_
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 14:20:13 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_215280481
Ach René kraakte ook Rondo en Wietse af. Terwijl dat een geweldig programma is. Heb hem niet vaak ergens positief over gehoord. Daarom kan ie nu best wel gelijk hebben, alleen welke waarde moet je daar aan hechten ?

P.S. Over Stentler heeft ie wel gelijk. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 16 oktober 2024 @ 16:37:06 #133
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215281504
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'

Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem

https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald

Die snor en dat lachebekje _O- _O-
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 16:46:35 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_215281608
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 16:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Graus sneert naar VI: 'Hebben me door de stront gehaald'

Bij een landbouwdebat in de Tweede Kamer gaat het over de oprukkende wolf in ons land. PVV-Kamerlid Dion Graus laat zien hoe je de wolf het beste kan verjagen als je hem

https://www.telegraaf.nl/(...)or-de-stront-gehaald

Die snor en dat lachebekje _O- _O-
Hij heeft groot gelijk. Terecht dat ie hun namen niet noemt. Daar kicken ze op.

woensdag 16 oktober 2024 @ 18:11:01 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215282555
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.

Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.

Het is een half jaar later :?
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 woensdag 16 oktober 2024 @ 19:09:19 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_215283116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu gister terug aan het kijken, ik begrijp de kritiek op Simons niet zo goed.

Van de zomer, toen we het over het EK hadden, moest Simons nog gewoon lekker voetballen in plaats van denken dat hij, op zijn leeftijd, een dragende speler moest zijn. En nu moet hij wel stappen gaan maken zo langzamerhand want hij moet de kar nu wel gaan trekken.

Het is een half jaar later :?
Dat is altijd bij hen. Eerst was Siegried Kaag een kille politica zonder emoties. Toen ze tranen kreeg bij College Tour omdat haar dochters bang waren voor een aanslag op haar, was ze te labiel en te emotioneel.

woensdag 16 oktober 2024 @ 19:51:04 #137
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215283655
twitter

:?
  woensdag 16 oktober 2024 @ 19:52:34 #138
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215283678
twitter

pi_215284266
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Gaan ze hier ook om gieren vanavond?
pi_215285001
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215285082
Rechtse boy Wierd.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215285122
Dion for president .
pi_215285144
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:42 schreef superniger het volgende:
Rechtse boy Wierd.
Ha Wilfred
pi_215285175
Gijpie wordt weer vervelend
pi_215285183
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
pi_215285187
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef ikbenrond het volgende:
Nodig Wierd aub nooit meer uit, wat een boel onzin komt eruit
Hij heeft gewoon gelijk hier.
Het ligt aan de instanties zelf
  woensdag 16 oktober 2024 @ 21:56:05 #147
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_215285190
'''Als andere partijen het ook kunnen''

God straft de eeuwen aan achterlijkheid genadeloos af.
RED ONS HENNIEGOD
pi_215285208
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2024 21:55 schreef Poefbank het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon gelijk hier.
Totaal niet. Wat Israel doet is niet alleen maar verdedigen, zoals Wierd zegt. Het zijn oorlogsmisdaden, het is vluchtelingenkampen, scholen en ziekenhuizen bombarderen, het is water en voedsel afsluiten, etc. Dat zeg ik niet, dat zeggen deskundigen en hulporganisaties. Wierd is té pro-Israel en heeft tunnelvisie. Bovendien, hij ziet niet in dat Netanyahu een enorm gevaar is voor Irael en joden wereldwijd.
pi_215285215
Als ze het filmpje van Hans niet uitzenden zou dat aan de laffe kant zijn.
  woensdag 16 oktober 2024 @ 22:00:44 #150
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_215285223
Van wie zou Wierd het meest betaald krijgen, Israel of Rusland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')