abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215230722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vertel eens wat houdt in volgens jou en hoe komt dit in de praktijk tot uiting?
Voorstander voor een Joodse staat in Israel, in de praktijk betekent dit dat Israel bestaansrecht heeft. Al het andere verschilt per individu en per stroming.

Dit is niet nieuw voor jou, maar jij kiest ervoor om je vingers in je oren te steken.
pi_215230729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan zal ie veel begrip kunnen opbrengen voor wat Israel met Hamas doet. :D
Ik vrees dat hij Hamas ziet als vrijheidsstrijders
pi_215230737
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:19 schreef oblo het volgende:

[..]
Zionist staat gelijk aan nazi bij heel veel mensen heb ik het idee. Ik heb @:Chadi ook al een paar keer uitgelegd waar ik voor sta en waar niet, maar het dringt niet tot hem door. Het is alsof je tegen een muur praat.

Het is trouwens wel raar dat mensen die zo een ongenuanceerd en onjuist beeld hebben over zionisme en zionisten, wel genuanceerd en correct praten over bijvoorbeeld moslims en buitenlanders etc.. waarom kan het laatste wel maar het eerste niet? Beter blijven we genuanceerd en correct ongeacht over welke groep het gaat.
Dit zijn de dubbele standaarden die er worden gehanteerd in bepaalde kringen.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:28 schreef Poefbank het volgende:
Onbegrijpelijk dat nergens wordt besproken dat de Jodenhaat uit de hoek van moslims en moslimknuffelaars komt. Alles om die groep maar het hand boven het hoofd te houden.
Dit is inderdaad de kern, maar ik vind dat dit hier op FOK! gelukkig wel wordt benoemd door een aanzienlijk aantal users.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:34 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ik had het niet over afgebrand. Ik had het over brandstichting en bommen. Daarvan zijn er genoeg nieuwsberichten beschikbaar waaronder een moskee een aantal jaar geleden dat is afgebrand en waarvan de dader veroordeeld is
Ach, nee toch, ahh.

De realiteit is dat niet moskeeën en Islamtische organisaties maar synagoges en Joodse organisaties met afstand de meeste beveiliging nodig hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 10 oktober 2024 @ 22:42:35 #179
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_215230739
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
[..]
Dit is een verkapt antwoord op je vraag denk ik. Hij stelt de IDF gelijk aan IS. Met andere woorden: prima dat zijn huis gesloopt wordt.
Dat blijkt uit wel meer van zijn teksten. Maar als je die logische conclusie trekt gaat hij beledigd zitten doen, want dat heeft hij "niet gezegd". Vandaar dat ik het hem rechtstreeks vraag, maar dan durft hij het toch niet aan om eerlijk te zijn zo te zien.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215230767
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:40 schreef oblo het volgende:

[..]
Voorstander voor een Joodse staat in Israel, in de praktijk betekent dit dat Israel bestaansrecht heeft. Al het andere verschilt per individu en per stroming.

Dit is niet nieuw voor jou, maar jij kiest ervoor om je vingers in je oren te steken.
Wat gebeurd er met de inheemse bevolking bij het oprichten van zo'n staat?
pi_215230801
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Wat gebeurde er? Want er is al zo een staat, die heet Israel. Waar vis je naar? Wees direct. Je wilt weten wat ik vind van het verdrijven van Palestijnen toch? Niet ok.
pi_215230805
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 21:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee want iemand is blijkbaar meteen verdacht of schuldig als die tot een bepaalde groep behoort, zonder dat er naar persoonlijk handelen wordt gekeken.
Als iemand kiest voor een bepaalde ideologie, dan wel (religieuze/politieke) zienswijze en/of overtuiging die hij/zij aanhangt/nastreeft dan kun je die persoon gewoon verantwoordelijk voor die keuze houden. De keuze zelf is al een persoonlijk handelen.

Jij doet ook niets anders als het aankomt op aanhangers van politieke partijen die jou niet zinnen.
pi_215230841
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:48 schreef oblo het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Wat gebeurde er? Want er is al zo een staat, die heet Israel. Waar vis je naar? Wees direct. Je wilt weten wat ik vind van het verdrijven van Palestijnen toch? Niet ok.
Het stichten van zoiets gaat niet vanzelf toch? De inheemse bevolking wordt/werd denk ik toch wel democratisch gevraagd of ze het zien zitten om ineens een nieuwe staat in hun land te krijgen.
pi_215230847
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is alles wat je uit die post haalt? _O-
Dat is een begin. Vind het altijd wel leuk als mensen denken dat er zoiets is als een land dat er altijd zal blijven. Al hun voorgangers dachten daar namelijk net zo over.
pi_215230852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Hathor bedoelde "hun land"
Zit je bij hem op schoot?
  donderdag 10 oktober 2024 @ 22:54:35 #186
pi_215230857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vind je dat die man het heeft verdiend wat hem overkomen is, of niet?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_215230858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:51 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het stichten van zoiets gaat niet vanzelf toch? De inheemse bevolking wordt/werd denk ik toch wel democratisch gevraagd of ze het zien zitten om ineens een nieuwe staat in hun land te krijgen.
Gast, welk punt wil je maken? Dat Israel geen bestaansrecht heeft omdat er Palestijnen verdreven zijn? Waarom probeer je mij allerlei socratische vragen voor te leggen?
pi_215230859
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:52 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is een begin. Vind het altijd wel leuk als mensen denken dat er zoiets is als een land dat er altijd zal blijven. Al hun voorgangers dachten daar namelijk net zo over.
Precies, dus net zoals er nooit een Palestina is geweest, maar het er nu met alle geweld moet komen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215230870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Precies, dus net zoals er nooit een Palestina is geweest, maar het er nu met alle geweld moet komen.
Het is er geweest voordat er een Israël op gesticht is.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 22:57:17 #190
pi_215230878
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
pi_215230880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee, nooit.
pi_215230886
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
+1 voor volharding!
pi_215230887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Eindelijk iemand die het toegeeft
pi_215230891
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:57 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee, nooit.
Zeker weten van wel
pi_215230898
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:57 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik denk het wel, gezien hij je vraag expres negeert al een paar pagina’s lang.

Het is wel leuk dat je blijft vragen, dan kan iedereen zien hoe hij ontwijkt.
pi_215230905
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zeker weten van wel
Nee.
pi_215230913
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik ben geen onderdeel van dat. "wij" wat jij en pleuris vormen
Jij bent er wel een onderdeel van, je beseft het alleen niet helemaal.
pi_215230916
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:00 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik kom daar straks bij je over terug. Voor nu even niet stalken.
pi_215230920
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Jij bent er wel een onderdeel van, je beseft het alleen niet helemaal.
No way... Hell no
pi_215230922
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ik kom daar straks bij je over terug. Voor nu even niet stalken.
Lastige vragen ook altijd. Jongens (en meisjes), stel eens wat makkelijkere vragen!
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')