Check.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat topic gaat al 7 topics lang over het toenemende antisemitisme.
Ik heb geen idee waarom dat er steeds aan de haren bijgesleept moet worden, maar als er een islamitisch gezin hun familiestukken en heilige boeken gericht vernield aan zou treffen dan zou het ook een gotspe zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:45 schreef havanagila het volgende:
Wat raar, ik dacht dat moslims altijd het slachtoffer zijn.
Natuurlijk, maar daar is geen sprake van. Wel is de kans enorm groot dat de dader in dit geval weer uit die hoek komt.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom dat er steeds aan de haren bijgesleept moet worden, maar als er een islamitisch gezin hun familiestukken en heilige boeken gericht vernield aan zou treffen dan zou het ook een gotspe zijn.
En dat het dan op elk nieuwsprogramma en talkshow te zien is.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar daar is geen sprake van. Wel is de kans enorm groot dat de dader in dit geval weer uit die hoek komt.
Heel politiek Den Haag zou dan over elkaar heen vallen om als eerste wat te zeggen hierover, en waarschijnlijk Wilders de schuld in de schoenen duwen omdat hij deze 'sfeer creert'.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom dat er steeds aan de haren bijgesleept moet worden, maar als er een islamitisch gezin hun familiestukken en heilige boeken gericht vernield aan zou treffen dan zou het ook een gotspe zijn.
En volkomen terecht! Daarom is het ook zo curieus dat zodra er iets tegen Joden gericht is, er meteen geroepen moet worden "dat er ook heel veel islamofobische incidenten zijn en dat dit dus geen buitenproportionele aandacht moet gaan krijgen".quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:55 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Heel politiek Den Haag zou dan over elkaar heen vallen om als eerste wat te zeggen hierover, en waarschijnlijk Wilders de schuld in de schoenen duwen omdat hij deze 'sfeer creert'.
Alle nieuwssites zeggen het op de voorpagina, Praatprogramma's gaan vol zitten en alleen over dit incident lullen.
Ben benieuwd.....
Ik wacht af...
Ho ho, dit is echt een randstedelijk probleem. Hier in Zeeland hebben we daar geen last van.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 16:13 schreef gwn_een_user het volgende:
wat is er in godsnaam met deze stad gebeurt. ik woon in amsterdam. de jodenhaat is e-norm. hier, overal in west europa, op het internet, waar dan ook.
ben ik nu in 2024 of in 1934?? gaan we weer terug naar die donkere dagen?
Hoeveel joden wonen daar dan?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho, dit is echt een randstedelijk probleem. Hier in Zeeland hebben we daar geen last van.
Haha. Slinger Google maar eens aan..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho, dit is echt een randstedelijk probleem. Hier in Zeeland hebben we daar geen last van.
Zou in ter apel geen keppel dragen andersquote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je decennialang allerlei tribale en religieuze conflicten importeert en de politiek vooral veel wegkijkt van hobbels en problemen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is pas het begin in west Europa.
Zou inderdaad raar zijn, vrouw met een keppel.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou in ter apel geen keppel dragen anders
Ik ben geen vrouw wijfiequote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou inderdaad raar zijn, vrouw met een keppel.
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:07 schreef capricia het volgende:
Ik weet van Amsterdam dat de Jodenhaat al lang aan de gang is. Voornamelijk vanuit de Moslim-hoek, de jonge mannen.
Paar jaar geleden zo'n uitzending gezien wat je overkomt als je met een keppeltje over straat gaat. En joodse scholen worden al jren beveiligd.
Waar precies kan ik vinden dat ze dit toelaten en negeren?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:17 schreef thedeedster het volgende:
GLPvdA is finaal door het ijs gezakt. Gewoon om je kapot te schamen dat je dit toelaat en negeert.
Noem het beestje nou gewoon bij de naam. Het gaat om import van figuren die de islam aanhangen. Het recept voor gedonder ongeacht waar ze vandaan komen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat krijg je als je decennialang allerlei tribale en religieuze conflicten importeert en de politiek vooral veel wegkijkt van hobbels en problemen.
Ik ben ook zionist.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 17:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij was trots zionist. Nou daar heb je wat zionisme maar dan in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |