SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Voorbeeld:
Je hebt hier een ladekast van Hemnes voor 189 euro gemaakt van grenen
Dit is Koppang voor 109 euro, gemaakt van spaanplaat.
Zelfde look kwaliteitsverschil. Ik heb zelf Hemnes al 7 jaar en gaat nog steeds. Zelfs nog schilderbaar.Trotste mama van Ambar
Ben geen ikea loverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ow, ik heb lack en kallax (of eigenlijk nog expedit) al meer dan 10 jaar dezelfde. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, zelfs mee verhuisd en ziet er nog steeds prima uit (al staat het niet meer in de woonkamer nu). Maar misschien ga ik gewoon zuinig met mn spullen om.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus de serie Lack, Kallax zou ik nooit kopen.
Daarbij verkopen ze vaak dezelfde stijl meubels in verschillende prijsklasses. En je kunt tegenwoordig prima opzoeken van welk materiaal alles gemaakt is.
Daarnaast kunnen mensen ook meubels niet normaal in elkaar zetten en gaat het daar al mis.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Het is maar wat je koopt bij Ikea, en met hoeveel beleid je het in elkaar zet.
Ik ben fan.Trotste mama van Ambar
Dat kan ook en heb je het met beleid in elkaar gezet. Heelveel mensen zetten Ikea in elkaar met een accuschroefmachine en draaien alles door. Terwijl Ikea gemaakt is om ook door vrouwen in elkaar te zetten en normaal met handkracht.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik heb lack en kallax (of eigenlijk nog expedit) al meer dan 10 jaar dezelfde. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, zelfs mee verhuisd en ziet er nog steeds prima uit (al staat het niet meer in de woonkamer nu). Maar misschien ga ik gewoon zuinig met mn spullen om.Trotste mama van Ambar
Ooit een filmpje gezien van een vent die een Billy boekenkast in elkaar ging zetten zonder de handleiding te volgen en met zwaar elektrisch gereedschap. Hij werd er ontzettend gefrustreerd van.
Ikea in elkaar zetten is rust en zen. Een heerlijke puzzel
Trotste mama van Ambar
Eens met TT!
(en ik heb er gewerkt ook nog, als bijbaantje en later als gewone (deeltijd)baan. 3 (of mss zelfs 4 als je de verhuizing van Duiven meetelt) vestigingen. En in weer een ander mn opleiding gehad
)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En ik ben fan van Ivarmodulair, grenen, schilderbaar
Trotste mama van Ambar
Oh ja, ik doe alles met de hand, heb wel een accuschroefmachine, maar de accu is altijd leeg, erg slechte kwaliteit ook (en ik vergeet op te laden)quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan ook en heb je het met beleid in elkaar gezet. Heelveel mensen zetten Ikea in elkaar met een accuschroefmachine en draaien alles door. Terwijl Ikea gemaakt is om ook door vrouwen in elkaar te zetten en normaal met handkracht.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ivar is niet meer, toch?quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik ben fan van Ivarmodulair, grenen, schilderbaar
Wel gehad, en zelf gelakt - blanke lak.![]()
Was zo mooi prachtig naturel grenen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja ik zie dat ook meer als een avondvullende relax activiteitquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooit een filmpje gezien van een vent die een Billy boekenkast in elkaar ging zetten zonder de handleiding te volgen en met zwaar elektrisch gereedschap. Hij werd er ontzettend gefrustreerd van.
Ikea in elkaar zetten is rust en zen. Een heerlijke puzzel
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ivar is nog steeds te koop hoorquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivar is niet meer, toch?
Wel gehad, en zelf gelakt - blanke lak.![]()
Was zo mooi prachtig naturel grenen![]()
Zo nu en dan hebben ze zelfs nieuwe elementen enzoTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Nog een buurjongen gehad die Ivar heette.
Komt wel dichtbij zo.![]()
![]()
Ik heb ook een buurjongen gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Nog een buurjongen gehad die Ivar heette.
Komt wel dichtbij zo.![]()
Oh echtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb ook een buurjongen gehad
Wat is de wereld toch klein.
Ik ben een jongen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: