Dat is nogal ruim in mijn visie, gemiddelde rijtjeshuis zitten ook veel oude huizenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:37 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Gemiddeld nieuw rijtjeshuis is 128m2. Wat is er sneu dan?
En volgends mij gingen beide uit van gem. oppervlak woning niet per persoon (53m2 pp)
Er was ook helaas niks te zien van het video bellen van die twee, zou er iets gezegd zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2024 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Britt en Died op de kamer, gadverdegadverder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt me stug als er niets gezegd is, hoe er over ze gedacht wordt sijpelt wel door. Buiten het feit hoe de fam zelf kan zien hoe ze zich gedragen in de loods,quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was ook helaas niks te zien van het video bellen van die twee, zou er iets gezegd zijn![]()
Maar ja wel gezellig idd met z'n tweetjes mokkend op bed.
Mee eens, ik vind Bruce niks, die denkt dat hij veel weet maar weet niks. Alleen fysiek goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
Je kunt van Flo van alles vinden
Maar hij weet veel en kan goed dingen onthouden
Had eigenlijk gehoopt dat hij toen Britt zou omwisselen met Serena…:P toen in het begin… zou een masterzet zijn geweest XDquote:Op donderdag 10 oktober 2024 21:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind Bruce niks, die denkt dat hij veel weet maar weet niks. Alleen fysiek goed.
Het is een reality programmaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:51 schreef wolffie het volgende:
Het is toch logisch dat er veel geknipt en geplakt wordt. Het is geen realitysoap. Het is een spelprogramma wat maar een uur per dag op tv komt.
En om elke keer hier te lezen het is een script ect
Prima als je dat denkt dat hoef je niet elke keer te zeggen. Het is wel meer reality geworden dan een spel.
Jawel het is een RLS maar zonder streams (vooralsnog) en met een game element er in dus dat is onzin wat je hier schrijft.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:51 schreef wolffie het volgende:
Het is toch logisch dat er veel geknipt en geplakt wordt. Het is geen realitysoap. Het is een spelprogramma wat maar een uur per dag op tv komt.
En om elke keer hier te lezen het is een script ect
Prima als je dat denkt dat hoef je niet elke keer te zeggen. Het is wel meer reality geworden dan een spel.
Die tweede mist er de karma voor, met zijn eerdere gerelnicht. Dat blijkt maar weer, anders had febo dat buitenmoment van Maus vast wat ingekort.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 20:02 schreef wolffie het volgende:
Ik vind annet en Jason goed passen samen in een bondje, hebben wat aan elkaar. En leuk voor Brijan en Maurice lekkkeerr ff zoenen😚
Ik wil ze er helemaal niet uit hebben. Ik vermaak erger mer kostelijk met die twee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:50 schreef wolffie het volgende:
Maakt me niet uit wie de finale gaan spelen, als Britt en Died maar snel weggaan, denk dat ze inmiddels eruit zijn.
Best spannend welke beslissing er genomen gaat worden, er zit maar 1 punt tussen, gaat de een boven de ander of eronder zitten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:42 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop dat de vossen meer denken en er net boven gaan zitten. Dat zou lachen zijn!!
Een van beide is al voldoende.. er zijn intussen al 3 setjes die samen per aflevering al teveel kijktijd trekken.. maar om het scripted reality spook maar weer eens uit de kast te halen.. als Klef&Bef te populair zijn bij de Regie krijgen ze echt wel een aanbod om nog een Cyclusje langer te blijvenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:50 schreef wolffie het volgende:
Maakt me niet uit wie de finale gaan spelen, als Britt en Died maar snel weggaan, denk dat ze inmiddels eruit zijn.
Snap ik wel maar denk dat het toch klaar is, gisteren waren ze al vrijwel niet in beeld. De regie heeft gekozen dat die 2 eruit moeten😃 komen vast wel weer een paar gekkies🤣quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 15:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik wil ze er helemaal niet uit hebben. Ik vermaak erger mer kostelijk met die twee.
Ja en welk dramatisch lijntje er nu gaat omstaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Vossen een ronde verder.. nu nog zien of Klef&Bef vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |