probleem is we, en niet ik.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn met z’n 4-en
Ze kunnen allemaal zeggen nee Floris
Je zit fout we doen het zo
Dat zouden ze nu wel willen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:10 schreef chufi het volgende:
Mogen de slangen ook iemand naar huis sturen ?
Voorzie weer drama, Serena verliest opnieuw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Een man een man een woord een woord, leuke kerels die van de Gieren.
Serena mag spelen van ze en de ander de keus van de groep?
grote kansquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zou het Serena tegen Celine worden?
Ze vergeet dat ze mede door Floris zo hoog zijn geëindigdquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:19 schreef King_Merc het volgende:
Nou Chi niet meer bij Floris in het bondje gok ik..
Als Sereen van de groep mag, moet Celientje de andere groepen flink beslijmen, een grote kans dat het haar lukt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zou het Serena tegen Celine worden?
Je koopt er niets voor als hij eigenwijs doordrukt, en zo niet de finale mag spelen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vergeet dat ze mede door Floris zo hoog zijn geëindigd
Zelfs het laatste spel durfde chi niet te spelen
Altijd goed in achteraf mekkeren..quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
Chi maakt er wel een heel drama van
Ligt eraan wat voor “opa “ Robert was toch best leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
Die Rocky is ook lul. Mag hem niet, ik hoop dat er leuke mensen komen volgende week. Geen broekies geen opa's maar grappige mensen, gekke mensen.
Dan blijft er niet veel over. En Robert en Mary waren toch wel leuke wat oudere deelnemers.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:29 schreef wolffie het volgende:
Die Rocky is ook lul. Mag hem niet, ik hoop dat er leuke mensen komen volgende week. Geen broekies geen opa's maar grappige mensen, gekke mensen.
Hele maand weer niks gedaan en gecarried door de twee heren daar. Hoop zo dat de geruchten kloppen en Celine wint hahahaquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 20:54 schreef Soury het volgende:
Hoop dat Serena gaat winnen, ik gun het haar. Als ze tegen Celine moet spelen zijn die iig aan elkaar gewaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |